Itse lainasin vuosia sitten omalle veljelleni rahaa, koska jo lapsena "iskostettiin"
päähän sellainen ajatus, että omia perheenjäseniä pitää auttaa. Myös tuona ajankohtana ei nyt sanottu suoraan, mutta ilmoilla oli sellainen ajatus, että totta kai autat häntä. Sanomattakin selvää, että rahoja ei saanut koskaan takaisin. Jäi myös parista muusta asiasta velkaa. Kyllähän tuollainen kaivelee erityisen paljon kun kyseessä kuitenkin oma sukulainen. Tosin en ole ainoa, jolle hän on tehnyt näitä "källejä" vuosien varrella. Varmaan jokaiselle velat maksamatta tai jotain vastaavia kuvioita (näin olen kuullut). En tiedä mikä toiminnan taustalla on. Itse en tuollaista kehtaisi tehdä kenellekään. Jostain syystä tämä on hyvin vaikea unohtaa, anteeksi voi jollain tasolla antaa, mutta unohtaminen vaikeaa.
Miten olette päässeet yli siitä, että oma sukulaisenne varastaa teiltä?
Anonyymi-ap
5
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ahneita paskoja on minunkin sisarukset. Kyllä se perinnönjaossa selväksi tuli.
Vaan eipä noiden kanssa tarvi olla tekemisissä. - Anonyymi
Ehkä hänellä on tai oli salattu alko-ongelma, huumeiden käyttöä, pelaamista jne. Hän ei pystynyt puhumaan asioista sinulle.
- Anonyymi
Oli tai ei.
Ei muuta mitään. - Anonyymi
Tuoko on joku syy tai oikeutus toisilta varastamiseen?
- Anonyymi
Sääntö numero yksi...
Älä ikinä takaa .
Älä ikinä lainaa.
Vaik olis sukulainen taikka ystävä.
Ei niitä takaisin saa..
Muistakaa tämä ain..🤨
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385