Leikkimielinen testi..

Anonyymi-ap

Uskallatko paljastaa mikä on henkinen ikäsi?🫣

https://kaksplus.fi/perhe-elama/vapaa-aika/henkinen-ika-testi/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR4IfTpFgdTPpfd6u50sLYR_9R1xlK82O8OkC0zVLo_s4DIu45C6Bqhu1mD1DA_aem_w815uc3Ttm4zdEOSnbGTzg

Tietysti osui ja upposi olen henkinen teini😅

” Henkiseltä iältäsi olet teini. Suuret tunteet ja mielen myllerrykset ovat sinulle hyvin tuttuja!

Haluat antaa itsestäsi hyvän vaikutelman. Toisaalta et jaksa vartioida aina niin tarkkaan kaikkea, vaan sinulle on tärkeää, että pystyt myös heittäytymään. Jos jokin velvollisuus ei ole sinulle mieluinen, jätät sen mieluiten tekemättä tai vähintäänkin lykkäät sen suorittamista viimeiseen saakka.

Joissain asioissa olet melko sisäänpäinkääntynyt, etkä ole valmis paljastamaan syvimpiä mietteitäsi kelle tahansa. Hyvässä seurassa koet kuitenkin olosi mukavaksi ja jaat ajatuksiasi hyvinkin mielelläsi muille. Nautit keskustelemisesta ja väittelemisestä.”

-Haaveilija-

35

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tein juuri kasvomuisti testin.

Tuloksesi: 26 / 30
      Erinomaista työtä!
      Sukujuhlat ja muut pippalot eivät tuota sinulle päänvaivaa, sillä kasvomuistisi on lähes pettämätön!

Kokeile seuraavaksi, kuinka laaja sanavarastosi on!

Jasu

• Anonyymi

🤣 oikein hyvä tulos👍🏼

-H-

• Anonyymi

Olet henkisesti vauva!
      Henkiseltä iältäsi olet vauva. Hötkyily, kiire tai draama eivät ole sinua varten, vaan nautit enemmän rauhallisuudesta.

Saat iloa elämän perusasioista. Mikä olisikaan sen mukavampaa kuin nukkuminen tai syöminen? Toisaalta kaipaat paljon myös huomiota ja hellyyttä.

Vauvat eivät lannistu uusien haasteiden edessä, vaan ovat päinvastoin erittäin eteviä oppimaan. Niinpä tästä testituloksesta sietää olla ylpeä!

Jasu

• Anonyymi

Ooo oot siis itse suloisuus. Vauvat on söpöjä🥰

-H-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooo oot siis itse suloisuus. Vauvat on söpöjä🥰

-H-

Suloisuudesta en menisi ihan takuuseen. Mutta "Hötkyily, kiire tai draama eivät ole sinua varten, vaan nautit enemmän rauhallisuudesta. Saat iloa elämän perusasioista. Mikä olisikaan sen mukavampaa kuin nukkuminen tai syöminen? Toisaalta kaipaat paljon myös huomiota ja hellyyttä.

Vauvat eivät lannistu uusien haasteiden edessä, vaan ovat päinvastoin erittäin eteviä oppimaan."

Nuo kuulostaa tutuilta. Ja vieläpä juuri tuossa järjestyksessä. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suloisuudesta en menisi ihan takuuseen. Mutta "Hötkyily, kiire tai draama eivät ole sinua varten, vaan nautit enemmän rauhallisuudesta. Saat iloa elämän perusasioista. Mikä olisikaan sen mukavampaa kuin nukkuminen tai syöminen? Toisaalta kaipaat paljon myös huomiota ja hellyyttä.

Vauvat eivät lannistu uusien haasteiden edessä, vaan ovat päinvastoin erittäin eteviä oppimaan."

Nuo kuulostaa tutuilta. Ja vieläpä juuri tuossa järjestyksessä. 😅

Jasu

Itseasiassa mä tylsistyn, jos mulla ei ole yhtään haasteita pohdittavaksi. Työkin missä alkaa kaikki menemään rutiiniksi ja toistaa samaa kaava, jestas miten äkkiä siihen kyllästyn.

Kun taas haasteettomuus ihmissuhteissa luo rauhallisuutta ja mukavuudentunnetta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa mä tylsistyn, jos mulla ei ole yhtään haasteita pohdittavaksi. Työkin missä alkaa kaikki menemään rutiiniksi ja toistaa samaa kaava, jestas miten äkkiä siihen kyllästyn.

