Kun TV-ssä näyttivät neljä.
Montako heitä siellä erälukiossa on
5
261
Vastaukset
- Anonyymi
Opettajia enempi kuin oppilaita.
- Anonyymi
Montako?
Onko siellä rehtoriki, jos on mitä hän siellä tekee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako?
Onko siellä rehtoriki, jos on mitä hän siellä tekee?Ei lukiossa oo Enontekiöllä kuin opettajia,heille maksetaan korkeaa palkkaa opetus taso on huono.Ammatti taito ei kaikilla riitä,miksiköhän kolme Enontekiöläistä kirjoitti Muonion lukiossa ja erosivat enontekiön lukiosta eka vuonna.Kyllähän se on tiedetty että Enontekiön lukiossa sekä peruskoulussa on jotain vialla.Lapsilta ja nuorilta kuulee kaikenlaista.Varsinkin niiltä jotka ovat päättäneet jo koulun.Huhhuh.
- AnonyymiUUSI
Eikö Enontekiön lukio ollut muutama vuosi Suomen parhaiden lukioiden joukossa .
Mitä kunnassa tapahtuu kun kaikki menee päin persett..ä - AnonyymiUUSI
Onko teillä siellä omat keittäjät jotka tekevät päivän ruuat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136