Onko sellaista? Itse tykkäisin, jos olisi lääkäri, lentäjä tai vaikka juristi.
Ihannemiehen ammatti
26
623
Vastaukset
- Anonyymi
Ai etsit elättäjää
- Anonyymi
Vähä liian kliseinen heitto tähänkin palstaäijän galluppiin. Onko taskut ja takki tyhjä ns?
- Anonyymi
Jokainen mainitsemistasi ammateista kuuluu itsellä sinne negatiivisten juttujen puolelle, mutta ei minulle ammatilla loppupeleissä mitään merkitystä ole. Tai no kunhan nyt ei kirjaimellisesti huoraamalla itseään elätä. Jokaisessa ammatissa on hyviä ja huonoja puolia, omassani esimerkiksi se, että en taida koskaan olla kokonaan poissa töistä ja vapaa-ajallakin aivot pohtivat toisinaan työhön liittyviä juttuja.
- Anonyymi
Ei ole. Persoona kiinnostaa enemmän kuin mikään ammatti.
- Anonyymi
Lentäjä olis kiva tai sit lääkäri.
- Anonyymi
Ei ammatilla väliä
- Anonyymi
Tunteet ei kysele ammatin perään. Sitä ihastuu/ rakastuu persoonaan. Ainakin itsellä näin.
- Anonyymi
Sehän on täällä jo määritelty: Lentäjä-kirurgi.
- Anonyymi
Mihin se nudisti jäi.
- Anonyymi
Lentäjä olis hot
- Anonyymi
Onpa ammatti mikä tahansa, sillä ei ole mitään väliä, jos kemiat kohtaavat!
- Anonyymi
Vai, että lääkäri, lentäjä tai vaikka juristi? Kerrotaanpa, että sattui
1. hoitovirhe TAYSissa
2. vuoteen tuli vain yksi rahtilento Finnairilla
3. vuodesta 2008 alkaen olen odottanut kutsua viikon sisällä käräjille - ei taida tulla!
lakimiespelle oli lukenut 2,5v juristiksi Lapin yliopistossa - kyllä oli pykäläjumppa valunut kantapäihin, kun jäi kiinni valheesta jo toimeksiannon yhteydessä; muutama tonni on tainnut viivästyskorkoja jo tulla, kun jätin laskut 2 kpl maksamatta; puku tekee miehen mutta ei lakimiestä; onnea pappiskouluun pyrkimisestä aikanaan- Anonyymi
Nii-i, tää lakimiespelle halusi käyttää laskutusohjelmaa, vaikka ei osannutkaan, joten tuli ensin laskuvedos ja sitten ekonomieukon tultua hommiin jostain helvetin tärkeestä toimistolle takaisin, uusi varsinainen lasku samasta asiasta samalla juttunumerolla.
No, en perkele maksa kahta kertaa samasta palveluksesta, vaikka kuinka yrittäisi lakimiespelle.
- Anonyymi
Terapeutti tai eläinlääkäri tai ehkä jopa hieroja tai muusikko. Kunhan on lämmin ja sydän..
- Anonyymi
Hyvätuloinen mies. Esim. joku johtaja, lääkäri, lentäjä.
- Anonyymi
Joo, minulta moni nainen on kysynyt ennen treffejä suomi24 sivulla, mitä teen työkseni, millainen asunto, minkälainen auto, onko kesämökkiä, onko venettä, matkusteletko ulkomaille ja lappiin? Joopa joo, kieltäydyin treffeistä seuraavalla kerralla, kun viestitti ja sanoin, että on kiireitä ainakin pari viikkoa. No, asunto on, auto on, mökki on+vene, en lääkäri, en lentäjä, en lakimies, mutta tuloja on kyllä n.450.000 vuodessa miinus verot, jäi vain 270.000 käteen, eli en mikään huipputienaaja. Miehen kokoinen, hoikahko, 185cm , joku sanoi komeaksi, joku haluttavaksi, voi voi ja en tumma, ei hampin sänkeä, minulla on partakone ja hampaat pesen aamuin illoin. Jos ei nainen tule minun itseni kanssa treffeille, ihastu, eikä ole kiinnostunut koko ajan omaisuudesta, niin treffit jää kahvien asteelle ja etsin luonnollisen,nätin naisen, jolla on hiukset, ei tatuoitu, eikä omaisuuden perään, eikä ole näyttämisen tarve suvulle tai ystäville.
- Anonyymi
Jäteauton kuljettaja olis ihku!
- Anonyymi
Lakaisukoneen kuljettaja!
- Anonyymi
Onko ammatilla nykyisin väliä?
Kaikki tekee kaikkea. - Anonyymi
Kaikki työ kannattaa?
- Anonyymi
Ei kannata vihervassarin mielestä.
- Anonyymi
Jäätelöauton kuljettaja 🤤🚙🔥
- Anonyymi
Lehdenjakaja olis kiihottava.
- Anonyymi
Aituri.
- Anonyymi
Ei ole ihanneammattia. On ihanteellisia luonteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675