Kun taas haasteettomuus ihmissuhteissa luo rauhallisuutta ja mukavuudentunnetta.

Jasu

Taisi siis testitulos osua täysin nappiin. Itse kyllä toistan toistamistaan jos on töistä kyse en sillein kyllästy. Vaikka on se kyllä mielekkäämpää jos on aina vähän erilaisia haasteita pitkin päivää.

-H-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi siis testitulos osua täysin nappiin. Itse kyllä toistan toistamistaan jos on töistä kyse en sillein kyllästy. Vaikka on se kyllä mielekkäämpää jos on aina vähän erilaisia haasteita pitkin päivää.

-H-

Taisi se osua joo. Mä olen ikäni työskennellyt sosiaali- ja terveysalalla, ihmisten parissa. Siellä ei haasteilta välty, kait mä olen siinä oppinut että haasteet pitää aivot käynnissä. 😅

Jasu

• Anonyymi

Olen henkisesti taapero oli tulos.

• Anonyymi

Olet siis kiipeilemässä joka paikkaan ja varmasti muutenkin tutkit innokkaasti ympäristöä.😊

-H-

• Anonyymi

Jaa teiniksi tuo väitti mu niimpä olen itekki toden ikä on 45 mieli on 15 ja uteliaisuus on viis vuotiaan tasolla sinänsä huono että mieli on teinin tasolla näi miehenä se taas tarkoittaa sitä että mikään niin paljoa kiinnostakkaan kun seksi kohdallani siitä tosin tulee mielenkiintoinen paradoksi helpommin kuvattuna olen seksuaalisesti yliaktiivinen mutta siltikään en ole seksistä riippuvainen kysymys jonka siitä taas saa mahtanee tarkoittaa mitä noi niiku käytännössä

• Anonyymi

Niin että lähtisi mieli jo vähän niinkö uusinta kierrokselle.😉 Hyvä jos aktiivisuutta riittää.

-H-

• Anonyymi

Mjoo

Uskallusta multa ei ole koskaan puuttunut, joten olen tällaisenkin testin tehnyt.

Tulos oli varsin outo.

78.53

(hihitystä)

• Anonyymi

Niin

Koska mulla ei ole rollaattoria, tekohampaita tai kuulolaitetta, niin henkisellä puolella näin saattaa olla.

Olen henkisesti harmaa.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Koska mulla ei ole rollaattoria, tekohampaita tai kuulolaitetta, niin henkisellä puolella näin saattaa olla.

Olen henkisesti harmaa.

(reps)

Funtsikaa

Jos niin kuin tämä henkinen ikä on tuota luokkaa jo ensimmäisellä luokalla koulun pihakiikussa, niin lapsella saattaa olla varsin tylsää.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Funtsikaa

Jos niin kuin tämä henkinen ikä on tuota luokkaa jo ensimmäisellä luokalla koulun pihakiikussa, niin lapsella saattaa olla varsin tylsää.

(hihitystä)

Idea

Jos olen henkisesti noin vanha, niin voiko käydä niin että henkinen minäni kuolee ennen muuta pakettia?

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idea

Jos olen henkisesti noin vanha, niin voiko käydä niin että henkinen minäni kuolee ennen muuta pakettia?

(hihitystä)

Niin

Funtsikaa sitäkin, että mitä jää jäljelle, jos henkinen minä menehtyy luonnolliseen kuolemaansa ja loppu jää hortoilemaan kuin zombi sieluttomana eläväisten joukkoon.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Funtsikaa sitäkin, että mitä jää jäljelle, jos henkinen minä menehtyy luonnolliseen kuolemaansa ja loppu jää hortoilemaan kuin zombi sieluttomana eläväisten joukkoon.

(naurua)

Täytyy myöntää että sinulla on hauskoja mietintöjä😁 Enemmän näitä lukee, kuin oikeaa harmautta😉

-H-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy myöntää että sinulla on hauskoja mietintöjä😁 Enemmän näitä lukee, kuin oikeaa harmautta😉

-H-

Mjoo

Joo siis aika toimiva pää tällaisella (sisäisellä) vanhuksella.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Joo siis aika toimiva pää tällaisella (sisäisellä) vanhuksella.

(hirn)

Voisikohan anoa eläkettä?

Mun pitää tutustua vanhempien ihmisen arjen realiteetteihin.

Mitähän Kelan virkailijat sanoisivat tiskillä.

