Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

29

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka tumpelo uroksen tapainen rupee toteuttaan jonkun naaraan poikimisviettiä noin paskalla diilillä?

• Anonyymi

Sehän on paras mahdollinen diili miehen kannalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on paras mahdollinen diili miehen kannalta.

Voi kun joku keksis laitteen, joka estää puhumisen mikäli ajatus ei yllä edes munaa pidemmälle.

• Anonyymi

Jasun <3

• Anonyymi

Sama.

T. Topi

• Anonyymi

Hoivavietti todellakin kohdillaan🥰 Jasu olisi varmasti tähän paras.

-H-

• Anonyymi

Mä kartan ajatusta kasvatuskumppanuus siinä mielessä, missä siihen törmää. Erillään elävä perhe, ei kiitos. Mielummin kuitenkin pidän perheen yhdessä ja yhteisessä kodissa.

Mutta tottakai kasvatuskumppanuus on tärkeää niissäkin olosuhteissa, yhdessä. Ettei mennä vain yhden ohjeilla tai miten sattuu toilaillen. Johdonmukaisuus on lapselle kaikista paras tapa saada asiat perille. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoivavietti todellakin kohdillaan🥰 Jasu olisi varmasti tähän paras.

-H-

Mulla saattaa tuo hoivavietti olla vähän liiallisuuksiinkin menevä. Se voi näyttäytyä vähemmän hoivaa kaipaavalle ahdistavanakin piirteenä. Siksi mä varmaan ohjaankin sen eläimiin herkemmin, kuin ihmisiin. Eläimet harvemmin pahastuu, kun ihmiset voi kaikota kokonaankin. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla saattaa tuo hoivavietti olla vähän liiallisuuksiinkin menevä. Se voi näyttäytyä vähemmän hoivaa kaipaavalle ahdistavanakin piirteenä. Siksi mä varmaan ohjaankin sen eläimiin herkemmin, kuin ihmisiin. Eläimet harvemmin pahastuu, kun ihmiset voi kaikota kokonaankin. 😅

Jasu

Mun lapset esimerkiksi sanoo, etenkin vanhin että olen pikkasen liian ylisuojeleva. Mutta samaan aikaan kiva, kun luotan heihin enkä marmata asioista, vaikka varoittelenkin turhan usein vaaroista.

Iskä taas on tiukkapipo mäkättämään ja samaan aikaan voi laittaa lapsen ulkomaan lennolle huoletonna. 🤣

Ei siellä mitään tapahdu, mutta perkele kaakaota on pöydällä. 😡

Me ollaa vastakohdat hänen kanssa. Mä sanon noo, pyyhitään kaakao pois. Mutta ulkomaille et ilman mua mene, lapsi! 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun lapset esimerkiksi sanoo, etenkin vanhin että olen pikkasen liian ylisuojeleva. Mutta samaan aikaan kiva, kun luotan heihin enkä marmata asioista, vaikka varoittelenkin turhan usein vaaroista.

Iskä taas on tiukkapipo mäkättämään ja samaan aikaan voi laittaa lapsen ulkomaan lennolle huoletonna. 🤣

Ei siellä mitään tapahdu, mutta perkele kaakaota on pöydällä. 😡

Me ollaa vastakohdat hänen kanssa. Mä sanon noo, pyyhitään kaakao pois. Mutta ulkomaille et ilman mua mene, lapsi! 😅

Jasu

Tuokin muuten voi johtua miksi en kasvatuskumppanuutta itse suosisi, siitä että haluan olla läsnä ja tietoinen perheeni arjessa. Ehkä myös tietää mitkä asiat konfliktoituu toisen vanhemman ja lapsen välillä.

Kai jonkinlaisen kontrollin haluan pitää olemalla vaikutuspiirissä, samassa kämpässä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Siksi jotenkin mielsin sinut hyväksi valinnaksi. Eläinten hoitaminen kertoo aika paljon ihmisestä🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi jotenkin mielsin sinut hyväksi valinnaksi. Eläinten hoitaminen kertoo aika paljon ihmisestä🥰

Okei. 😛

Nojoo, en minä varmasti julmin ja tunteettomin otus ole, luultavasti empaattisemmasta päästä ja tunteitakaan en säästele, kuten en vaivannäköäkään rakastamieni vuoksi. 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. 😛

Nojoo, en minä varmasti julmin ja tunteettomin otus ole, luultavasti empaattisemmasta päästä ja tunteitakaan en säästele, kuten en vaivannäköäkään rakastamieni vuoksi. 😄

Jasu

Joskin facebook avautumiseni videoissa saa jotkut myös pitämään lapsellisena. Eläinrakkaat sössöttöjät mielletään toisinaan myös lapsellisiksi. 😋

Vaan ei haittaa.

Jasu

• Anonyymi

Ei kannata. Tuossa voi tulla huijatuksi. https://www.is.fi/perhe/art-2000009194905.html

• Anonyymi

No tuohan on huijaus koko konsepti. 😂

• Anonyymi

Kumppanuusvanhemmuus ei oikein ajatuksena innosta. Mielummin yksin kuin kumppanuusvanhenmuus. Jos kyse olisi miespuolisesta hyvästä ystävästä, jonka voisi ajatella kaikin muin puolin kumppaniksi, paitsi romanttisesti ja seksuaalisesti, niin sitten ehkä. Siihen ei yksikään palstalainen yllä.

