Haluaisin tietää mitä toiveita sinulla on?
Näin sinut tänään
28
373
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näit? Näinkö minä sinut?
- Anonyymi
Taisit nähdä. En ole varma, ihan kuin olisit nähnyt, puuhasit kyllä muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin tämä oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin tämä oli?
Halusin vain tietää, mitä olet ajatellut. t. selkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin vain tietää, mitä olet ajatellut. t. selkä
Että kaipaan sitä miestä. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…ja jatkan. Haluan olla hänen kanssaan, nyt, joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kaipaan naista jonka näin tänään mutta ei puhuttu sanaakaan. Vika oli ehkä minussa siinä tilanteessa tosin on meillä mahdollisuus puhua muutenkin jos haluais/uskaltais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…ja jatkan. Haluan olla hänen kanssaan, nyt, joskus.
Kyllä se vielä onnistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kaipaan naista jonka näin tänään mutta ei puhuttu sanaakaan. Vika oli ehkä minussa siinä tilanteessa tosin on meillä mahdollisuus puhua muutenkin jos haluais/uskaltais.
Et ole ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vielä onnistuu
En usko, hän on kääntänyt selkänsä minulle 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ap?
Tänään näit minut naisen i siivoamassa, kyllä näin sinut silloin.
Näin se tilanne on, ettemme olla vielä jutelleet sitä odottelen, tiedät sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma ettetulkitse häntä väärin. Ehkä hän miettii samoin sinusta ja käyttäytyy sen takia noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kääntänyt selkääni sinulle, envarmasti❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy kaukana!
- Anonyymi
Toiveena on ettet kyttää minua.
- Anonyymi
Ei ollu multa
- Anonyymi
Joo näin hänet ja ei kuulu sulle
- Anonyymi
Olisitpa se pitkätukkainen mustilla hiuksilla ja suklaasilmillä, joita tykkään niin katsella. :) Viime silmäpelistä taitaa olla viikko?
- Anonyymi
Aikuistumaan jo,50set miehekkeet!
- Anonyymi
Sellainen saareke keittiöön ois kiva. Et kait nyt oikeasti täällä näitä kysele 😳
- Anonyymi
Ikeasta pitäs saada eikä ole niin hirviän kalliitakaan muutaman satasen ni ei tartti ittiään kipiäksi yhden saarekkeen takia maksaa
- Anonyymi
Nähdä☺️
- Anonyymi
Haluan päästä tanssimaan. ☀️
- Anonyymi
Haluan että pääsisimme keskustelemaan jotain siellä. Haluaisin kuulla äänesi paremmin. Olemme "vaihtaneet" vain sanan aikaisemmin.
- Anonyymi
”Vaihtaneet” vain moikat?
- Anonyymi
Missä siellä ? Vain moikattu?
- Anonyymi
No ei olla moikattu vaan ihan muu sana.
- Anonyymi
Kolmas maailmasota tai oma kuolemani valihhe niistä kumpikin toiveita joista kumpikaan ei ole toteutunut yli kahteen kymmeneen vuoteen vaikka parhaani yrittäny että joku jommalle kummalle asialle jotain tekis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238