Onko nyt hyvä mieli?

Anonyymi-ap

Miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Onko tässä viestissä mitään järkeä? Ei ole. Mutta terkkuja pirpanalle, viinamiehelle, jasulle, sekä muille kivoille ihmispoloille.

>simiti<

43

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä mun mieli ole miksikään muuttunu

https://youtube.com/shorts/8d7_ZVqJM1Y?si=-DsoX-JxwVpX32_w

Omasta mielestä menny ihan kohtuullisesti huomattavasti paljon paremmin kun enemmistöllä rahaa ole koskaan ollu edes riittävästi saati tarpeeksi edes omiin kuluihin silti olen ai keksiny keinon jotenkin pärjätä

• Anonyymi

Mulla on kuulemma masennus, nojoo on jonkinlainen vaikken ole tyypillinen itseeni käpertyvä masentuj, joka synkkenee hautaan vajoten ajatuksineen.

Mutten mä ehkä roiku elämässä kiinni samalla pakkomielteellä kun moni muu. Kuolemaa peläten. Mä elän minkä elän mutta kuolemakin on mielessä käynyt lohdullisena ajatuksena monet kerrat. En pelkää kuolla.

Jasu

• Anonyymi

Se on hyvä mikäli ihminen pystyy kohoamaan spirituaalisesti kohonneemmalle tasolle kuin tämän näkyvän maailmamme jutut. Siinä vaiheessa kun ei enää pelkää kuolemaa niin ihminen vapautuu henkisistä kahleista. Kuinka yhteiskunta toimii? Pitkälti pelottelemalla ihmisiä kuolemalla sun muilla naurettavuuksilla. Itsehän pidän kuolemaa pikemminkin pilkkanani kuin antaisin sille vallan.

On tässä maailman hulluudessa yksi hyväkin puolensa eli se kun jatkuva pelottelutaktiikka kyllästää ja turruttaa ihmiset, niin onneksi se pelottelu menettää lopulta tehonsa. Moraali on pidettävä silti mukana matkassa eikä heivata sitä, sillä tolkun ihmiset uskaltavat sanoa ei psykopaattien arvoille. Petos räppää: "Kyseenalaistan arvot mitkä niille on pyhät." Se taisi tarkoittaa sillä juuri ihmisiä ketkä päättävät maailman tapahtumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä mikäli ihminen pystyy kohoamaan spirituaalisesti kohonneemmalle tasolle kuin tämän näkyvän maailmamme jutut. Siinä vaiheessa kun ei enää pelkää kuolemaa niin ihminen vapautuu henkisistä kahleista. Kuinka yhteiskunta toimii? Pitkälti pelottelemalla ihmisiä kuolemalla sun muilla naurettavuuksilla. Itsehän pidän kuolemaa pikemminkin pilkkanani kuin antaisin sille vallan.

On tässä maailman hulluudessa yksi hyväkin puolensa eli se kun jatkuva pelottelutaktiikka kyllästää ja turruttaa ihmiset, niin onneksi se pelottelu menettää lopulta tehonsa. Moraali on pidettävä silti mukana matkassa eikä heivata sitä, sillä tolkun ihmiset uskaltavat sanoa ei psykopaattien arvoille. Petos räppää: "Kyseenalaistan arvot mitkä niille on pyhät." Se taisi tarkoittaa sillä juuri ihmisiä ketkä päättävät maailman tapahtumista.

Mjoo, olen jotenkin saavuttanut henkisen pisteeni missä moni maallinen asia tuntuu lähinnä absurdilta tai näyttäytyy laosellisena pelkona silmiini. Jotenkin olen sinut kaiken muun elämän kanssa, mutten ymmärrä ihmisyyden tyhmentymää.

Tuntuu kuin ihmisyys yleensä rämpisi lapsen kengissä, kun kaikki muu elämä on jo paljon pidemmällä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo, olen jotenkin saavuttanut henkisen pisteeni missä moni maallinen asia tuntuu lähinnä absurdilta tai näyttäytyy laosellisena pelkona silmiini. Jotenkin olen sinut kaiken muun elämän kanssa, mutten ymmärrä ihmisyyden tyhmentymää.

Tuntuu kuin ihmisyys yleensä rämpisi lapsen kengissä, kun kaikki muu elämä on jo paljon pidemmällä.

Jasu

Tai ihmisyys näyttäytyy tekoineen jotenkin jälkeenjääneenä. Vaikea kuvailla, ikään kuin olisin nähnyt saman paikallaan polkemisen vuosisatoja sitten jo. Ja olen kyllästynyt katselemaan uudestaan saman jumittuneen levyn..

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ihmisyys näyttäytyy tekoineen jotenkin jälkeenjääneenä. Vaikea kuvailla, ikään kuin olisin nähnyt saman paikallaan polkemisen vuosisatoja sitten jo. Ja olen kyllästynyt katselemaan uudestaan saman jumittuneen levyn..

Jasu

Tuntuu ihan samalta. kaikki on kuultu nähty joskus aiemmin, grammarissa pyörii sama levy koko ajan. Lisäksi minun on vaikea suhtautua mihinkään sataprosenttisen vakavasti, korkeintaan hetkellisesti, kaikki kuulostaa enemmän tai vähemmän lasten hiekkalaatikkoleikeilta 😂.

Suhtaudu siinä sitten tähän olemiseen edes jollain tavoin tosissaan kun samaan aikaan jokin siellä mielen perukoilla käskee tehdä jotain ihan muuta, mikä on toisaalta ihan hyvä juttu sillä sen valmiiksi hyvin rasvatun köyden voi edelleenkin unohtaa roikkumaan sinne jonnekin 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu ihan samalta. kaikki on kuultu nähty joskus aiemmin, grammarissa pyörii sama levy koko ajan. Lisäksi minun on vaikea suhtautua mihinkään sataprosenttisen vakavasti, korkeintaan hetkellisesti, kaikki kuulostaa enemmän tai vähemmän lasten hiekkalaatikkoleikeilta 😂.

Suhtaudu siinä sitten tähän olemiseen edes jollain tavoin tosissaan kun samaan aikaan jokin siellä mielen perukoilla käskee tehdä jotain ihan muuta, mikä on toisaalta ihan hyvä juttu sillä sen valmiiksi hyvin rasvatun köyden voi edelleenkin unohtaa roikkumaan sinne jonnekin 🙂

Päiviensä ennenaikainen päättäminen sataisi vain kaaoksen luojien laariin sillä sitähän ne juuri haluavat, lisää ja lisää kaaosta maailmaan. Kun mikään ei riitä. Jo tuon vuoksi kannattaa vaikka sinnitellä elämään täällä ihan piruuttaan, jottei tottele "mestariensa" tahtoa. Toki pahuus ja kärsimyksen aiheuttaminen toisille niin välittömästi kuin välillisesti johtavat silti siihen että paha saa loppupeleissä palkkansa karman muodossa.

Tämä voi liittyä esim. reinkarnaatioon että ensin on vaikkapa Pohjois-Korean johtaja. Karman lain mukaan johtajan sielu siirtynee seuraavassa elämässä sellaisen olion ruumiiseen mihin mikään sielu ei haluaisi siirtyä. Reinkarnaatio ja tuonpuoleinen. Jos reinkarnaatio on olemassa niin missä vaiheessa se päättyy vai päättyykö ikinä? Pistääkö tuonpuoleinen sille stopin ja viettää ikuisuutensa hyvässä paikassa vaiko pahassa? Elämä on joka tapauksessa testi.