• Anonyymi

Tämä on kun kuuntelisi miten renkaasta tietämättömät keskustelisi sen uudelleen keksimisestä. Ja nyt se on sitten näiden mestareiden mukaan keksitty uudestaan kun venttiilin hatusta on sovittu jotain. Ja taustalla kuulen koko ajan jonkin kimeä äänisen naaraan hoilaavan kuinka säännöt rakkaudelle pitää keksiä uudestaan.

• Anonyymi

No ei siinä kyllä missään ylitse mennä, pikemminkin alitetaan...sekä kumppanuusvanhemmuudessa että palstalaisuudessa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei siinä kyllä missään ylitse mennä, pikemminkin alitetaan...sekä kumppanuusvanhemmuudessa että palstalaisuudessa 😂

Näin juuri. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kun kuuntelisi miten renkaasta tietämättömät keskustelisi sen uudelleen keksimisestä. Ja nyt se on sitten näiden mestareiden mukaan keksitty uudestaan kun venttiilin hatusta on sovittu jotain. Ja taustalla kuulen koko ajan jonkin kimeä äänisen naaraan hoilaavan kuinka säännöt rakkaudelle pitää keksiä uudestaan.

No mikäs siinä, jos haluat tuollaista vanhemmutta. En minä tietenkään sitä sinulta kiellä, vaikka en itse moiseen ryhtyisikään. En vain näe mitään järkeä lähteä pelkkään vanhemmuuteen jokun kanssa. Minulle täytyy olla olemassa jokin muukin side kuin vain lapsi. Jollei ole, niin sitten mielummin ihan yksinäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan tälleen pakko kysyä, että miten sinusta kumppanuusvanhemmuus liittyy rakkauteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs siinä, jos haluat tuollaista vanhemmutta. En minä tietenkään sitä sinulta kiellä, vaikka en itse moiseen ryhtyisikään. En vain näe mitään järkeä lähteä pelkkään vanhemmuuteen jokun kanssa. Minulle täytyy olla olemassa jokin muukin side kuin vain lapsi. Jollei ole, niin sitten mielummin ihan yksinäni.

Rengas josta tuossa puhuin on perinteinen malli. Tämä kumppanuushöpinä on se venttiilin hattu joka ohittaa lukuisia näkökulmia koko perhe asiassa, keskittyen lähinnä yksittäiseen säälittävään poikimistarpeen näjökulmaan ja sen sokerikuorrutettuun markkinointiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan tälleen pakko kysyä, että miten sinusta kumppanuusvanhemmuus liittyy rakkauteen?

Niin, eihän rakkaus liity mitenkään asiaan... Tehdään toki lapsia ja nekin varmaan kasvatetaan ilman mitään turhaa rakkautta.

Eikä se rakkaus mikään sanaa suurempi viittaus siinä laulussakaan tietenkään ollut.

Olipa pätevät huomiot ja erityisesti mahtavaa kokonaisuuksien hahmotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eihän rakkaus liity mitenkään asiaan... Tehdään toki lapsia ja nekin varmaan kasvatetaan ilman mitään turhaa rakkautta.

Eikä se rakkaus mikään sanaa suurempi viittaus siinä laulussakaan tietenkään ollut.

Olipa pätevät huomiot ja erityisesti mahtavaa kokonaisuuksien hahmotusta.

Ahaa. Et siis tiedä mitä termillä kumppanuusvanhemmuus tarkoitetaan. Ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rengas josta tuossa puhuin on perinteinen malli. Tämä kumppanuushöpinä on se venttiilin hattu joka ohittaa lukuisia näkökulmia koko perhe asiassa, keskittyen lähinnä yksittäiseen säälittävään poikimistarpeen näjökulmaan ja sen sokerikuorrutettuun markkinointiin.

Mikähän se perinteinen malli mahtaa olla? Ihmiskunnan historian aikana on ollut aikasta montaa erilaista mallia. Mikähän niistä nyt sitten on erityisen perinteinen?

• Anonyymi

Haluan kaikki palstalaiset kumppanuus isovanhemmiksi. Mutta se edellyttää kuitenkin päivittäistä voivottelua.

>simiti<

• Anonyymi

Sori, mutta mun muksu ei ole vielä kymmentäkään, joten tuo isovanhemmuus on vielä kovin kaukainen ajatus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, mutta mun muksu ei ole vielä kymmentäkään, joten tuo isovanhemmuus on vielä kovin kaukainen ajatus.

Muistinhan mainita selkäkivustani? Varmana kivaa, kun tenava on vielä pikkuinen. Voi niitä aikoja. Kerran menin onkimaan tyttären kanssa.
        Voi sitä riemua, kun sai ahvenen.

>simiti<

• Anonyymi

😁 seelvä, mitäs pikkuiselle tänään kuuluu? Onkos vihervassurit kiusanneet taas tänään? Voivoi sentään...
        (Palstakumppanuus isovanhempasi)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe