Yksin matkustaminen

Anonyymi-ap

Varasin reissun ja oli pakko ottaa kahden hengen huone, eikä ole matkaseuraa. Löytyisikö täältä tytyä joka lähtisi vajaa nelikymppisen miehen seuraksi? Minä maksan kulut ja sinä pidät minulle seuraa ;)

48

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika riski ottaa tuntematon matkaseuraksi, ties minkä umpihullun saat vaivoiksesi.

Jasu

• Anonyymi

Tuo on muutes hyvä idea!

Täällä sama, maksan matkan ja huoneen, ja haluan kaksi naista samaan huoneeseen kanssani, voimme jakaa sängyt. Olen hieman yli 40v hoikka mies.

• Anonyymi

lisäys: tarkoitin siis että kaksi nättiä nuorta naista, 20-25v. Ei mitään ikäloppuja harppuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lisäys: tarkoitin siis että kaksi nättiä nuorta naista, 20-25v. Ei mitään ikäloppuja harppuja.

Ikäsyrjintää. T 80v lyyti

• Anonyymi

:DD

• Anonyymi

Mä voisin lähtee.
      Tarviiks viisumin.
      Voin myös tietää lisää porukkaa. Voitko varata niitä huoneita enemmän.

-tiukkatellu-

• Anonyymi

Oikein napakymppimatka tiedossa.
      Yö tuppukylän matkakodissa kuulostaa ihanan romanttiselta.

Olethan väsymätön vonkaaja, joka jaksaa aamuun saakka?

• Anonyymi

jaksan koko yön aamuun asti... juon olutta ja kahvia ja mä vonkaan koko yön... ikinä en luovuta..

• Anonyymi

Aloittaja tässä. Prahaan oltaisiin lähdössä ja vonkaamaan en ala koska sä et saa sanoa ei. Jaksan kyllä aamuin illoin, että älä siitä huolehdi. Olethan alle 25?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja tässä. Prahaan oltaisiin lähdössä ja vonkaamaan en ala koska sä et saa sanoa ei. Jaksan kyllä aamuin illoin, että älä siitä huolehdi. Olethan alle 25?

Totta kai olen nuori ja kaunis.

Oon edestä neitsyt mutta takaa jo kokenut. En halua vielä rikkoa immenkalvoa.

Tykkäätkö pahaa, jos annan pelkkää peräpuolta, etkä pääse tutustumaan etupuolelle ollenkaan? Mulla on siihen sopiva seksiasu takahalkiolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai olen nuori ja kaunis.

Oon edestä neitsyt mutta takaa jo kokenut. En halua vielä rikkoa immenkalvoa.

Tykkäätkö pahaa, jos annan pelkkää peräpuolta, etkä pääse tutustumaan etupuolelle ollenkaan? Mulla on siihen sopiva seksiasu takahalkiolla.

Ei käy. Hotelli ei ole all-inclusive, mutta sun täytyy olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei käy. Hotelli ei ole all-inclusive, mutta sun täytyy olla.

ei se käy, nimittäin kun tuo nuori ja kaunis peräpuolen tarjoaja on mies.

• Anonyymi

Koska lähet reissuun ;)

• Anonyymi

Ensi kuun toisella viikolla

• Anonyymi

Mietitkö, mikä ihme saisi 20-vuotiaan innostumaan reissusta 40-vuotiaan kanssa? Sä varmaan oot joku erityistapaus? )))))

• Anonyymi

no oisko se vastaus vaikka raha?

• Anonyymi

Tytöt tykkää matkustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytöt tykkää matkustella.

Ei nelikymppisen miehen kanssa. vaan keskenään tai poikaystäviensä kanssa.

• Anonyymi

Mitä yksin matkustamista se sitten muka on? Matkusta ihan yksinäsi vain ja etsit huoneseurasi sitten paikanpäältä. Pienempi riski saada joku skitso seuraksi, kun valkkaat kasvotusten.

• Anonyymi

Miksi tsekkeihin viet täältä naisen?
      Eihän mettäänkään polttopuita kanneta!

• Anonyymi

Mikä on kun ei ilmainen matka kelpaa?

• Anonyymi

naiset on niin ronkeleita nykyään, ei kelpaa, ei kelpaa. tinderiä vaan selataan.

• Anonyymi

Ei kukaan halua pervon setämiehen matkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se vaatis sulta kun 30-60 minuuttia työtä iltaisin suihku mukaan lukien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti olet myös fyysisesti yhtä takakireä.

• Anonyymi

Jos tytöt ajattelette asiaa tarkkaan ja pitkään ja visualisoitte seksin hyvä sydämisen herrasmiehen kansssa niin ehkä totutte ajatukseen ja lähtisitte mukaan.

• Anonyymi

Totutte ajatukseen seksistä tuntemattoman kanssa? Just joo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totutte ajatukseen seksistä tuntemattoman kanssa? Just joo...

