Löysin parhaan

Anonyymi-ap

Quantum leap RA. Hinta alennuksessa 79 e. Soittimia kymmeniä ympäri maailmaa. Jopa didgeridoo Australiasta. Sitä ei niin vain löydä digitaalisena soittimena. Eri paikoissa alen kesto vissiin vaihtelee. Saattaa olla elokuun jälkipuoliskolle saakka parhaimmillaan se ale.

Tässä täytyy alkaa laskemaan ropojaan että onko sen hankkiminen mahdollista lähiaikoina. Toinen juttu on verrata mitä soittimia minulla on jo entuudestaan verrattuna tuohon minulle uuteen kokoelmaan. - Taikasieni.

3

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun sen hankkii Eastwest Soundsin sivustolta niin sen saa halvimmalla. Hinnat siellä ovat dollareina eivätkä euroina, niin siksi niin. Jos ostaa yli 100 dollarilla niin saisi 25 dollarin alen. Tuo taitaa päättyä about huomenna, samoin RA:n alehinta tuolla nettisivulla. Löysin sellaisen mielenkiintoisen jutun että kun luo käyttäjän sinne ja laittaa spostiin subscriben niin saa -10 % lisäalen (tuotteiden hinnoista huolimatta). Lisäale on kuukauden verran voimassa. Käytin tuon alen ja tsekkasin paljonko ostokseni lopulta maksoi. Veroja ei ilmeisesti tullut lisämaksujen muodossa. Vajaa 65, pyöristettynä 65 e se lopulta maksoi. Olen erittäin tyytyväinen tuohon hinta-laatusuhteeseen.

Minua pännii kuinka kryptisesti kaikki mahdolliset alennukset ilmaistaan. Nettisivuilla ei ole välttämättä mitään konkreettista infoa niistä. Tuon 25 dollarin alen löysin jonkun randomin instagram-tililtä. Facebook voisi olla toinen informaation lähde. EW Soundsin nettisivuilla sivuston keskellä ylhäällä on ajankohtaisia asioita ja siitä satuin huomaamaan tuon -10 % alen. Sitä aletiedotusta ei edes näkynyt enää sen jälkeen eikä tiedotteita voi scrollata millään sivunuolilla. Uskomatonta. No, rahabisnestähän tuo loppupeleissä on niin siihen peilaten alennuksia pyritään systemaattisesti pimittämään asiakkailta. Onneksi käytin tarkkaavaisuuttani ja älykkyyttäni hyödykseni. - 🍄.

• Anonyymi

Minulla on Spectrasonic Omnisphere, jossa yli 1000 soitinta ja digitaalista efektiä.
      Cubase Artist Plus on perusohjelmistona.
      Aikoinaan innostuin kotistudiosta, nyt on useampi vuosi mennyt, etten ole kotisutudio ohjelmaa käyttänyt.

Enemmän olen keksittynyt videoiden editointiin, kuvankäsittelyyn ja tulipa hankittua 22" XP-Pen piirtonäyttö.

• Anonyymi

Omnisphere ja Cubase ovat minulle nimellisesti tuttuja. Kaikki palautuu siihen mihin kelläkin on taloudellisesti varaa. Omat hankintani ovat mitoitettu pummeille (kuten itselleni). Nexus (Nexus5) on hinnaltaan kaikista naurettavin. Full edition maksaisi peräti 4 829 dollaria eli euroissakin se olisi hirmuinen määrä. Yksi varteenotettava seikka on levytila, sillä musiikkiohjelmistot vaativat gigabittejä mukavasti.

DAW:ni sain käytännössä läheiseltäni lahjaksi. Minulla olisi ollut silloin varaa hankkia se itsekin mutta monta muuta juttua olisi jäänyt silloin hankkimatta. Oikeastaan se riittää että on edes yksi hyvä syntetisaattori ja sen lisäksi systeemi mikä sisältää useita soittimia. Esim. Harmor ja Purity ajavat sen asian. Minulla alkaa olemaan poikkeuksellisen paljon Middle East-tyylisiä soundeja. Taqs.im:in tuotteita muun muassa. - 🍄.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35