300 arvontonta asuntoa kymppikorteelissa rovaniemi airnb ansioista.
300 arvontonta asuntoa kymppikorteelissa rovaniemi airnb ,,ansioista.
EI KUKAAN OSTA BORDELLISTA ASUNTOA.. ROVANIEMI KYMPPIKORTTELI AIRNB..
300 arvontonta asuntoa kymppikorteelissa rovaniemi airnb ansioista. 300 arvontonta asuntoa kymppi
24
330
Vastaukset
- Anonyymi
ei kukaan ahalua ostaa bordellli asunto tai edes olla vuokralla bordellissa
- Anonyymi
oooh ooh aah ooh aaah sexi
- Anonyymi
lapsii yms..sairasta hommaa..
- Anonyymi
en ostya vaikka ilmaseksi saisin hyi helevetti saat ikuisen laiman huora olet..yms. kymppi kortteli pimmppi kortteli punaisten lyhtyjen alue lapin reebebaarn,,
jos asut siellä ole huora..ymns.. - Anonyymi
sano baarissa asun kymppikoettelissa olet huora.. juu..--paljionko taxa
- Anonyymi
miten edes pankki kehtaa sano et näillä olis arvoa ..ei ole
ei kukaan osta hura talosta osaketta eikä ees mee vuokralle tai olet sit huora. - Anonyymi
kyllä mikä onkaan enää vakuus arvo pankille ..ei taida olla enää alkuperäine eli..olet velkaa pankille..
- Anonyymi
jos totta puhutaa näide asuntojanen arvo on lähe mitätön eli ..korkurria pukkaa pankki vaatii lisää vakuutta koska asuntosi arvo on nolla ..kymppikortteli vai onko pankkikin opstettu eikö pankki olekkaa kapilaisti..
- Anonyymi
jos ostit asutosi kymmpikorttelista 300 tuhannella sen arvo nyt tasan nolla euroa..
- Anonyymi
ootte sairaita ottakaa asioista ensin selvää ennenkö vouhkaatte täällä.
- Anonyymi
tottahan tuo on asuntojen arvo on romahtanut ja varsinkin maineen memettänyt kymppi kortteli..ei kukaa järkevä sijoitta esed kuse sinne päinkään arvo on todellaki 80 prosentin luookkaa eli roska luokkaa.. jos o ista sieltä pankki ei noteeraa sitä eikää edes halua sitä ottaa vakuudeksi..
- Anonyymi
jos haluat sijoittaja rahasi taksin vaadi ,,notkolta pekkalalta suopajärveltä henntusenta ne tappoi sun rahat ja alamäki jatkuu se on varma ..sillä suomessakin on laki ja täällä ei rosvot määrää.. kiito s ja tere meno konkuriinn ahhaheheh ehheosoos houhou joulupukkii sanoo
- Anonyymi
laittakkaa siihen koira tarja kerrostalo hyskyille ala notko rosvo valaan liha myyjätär..
- Anonyymi
op aikoo irtisanoa kaikki lainat .. vetoaa non grata
- Anonyymi
aivan sama ojasta allikkoon op.....
- Anonyymi
Ei ole minun asuntoni arvoton. Kuudeksi kuukaudeksi jo vuokrattu turisteille.
- Anonyymi
Miksi Taloyhtiöiden verkoston Facebook sivuilla on hyvin vähän tykkäyksiä ja yleensä vain yksi sama henkilö kommentoi. Luultavasti tämä kommentoija on myös ylläpitäjä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Taloyhtiöiden verkoston Facebook sivuilla on hyvin vähän tykkäyksiä ja yleensä vain yksi sama henkilö kommentoi. Luultavasti tämä kommentoija on myös ylläpitäjä itse.
Eikö juuri ole onnettomalla muuta vajankulua. Kun kurkkia tykkäyksiä ja muuta palautetta sivuilta joissa keskustellaan mielititeillä jotka eivät mairittele hänen toimintaansa eri yhteisöissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö juuri ole onnettomalla muuta vajankulua. Kun kurkkia tykkäyksiä ja muuta palautetta sivuilta joissa keskustellaan mielititeillä jotka eivät mairittele hänen toimintaansa eri yhteisöissä.
Kyllä siitä voi tehdä "vajankuluksi" (vaja kuluu?) havaintoja, että miten heikko suosio sosiaalisessa mediassa on turismia ja vuokraustoimintaa halveksuvalla sivustolla. Aivan vain muutamia tykkäyksiä tulee. Katsokaapa sitten taas erään yrittäjän (Lapin matkailun Grand Old Man), jonka nimeä ei saa sanoa täällä, että toiset menetä hermoja, sivuja somessa. Siellä on niin paljon tykkäyksiä, ettei jaksa laskea. Tämä juttu on siis SELVÄ PELI. Kiitti ja heippa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siitä voi tehdä "vajankuluksi" (vaja kuluu?) havaintoja, että miten heikko suosio sosiaalisessa mediassa on turismia ja vuokraustoimintaa halveksuvalla sivustolla. Aivan vain muutamia tykkäyksiä tulee. Katsokaapa sitten taas erään yrittäjän (Lapin matkailun Grand Old Man), jonka nimeä ei saa sanoa täällä, että toiset menetä hermoja, sivuja somessa. Siellä on niin paljon tykkäyksiä, ettei jaksa laskea. Tämä juttu on siis SELVÄ PELI. Kiitti ja heippa.
Mie en ole ns.Neurotyypillinen yksilö.
- Anonyymi
Kirjoitustaidoton ollut ahkerana, aloittaa keskustelun ja jatkaa, jatkaa, jatkaa.... säälittävää. Eikö oikeasti ole muuta tekemistä?
- Anonyymi
Pitäää liimailla Mie oon asukas tarroja oviin
- AnonyymiUUSI
MIE OON ASUKAS VS. LYHYTVUOKRAAJAT
Eikö me voitaisi lopettaa riitely. Sopia, että joka ei halua vuokrata asuntoa, niin ei vuokraa, ja joka haluaa, niin vuokraa. Mie oon asukas porukka kutsuisi RAUHAN JUHLAN torille ja siellä soppatykistä jaettaisiin makoisaa keittoa. Lopetettaisiin vihainen toisten nälvintä netissä puolin ja toisin! Rovaniemestä tehdään asukkaille ja turisteille hyvä kaupunki; asenne ratkaisee!
- Anonyymi
Kymppikortteli pitää muuttaa huoneistohotelliksi ja kun turistit kokoontuu yhteen taloon muihin taloihin palaa asumisrauha.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863