räkytti ja huusi käyrät jala vispasivat ettei saatu selvää resuissa oli ihan kui koira räkytti..eli taas poro miehet yrittävät korvauksia petoksella.
Enontekiöläistä koiranomistajaa epäillään vahingonteosta – irti päässyt koira juoksutti poroja
räkytti ja huusi käyrät jala vispasivat ettei saatu selvää resuissa oli ihan kui koira räkytti..eli
12
1184
Vastaukset
- Anonyymi
päissä oli poromies ja ajatti poroja luuli saavansa korvaukset valtiolta ja syytti muka koiraa jota ei edes ollut
- Anonyymi
normi hommaa elelevät yhteiskunnan tuilla toisten mailla syöttävt elukoit ovat kuin terroristeja
- Anonyymi
Petoeläinkorvauksiin ehdotetaan muutaman miljoonan lisäystä – Oivangin paliskunnan poroisäntä Juha Kujalan mielestä se ei ole riittävästi: "Tilanne on aivan sietämätön"haluamme elää sosiaali tuilla juopottelemme yms..rahhoo lissää heehehahah
Lisäyksestä 2,5 miljoonaa euroa aiheutuu suurpetojen vuonna 2024 aiheuttamien porovahinkojen täysimääräisestä korvaamisesta ja 0,3 miljoonaa euroa kotieläin-, viljelys- ja irtaimistovahinkojen korvauksista, jotka ovat nousseet suurpetokantojen kasvun seurauksena.
miten helvetissä suurpedot aiheuttaa irtaimisto tuhoja sisälläkö ne asuu poro miesten asunnoissa täh..pevot
- Anonyymi
Opettele välimerkkien käyttö.
- Anonyymi
Opettele sie naimaan, akkas sanoo kylilla et sohit minne sattuu ja et saa edes karvoja sekaisin.
- Anonyymi
hahahaehheehn
- Anonyymi
ssss
- Anonyymi
viime tutkimus osittaa lapiss psuurpedot kannat laskeneet rajusta 50 prosenttia eli peto korvauksiin ei ole aihetta , takaisin perintään on aihetta petoksilla ja vääryydellä tehtyjä ilmoituksia yms..
ahma kattoo televisoita .karhu nukkuu autotallissa ,kotkat jääkaapin päällä yms..on se poromiehillä vaikeaa ahahheeh oi oi irtaimistokorvauksia ahahheeh oi oi.. - Anonyymi
Edelleen suosittelisin välimerkkien käyttöä.
- Anonyymi
akkas ei käyttää erkkiä ja antaa naapureinden sorkkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
akkas ei käyttää erkkiä ja antaa naapureinden sorkkia
Neuropatia uhkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuropatia uhkaa.
eli patissa on neuro,eurossa ei ole pattia tai eurot ovat neuron patteja..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314014- 442721
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82435- 302433
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142243- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481632- 1411497