Lohduttomin vaihtoehto olisi että mitään ei olisi elämän jälkeen, jolloin pahuuden aiheuttajat näyttäisivät pääsevän kuin koira veräjästä. On silti olemassa hyvä ja paha, ja tavallinen ihminen kykenee erottamaan ne toisistaan. Rikkaista en lähtökohtaisesti menisi vannomaan samaa. Ehkä tämä nykyaika on jotain ihme hihhulointia missä yritetään emuloida Raamatun Ilmestyskirjan tapahtumia. - Klo 19:51.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, sitä kannattaa keskittyä ihan omiin juttuihin niin pysyy elämä edes jotenkin mielekkäänä. Kun ei jaksa läyhäämisiä enää monetta kertaa katsella pitkästymättä, kun mikään ei ikinä etene. Aina alkaa sama paska alusta eri naamoilla, usein niillä samoillakin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, sitä kannattaa keskittyä ihan omiin juttuihin niin pysyy elämä edes jotenkin mielekkäänä. Kun ei jaksa läyhäämisiä enää monetta kertaa katsella pitkästymättä, kun mikään ei ikinä etene. Aina alkaa sama paska alusta eri naamoilla, usein niillä samoillakin.

Jasu

Kaupan kassa efekti, kun katselet työpäivän aikana useamman kymmentä maitopurkkia ja margariinirasiaa liukuhihnalla. Osaa jo tekstit ulkoa, ei ihme jos puuduttaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Näinhän sitä tulee tehtyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä malli elää. Todennut sen itsekin. Ei muita matkien ja kytäten, vaan omalla tyylillä alusta loppuun asti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...fribaamaan 🌞 siis, vähän vaihtelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päiviensä ennenaikainen päättäminen sataisi vain kaaoksen luojien laariin sillä sitähän ne juuri haluavat, lisää ja lisää kaaosta maailmaan. Kun mikään ei riitä. Jo tuon vuoksi kannattaa vaikka sinnitellä elämään täällä ihan piruuttaan, jottei tottele "mestariensa" tahtoa. Toki pahuus ja kärsimyksen aiheuttaminen toisille niin välittömästi kuin välillisesti johtavat silti siihen että paha saa loppupeleissä palkkansa karman muodossa.

Tämä voi liittyä esim. reinkarnaatioon että ensin on vaikkapa Pohjois-Korean johtaja. Karman lain mukaan johtajan sielu siirtynee seuraavassa elämässä sellaisen olion ruumiiseen mihin mikään sielu ei haluaisi siirtyä. Reinkarnaatio ja tuonpuoleinen. Jos reinkarnaatio on olemassa niin missä vaiheessa se päättyy vai päättyykö ikinä? Pistääkö tuonpuoleinen sille stopin ja viettää ikuisuutensa hyvässä paikassa vaiko pahassa? Elämä on joka tapauksessa testi.

Lohduttomin vaihtoehto olisi että mitään ei olisi elämän jälkeen, jolloin pahuuden aiheuttajat näyttäisivät pääsevän kuin koira veräjästä. On silti olemassa hyvä ja paha, ja tavallinen ihminen kykenee erottamaan ne toisistaan. Rikkaista en lähtökohtaisesti menisi vannomaan samaa. Ehkä tämä nykyaika on jotain ihme hihhulointia missä yritetään emuloida Raamatun Ilmestyskirjan tapahtumia. - Klo 19:51.

Jäädään siis toivomaan että karma on olemassa 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Helkkari, itse en edes kunnolla voi keskittyä omiin juttuihin kun on jälkikasvua jonka arki vie lähes kaiken vapaa-ajan, sellaisen ajan jonka sisällä vielä jaksaisi tehdä vielä jotain.
        Ruuhakavuodet vähän puuduttavat, tulos on silti mitä mainioin jos jaksaa jaksaa ja jaksaa. Ei siinä kerkee kauheasti itseään edes ajatella.

Tee tulosta ja jaa tulos, kehityksestä kehittämiseen satsattua ja hyödykästä.
        Mitäs sitä nyt itseään edes ajattelemaan, taaplaa päivä päivältä kunnes huomaa ettei enää arki olekaan enää samanlaista...mihin ne vuoden katosi:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä malli elää. Todennut sen itsekin. Ei muita matkien ja kytäten, vaan omalla tyylillä alusta loppuun asti.