(hihitystä)

• Anonyymi

Vauva, mikä vauva 👼

• Anonyymi

Ootko tyytyväinen tulokseesi? Ei pitäisi olla mitään hätää, ellei ole nälkä tai ”henkinen” vaippa on täynnä.

-H-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko tyytyväinen tulokseesi? Ei pitäisi olla mitään hätää, ellei ole nälkä tai ”henkinen” vaippa on täynnä.

-H-

Olet ärsyyntynyt, miksi? Ei sillä, se on ihan mukavaa, kun olet.

👼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ärsyyntynyt, miksi? Ei sillä, se on ihan mukavaa, kun olet.

👼

Tässä kannattaa keskittyä ainoastaan loppukaneettiin:
        Vauvat eivät lannistu uusien haasteiden edessä, vaan ovat päinvastoin erittäin eteviä oppimaan. Niinpä tästä testituloksesta sietää olla ylpeä! 😁

• Anonyymi

Siis neljä kysymystä ja vastasin ihan asiallisesta, ja väittä minua lapseksi. Testin laatijan älyllinen ikä on 6.

• Anonyymi

No en kyllä ole teini, vähän höpö vaan toisinaan 😂

• Anonyymi

Taapero :-D

• Anonyymi

Teini! Teinit on siis aamuvirkkuja ja tykkää eniten kielikursseista. Kiva tietää.

• Anonyymi

No tämä. Niin ne teinit tykkää. Lisäksi rakastavat opiskelua ja inhoavat roskaruokaa.

>simiti<

• Tuli;

Olet henkisesti vauva!
      Henkiseltä iältäsi olet vauva. Hötkyily, kiire tai draama eivät ole sinua varten, vaan nautit enemmän rauhallisuudesta.

Saat iloa elämän perusasioista. Mikä olisikaan sen mukavampaa kuin nukkuminen tai syöminen? Toisaalta kaipaat paljon myös huomiota ja hellyyttä.

Vauvat eivät lannistu uusien haasteiden edessä, vaan ovat päinvastoin erittäin eteviä oppimaan. Niinpä tästä testituloksesta sietää olla ylpeä!

• Anonyymi

Olen taapero...

Ja tiedänkin miksi. 😃

En siekaile suotta, jos jotkut asiat ei mene kohdalleen, täräytän oitis vasta-argumentin. Ja niin minusta pitääkin...turha jälkeenpäin on kitistä. 😄

Mitä pienempi tyyppi, sen aidompi ja selkeämpi.

Olen ylpeä testituloksestani. 🙂

• Totuus tulee vihdoinkin esiin. Ei auta kiukkupotkuraivarit, eikä huuto markkinoilla. Näin on! 😁🌸

"Olet henkisesti leikki-ikäinen!

Henkiseltä iältäsi olet noin 3–5-vuotias. Rakastat erilaisten asioiden kanssa puuhastelua ja tylsistyt helposti, jos tarjolla ei ole kivaa tekemistä.

Sinulla on paljon kiinnostuksenkohteita, ja joidenkin asioiden pariin olet valmis palaamaan uudelleen ja uudelleen. Sinulle on tärkeää, että silmäkulmassa riittää pilkettä eikä kaikki ole aina niin vakavaa.

On mahtavaa, että olet yhä innokas oppimaan uutta! Mikään haaste ei ole niin suuri, etteikö sitä voisi lähestyä – ainakin hyvän tukijoukon kannustamana."

• Tää testi on rikki.
      Olen muka taapero vaikka vastasin aikuismaisesti tarkkaan harkiten

Emmää leiki tätä enää :\

• Anonyymi

Heh. Melko tosikko täytyy olla. Kerran tein yhden testin ja olin ihan hölmö.

>simiti<

• Anonyymi

Jessus, luonteeni muuten on tällainen.

Olet henkisesti leikki-ikäinen!
      Henkiseltä iältäsi olet noin 3–5-vuotias. Rakastat erilaisten asioiden kanssa puuhastelua ja tylsistyt helposti, jos tarjolla ei ole kivaa tekemistä.

Sinulla on paljon kiinnostuksenkohteita, ja joidenkin asioiden pariin olet valmis palaamaan uudelleen ja uudelleen. Sinulle on tärkeää, että silmäkulmassa riittää pilkettä eikä kaikki ole aina niin vakavaa.

On mahtavaa, että olet yhä innokas oppimaan uutta! Mikään haaste ei ole niin suuri, etteikö sitä voisi lähestyä – ainakin hyvän tukijoukon kannustamana.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe