Aina kun puhutaan naisista, niin sorrumme semanttisiin kiemuroihin, joiden liikkumavara on marginaalista. Sama pätee myös miehiin.
Toinen nainen on hieman kuin kolmas mies dekkarissa, joka on kesken.
Ehkä sitä vasta filmatisoidaan.
(hihitystä)
Toinen nainen
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen nainen on pääjehu, jolla on munaa olla se, joka on.
Toinen nainen on mysteeri.
Kolmas nainen on huono bändi.
(naurua)- Anonyymi
Toisen naisen idea
Naisia nyt on maailmassa aivan tolkuttomasti. Ja jos näiden naisten sekaan menee oma sapluuna kädessä vertailemaan ja mittailemaan, niin he pitävät sinua hulluna, joka tulisi pukea pakkopaitaan ja viedä pois ihmiskuntaa pilaamasta.
Visuaalinen efekti.
Kaikista maailman naisista se toinen on kaiken yläpuolella.
Selitän teille miksi näin on.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen naisen idea
Naisia nyt on maailmassa aivan tolkuttomasti. Ja jos näiden naisten sekaan menee oma sapluuna kädessä vertailemaan ja mittailemaan, niin he pitävät sinua hulluna, joka tulisi pukea pakkopaitaan ja viedä pois ihmiskuntaa pilaamasta.
Visuaalinen efekti.
Kaikista maailman naisista se toinen on kaiken yläpuolella.
Selitän teille miksi näin on.
(naurua)Toinen nainen
Toisen naisen mysteeri on periaatteessa hyvin yksinkertainen mysteeri, ellei mysteeri lainkaan.
Toinen nainen elää naisten alitajunnassa.
On nimittäin väitetty että naisilla on tällainen tajunta, jossa on erilaisia tasoja.
Väite on mielestäni absurdi.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen nainen
Toisen naisen mysteeri on periaatteessa hyvin yksinkertainen mysteeri, ellei mysteeri lainkaan.
Toinen nainen elää naisten alitajunnassa.
On nimittäin väitetty että naisilla on tällainen tajunta, jossa on erilaisia tasoja.
Väite on mielestäni absurdi.
(reps)No mitä minä siihen, kun viisaammat ja oppineemmat esitelmöivät.
Auditorion ikkunat olivat valtavat. Istuin kuin roomalaisessa teatterissa sen ylimmällä rivillä katsellen ulos.
Ulkona oli tammi.
Minusta tämä tammi opetti enemmän oppilaille kuin koko bilehirviö, jota elämäksemme kutsumme.
(hihitystä)
- Anonyymi
Toinen tulee jatkumona ensimmäisen jälkeen, tai sen toiseksi jääneen toisen jälkeen.
Miksi ensimmäisestä ei luovuta, tai siitä sittemmin toiseksi jääneestä on ehkä tottumus, jonka toinen tai ensimmäiseksi sittemmin tullut luonto se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238