Jasu

Juuh, lupaan olla tasan yhtä pölvästi kuin tähänkin asti.

Oletkos muuten aina ollut yhtä avoin kuin nykyisin, itselle tuo taito on kehittynyt vasta sanotaan viimeisen vuosikymmenen aikana. Luonteenpiirrekin varmaan jossain määrin.
        Wysiwyg 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helkkari, itse en edes kunnolla voi keskittyä omiin juttuihin kun on jälkikasvua jonka arki vie lähes kaiken vapaa-ajan, sellaisen ajan jonka sisällä vielä jaksaisi tehdä vielä jotain.
        Ruuhakavuodet vähän puuduttavat, tulos on silti mitä mainioin jos jaksaa jaksaa ja jaksaa. Ei siinä kerkee kauheasti itseään edes ajatella.

Tee tulosta ja jaa tulos, kehityksestä kehittämiseen satsattua ja hyödykästä.
        Mitäs sitä nyt itseään edes ajattelemaan, taaplaa päivä päivältä kunnes huomaa ettei enää arki olekaan enää samanlaista...mihin ne vuoden katosi:)

AV

Jälkikasvu lasketaan omiksi jutuiksi. Ainakin minä lasken kun lähivanhempi olen. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuh, lupaan olla tasan yhtä pölvästi kuin tähänkin asti.

Oletkos muuten aina ollut yhtä avoin kuin nykyisin, itselle tuo taito on kehittynyt vasta sanotaan viimeisen vuosikymmenen aikana. Luonteenpiirrekin varmaan jossain määrin.
        Wysiwyg 🙂

En ole ollut aina näin avoin. En ole ollut aina sinut itteni kanssakaan. Elämä opettanut ettei roolien kanssa pelaaminen ole oikeaa elämää. Parempi olla mitä on. 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ollut aina näin avoin. En ole ollut aina sinut itteni kanssakaan. Elämä opettanut ettei roolien kanssa pelaaminen ole oikeaa elämää. Parempi olla mitä on. 😄

Jasu

Tässä jutussa jaamme syvän yhteisymmärryksen 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälkikasvu lasketaan omiksi jutuiksi. Ainakin minä lasken kun lähivanhempi olen. 😊

Jasu

Jälkikasvu kuuluu kategoriaan yhteiset jutut.
        Tosin onhan hän paljon mukana myös minun harrastuksissa, joita pidän omina juttuina.

AV

• Anonyymi

Tuttua jargonia.. montako chatti ketjua meinasit vielä luoda ?

• Anonyymi

Aloittaja ei ole komméntteja laìttsmassa toisin kuin persupellét.

>simiti<

• Anonyymi

Kesä tulee ja eiköhän jostain terassilta löydy minulle nätti kesäheila naikkonen.

• Nooh.. menee siinä missä mänee. Mitäpä sinulle Simiti kuuluupi? Olen ollut aikani poissa palstailemasta ja nytkin tulin vain piipahtamaan.
      Kuis Kokkolassa.. joko siellä on kesä?

• Anonyymi

Kyllä nurmikko jo vihertää. Ihan lämpöistäkin on.
        Jopa saaristoristeilijä on aloittanut matķailun.

>simiti<

• Anonyymi

Kyllä nurmikko jo vihertää. Ihan lämpöistäkin on.
        Jopa saaristoristeilijä on aloittanut matķailun.

>simiti<

• Anonyymi

Kiitoksia kysymästä. Onhan toki kesä. Mutta kohta alkaa se 11 kuukautta kestävä talvi.

>simiti<

• Anonyymi

Kiitoksia kysymästä. Onhan toki kesä. Mutta kohta alkaa se 11 kuukautta kestävä talvi.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Ei kai nyt vielä.. pääskyt eivät ole vielä edes saapuneet. Joten kevät se on siis vielä.

Talveen on hirmuinen matka vielä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei kai nyt vielä.. pääskyt eivät ole vielä edes saapuneet. Joten kevät se on siis vielä.