Totutte ajatukseen 15 vuotta vanhemman, mukavan setämiehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totutte ajatukseen 15 vuotta vanhemman, mukavan setämiehen kanssa.

Sori, mutta sellasta itsesuggestiota ei olekaan, joka tohon auttaa. Vaan onneksi Prahassa on maksullisia.

• Anonyymi

Maksan mielummin matkani itse, niin saan myös itselleni mieluista seuraa.

• Anonyymi

Lähtekää nyt tytöt sedän kanssa reissuun. Prahassa on paljon hienoja nähtävyyksiä ja teille kaikki on ilmaista. Tulee kohta kiire varata teille lennot ja lisätä hotelli vieraiksi. Moni nuori nainen hyödyntää esim. Of:ää niin ei tää teidän mainetta pilaa. Ankea matka tulee jos joudun nukkumaan parisängyssä yksin.

• Anonyymi

niin on, ankeaa on jos ei pääse panemaan suominaisia siellä hotellihuoneessa, tai mikä lie majatalo onkaan

• Anonyymi

Voi oksennus.

- Sheena

• Anonyymi

Niin mitä????? Ei tää sua koske

• Anonyymi

iskikö äkillinen oksennustauti? ei taida päästä matkalle mukaan jos noin oksettaa jo ennen lentoa

• Anonyymi

Ja paljonko oli ikää? Entä painoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja paljonko oli ikää? Entä painoa?

niin, läski se on kuitenkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

iskikö äkillinen oksennustauti? ei taida päästä matkalle mukaan jos noin oksettaa jo ennen lentoa

Ilmaisin vain nuoren naisen reaktion, joka ei poikkea vanhemman naisen reaktiosta.

Joskin itse kävin kerran työhaastattelussa, jossa kohtasin suunnilleen aloituksen ehdotuksen. Jotkut miehet vain ovat tyhmiä ja täynnä itseriittoisuutta.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaisin vain nuoren naisen reaktion, joka ei poikkea vanhemman naisen reaktiosta.

Joskin itse kävin kerran työhaastattelussa, jossa kohtasin suunnilleen aloituksen ehdotuksen. Jotkut miehet vain ovat tyhmiä ja täynnä itseriittoisuutta.

- Sheena

No mutta etkö yhtään ihaile sitä rohkeutta ja itseluottamusta, röyhkeyttä, kun se mies ehdottelee jotain tuollasta? kyllä naiset käy kuumana semmoisiin sikamiehiin mitkä kehtaa tehdä asioita mitä naiset itse ei voi edes kuvitellakaa....

• Anonyymi

Unissasi voit kuvitella. Ja sekin on liikaa luksusta👎🤷‍♀️

• Anonyymi

A,ina kun kohtaan nätin nuoren naisen, NIIN AI:n avulla heidän fb ja insta kuvansa ovat alastonkuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A,ina kun kohtaan nätin nuoren naisen, NIIN AI:n avulla heidän fb ja insta kuvansa ovat alastonkuvia.

hahaaa!... sikamies valjastaa teköälyn sikailuun mukaan... kyllä miehet osaa kaikenlaista...

• Ajattelit vuokrata kinkun lomasi ajaksi, rahalla jonka kuitenkin joudut maksamaan ilman kinkkuakin.

• Anonyymi

niin siellä pohjanmaalla tehrään katos.... ei passaa tuhlairemaan alkaa

• Kyselinhän mäkin täältä matkaseuraa. ja olisihan täältä yks tullutkin. Ruotsi päästä päähän saabilla. Mutta on toi saabikin vielä hankkimatta.

Toi ei haittaa vaikka on kahden hengen huone. Voi siinä yksinkin olla ja saa sen halvemmalla. Tosin kerran ruotsissa yks resepsuunin nainen kyllä kovasti terotti, että saan nukkua vain yhdessä sängyssä, kun vaan yhdestä olen maksanut. Ja sekin vähän erkoista kun olin vaan yhden yön. Niin miten kuvitteli, että nukkuisin kahdessa sängyssä yhtäaikaa?

• Anonyymi

Jos ajatteli, että nukut poikittain 🤣

Joskus saa halvemmalla yhden hengen huoneen, joskus ei. Mutta rahasta viis, on kyse arvoista. Saattaisin jakaakin huoneen miehen kanssa, mutta en minkä miehen kanssa tahansa.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ajatteli, että nukut poikittain 🤣

Joskus saa halvemmalla yhden hengen huoneen, joskus ei. Mutta rahasta viis, on kyse arvoista. Saattaisin jakaakin huoneen miehen kanssa, mutta en minkä miehen kanssa tahansa.

- Sheena

En yhtään epäile että saattaisit jakaakin sängynkin miehen kanssa, mutta et minkä miehen kanssa tahansa....

• Anonyymi

Ankea reissu tuloss🥵

Ap

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe