Äsken vasta huomasin.
Tänään onkin pyhäpäivä
20
185
Vastaukset
- Anonyymi
Oh halleluja beam us up
- Anonyymi
Mjuu
Joo siis itsekin havahduin tähän realiteettiin jo varhain.
Tervetuloa joukkoon.
(hirn) - Anonyymi
helluntgai eliHweveni päöicvä
Hellungai eliHelbretin eli Daatanan,lucerin oma äivä
hiton paholaisnäpis ..siis HÄelluntai Helvetinpäivä.. - Anonyymi
hallejujss jeedukdenj äivä njoh iin pelkästään käteinen raha on nminua parananut nut .. kukaan ei ole oman onnens sepää jos jostain saa vaikka lottovoirosta 23euros...
- Anonyymi
Juu, olo on vähän eri oloinen ja tuntuinen, vaikka joka päivä on "vapaa" päivä, tosin eipä ole päivää, jona voisi tehdä asioita, joita haluaa tehdä, vaan joka päivän katkaisee
kauppapäivä, siivouspäivä, pihatyöt, metsänhoito, polttopuiden teko, leipominen, ruoanlaitto, pyörän huolto, marjastuspäivä yms.
Joka päivä vaan saa todeta, että eipä tänäänkään saanut tehdä vain sitä mitä eniten tehdä haluaa.- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Noilla päivillä päivät ei kulu hukkaan https://www.youtube.com/watch?v=otQQnxzLTeY
Mjoo
Mä tiedän kuka on ensimmäinen nainen, ja kolmas, mutta kuka helvetti on se toinen nainen?
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Mä tiedän kuka on ensimmäinen nainen, ja kolmas, mutta kuka helvetti on se toinen nainen?
(hihitystä)Se on se....onko sulla toinen nainen?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Se on se....onko sulla toinen nainen?
Mjoo
Mä yritän hahmotella häntä, mutta se on pirun hankalaa, sillä en ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt häntä, hänen motiivejaan ja toinen toistaan kummallisempia ideoitaan.
En alkuunkaan.
Eli olen ihan kujalla hänen suhteen.
(hirn)
- Anonyymi
Vaikka on pyhä, Hesassa olivat kaupat auki. Ihan arjelta näytti.
Joo, niin on. Väsyny oon niin etten paljoo mitään voinu tehdä. Paitsi kompostia kääntäny, meni talikon varsikin poikki. Mä luulin että kaupat ois kiinni, niin ite sitten korjasin. Siis sellanen puu varsi, missä oli ne metalli liuskat. ja oli niin ruostuneet, että ohueks meni kun hioin, sellaset metallilatat hitsasin siihen kiinni. Ja meinashan ne sulaa ne loputkin. Mutta sen verta sain kiinni, että sain sen kompostin käännettyä loppuun.
Juu.. pyhäpäivä hyvinkin. Mun piti ottaa rennosti, mutta päädyinkin siivoamaan pihan ja tekemään kotihommia. Tuli ihan paiskittua hommia. Olitko sinä pellolla tänään?
pujotteIija kirjoitti:
Täällä sateli vettä pitkin päivää, niin ei päässyt peltohommiin
Täällä ei ole satanut pisaraakaan. Lämmintä ja pilvistä ollut, mutta ei vesisadetta. Varmaa huomenna sataa täälläkin. Mie taidan painaa pääni tyynyyn jä käydä nukkumaan. Hyvää yötä kultaseni.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Täällä ei ole satanut pisaraakaan. Lämmintä ja pilvistä ollut, mutta ei vesisadetta. Varmaa huomenna sataa täälläkin. Mie taidan painaa pääni tyynyyn jä käydä nukkumaan. Hyvää yötä kultaseni.
Hyvää yötä kultasein
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023