Talveen on hirmuinen matka vielä.

Mulla on kortteli väärällään pääskyjä, viikko sitten ei ollut mitään. Se ääni... Se kirkuna on kesän ääni siinä missä lokkien ränkytyskin. Eli nyt on KESÄ! 😂

• randombypasser kirjoitti:

Mulla on kortteli väärällään pääskyjä, viikko sitten ei ollut mitään. Se ääni... Se kirkuna on kesän ääni siinä missä lokkien ränkytyskin. Eli nyt on KESÄ! 😂

Voih.. onko jo kesä.?!?

Mä en ole nähnyt vielä ainoatakaan pääskyä.
        Naapuritaloyhtiön räystäissä ennen pesivät.. kunnes laittoivat verkot.

Voih.. onko jo kesä.?!?

Mä en ole nähnyt vielä ainoatakaan pääskyä.
        Naapuritaloyhtiön räystäissä ennen pesivät.. kunnes laittoivat verkot.

Meillä kuulemma yhtiökokouksessa puhuttiin niistä verkoista muutama vuosi sitten ja enemmistö oli sitä mieltä, että mitään verkkoja ei tule, kun pääskyjen kirkuna kuuluu kesään. Ja mä kun luulin että näissä taloissa asuu lähinnä hölmöjä ihmisiä... 😇🤣

• randombypasser kirjoitti:

Meillä kuulemma yhtiökokouksessa puhuttiin niistä verkoista muutama vuosi sitten ja enemmistö oli sitä mieltä, että mitään verkkoja ei tule, kun pääskyjen kirkuna kuuluu kesään. Ja mä kun luulin että näissä taloissa asuu lähinnä hölmöjä ihmisiä... 😇🤣

Kyllähän kesä ja pääskyt on melkein sama asia.. :) kulkevat käsi kädessä.

Kyllähän kesä ja pääskyt on melkein sama asia.. :) kulkevat käsi kädessä.

Kuu kiljusta kesään, puolikuuta pontikasta, vodkasta vähäsen ja pirtusta ei päivääkään 😂
        Jokunen toisenkinlainen variaatio tuosta löytyy, muistaakseni 😁

• Pikku-pirpana
        UUSI
        randombypasser kirjoitti:

Kuu kiljusta kesään, puolikuuta pontikasta, vodkasta vähäsen ja pirtusta ei päivääkään 😂
        Jokunen toisenkinlainen variaatio tuosta löytyy, muistaakseni 😁

Niin .. kävin hakemassa muutaman täydennyspotelin viime viikolla, että kyllä on kesä pelastettu...

Hieman laajensin maustettujen ginien valikoimaani ja liköörivarastoon vahvistuksia.
        Luonnollisesti myöskin rommia.. onhan se minun suosikkiani. Pari uutta tuttavaa tarttui matkaan. Ja tammijallua piti tuoda..

Eiköhän noilla pärjää..

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin .. kävin hakemassa muutaman täydennyspotelin viime viikolla, että kyllä on kesä pelastettu...

Hieman laajensin maustettujen ginien valikoimaani ja liköörivarastoon vahvistuksia.
        Luonnollisesti myöskin rommia.. onhan se minun suosikkiani. Pari uutta tuttavaa tarttui matkaan. Ja tammijallua piti tuoda..

Eiköhän noilla pärjää..

Saattahan niilä pärjätäkin, mutta lahden takana sitä on lisää, jos hylly kirkuu tyhjänä 😁

Pääskyistä puheenollen, oli sitten päivällä tervapääsky syyhkässyt parvekkeelle. Lasitetulle parvekkeelle. Vain yksi kuudesta lasista avattuna. Potrasti tuo onneksi lähti lentoon, kun nappasin sen parvekkeen nurkasta käsiini ja ojensin taivaalle, toivottavasti selvisi säikähdyksellä ja elo jatkuu.

• UUSI

Saattahan niilä pärjätäkin, mutta lahden takana sitä on lisää, jos hylly kirkuu tyhjänä 😁

Pääskyistä puheenollen, oli sitten päivällä tervapääsky syyhkässyt parvekkeelle. Lasitetulle parvekkeelle. Vain yksi kuudesta lasista avattuna. Potrasti tuo onneksi lähti lentoon, kun nappasin sen parvekkeen nurkasta käsiini ja ojensin taivaalle, toivottavasti selvisi säikähdyksellä ja elo jatkuu.

Kiitos että pelastit pääskysen. Kiitän lintusen puolesta.

Mulla on nyt 5 hyllyä täynnänsä kesäjuomia.. mutta kai sitä voisi elokuussa käydä santsikierroksella.. :)
        Varsikin jos on viinuri mukana. ;D

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mulla on nyt 5 hyllyä täynnänsä kesäjuomia.. mutta kai sitä voisi elokuussa käydä santsikierroksella.. :)

Ai niin.. pakkohan se on käydä.. lahden takaa hakemassa likööriviinat.

• UUSI

Sorry tähän teidän keskustelun väliin pakko kiilata. Mutta hieno juttu, että säkin kunnioitat elämää. Mä tänään kaivoin salaojakaivoo esiin. Niin just mihin piti pistää soraa. Niin leppäkerttu, siis tarkemmin kakspistepirkko, oli just siinä. Niin kyllä mä siirsin sen turvaan.

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No mä pelastan parvekkeelta naapurin ampiaiset ja satunnaiset kärpäsetkin, niin tirppa kuuluu samaan pakettiin. Onneksi ei ollut hellepäivä, tipu olisi kuollut kun partsin lämpötila nousee lasitukset avattunakin 40 asteeseen iltapäivällä. Jatkossa pysyy lasitukset pääosin kiinni päivisin, tämä testi riitti.

5 hyllyä... Mulla menee koko kesä juhannuksesta sen tyhjentämiseen 🤣

Niinhän se oli puhe, että elokuussa on tankkaus, kun kesällä ensin tehdään tilaa hyllyihin 😁

• UUSI
        JeroP kirjoitti:

Sorry tähän teidän keskustelun väliin pakko kiilata. Mutta hieno juttu, että säkin kunnioitat elämää. Mä tänään kaivoin salaojakaivoo esiin. Niin just mihin piti pistää soraa. Niin leppäkerttu, siis tarkemmin kakspistepirkko, oli just siinä. Niin kyllä mä siirsin sen turvaan.

Olet lempeä luonne. Sitä ihailen.

• UUSI

No mä pelastan parvekkeelta naapurin ampiaiset ja satunnaiset kärpäsetkin, niin tirppa kuuluu samaan pakettiin. Onneksi ei ollut hellepäivä, tipu olisi kuollut kun partsin lämpötila nousee lasitukset avattunakin 40 asteeseen iltapäivällä. Jatkossa pysyy lasitukset pääosin kiinni päivisin, tämä testi riitti.

5 hyllyä... Mulla menee koko kesä juhannuksesta sen tyhjentämiseen 🤣

Niinhän se oli puhe, että elokuussa on tankkaus, kun kesällä ensin tehdään tilaa hyllyihin 😁

Olet toki tervetullut maistelemaan. Mansikkamargaritoja voidaan tehdä sit tuoreista mansikoista..

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olet lempeä luonne. Sitä ihailen.

Lempeä eläimille ja kaikille jotka eivät muuhun anna aihetta. Kun aikansa on hölmö, voi oppia toisenkin tavan, oppia että aina on olemassa vaihtoehto, ihan aina. Viimeistään silloin oppii lempeyttä.

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olet toki tervetullut maistelemaan. Mansikkamargaritoja voidaan tehdä sit tuoreista mansikoista..

Voipi olla, että joutuu sen tequilanjämän tuhoamaan juurikin mansikkamargaritan muodossa kesän kuluessa 😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      122
      6079
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2140
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1972
    4. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1153
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      69
      1145
    6. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      1007
    7. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      1007
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      922
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      897
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      765
    Aihe