Minä ainakin teen perunasalaattia ja lihapullia. Joskus myös kalapullia.
>simiti<
Mitä teette eläkkeellä?
22
200
Vastaukset
- Anonyymi
Eläkeikä vaan nousee, eikä osaeläkettä enää myönnetä sairaille.
Kai tässä pitää olla vielä saattohoidossakin aktiivinen työntekijä/hakija. - Anonyymi
Perustan firman. Ja teen niin kauan töitä, että kuolen.
Ei tänne olla tultu mitään pyöryköitä pyörittelemään!
🦄- Anonyymi
Fasistinen feministiyritys?
- Anonyymi
Sen näkköö si kun on sen aika mulla on oma aika ain kysyttäessä jos mä alan antaan aikatauluja ni asia kun asia niistä ollaan jo vähintään kakskyt vuotta jäljessä
- Anonyymi
Töitä edelleen jossain muodossa.
- Anonyymi
eyir´tskaubeb rybjjaru.otkkt.newtaru Cikvi.otjjt ha jujjeku nestaru¨'
- Anonyymi
Soittelen Paranoidia looppina päivät pitkät, sekä juon mustaa teetä...ripauksella sitruunaa silloin kun hienostelen :)
- Anonyymi
No tämä! Tuo kuulostaa hyvältä.
>simiti<
- Anonyymi
Haen töitä.
- Anonyymi
Ja käyn tapahtumissa.
Anonyymi kirjoitti:
Ja käyn tapahtumissa.
Kivoissa vai ikävissä tapahtumissa. Esim jalan murtuminenkin on tapahtuma.
- Anonyymi
tuollakin naisesdiinytjällä nyt yle2 sininen silmä luomimeikki hoh
itse niin kun naton poreukkaa että minkähänlainen joku Browning-pisrooli ruecnaq - Anonyymi
Luultavasti sitä mitä nytkin. Vähän hitaammin vaan ja enemmän huilaten välillä. Jos nyt eläkeikään ikinä ehdin.
Jasu Tuskin sinne asti pääsen. Mutta jos, niin meen huoltoasemalle kahville. Vaikka taitaa noikin kahvipaikat olla katoavaa kansanperinnettä.
- Anonyymi
Varmasti yritän tukea nuorison menestymistä omassa elämässään, samalla Suomen...sillä eihän ilman nuorison menestymistä ole menestyvää Suomea.
AVNiinhän se pitääkin, mutta se voi olla haastavaa, kun joku Orpo tekee samaan aikaan koulutusleikkauksia. Ja Sipilä oli kans joka koulutuksesta leikkas.
- Anonyymi
Eläkkeellä?!
Yrittäjänä ainakin tällä hetkellä tuntematon käsite. Jatkan eläkkeen kerryttämistä.
Ja asiakkaiden herutusta!
Yhä vahvemmin ja vahvemmin mieltäni valtaa käsitys, että jonkun on maksettava nykyinen meno!
Sivuaa politiikkaa, vältän kuitenkin viittauksia siihen suuntaan tällä sivustolla.
Ja sitten. Itsekäs kommentti. Kerään työvuosieni hedelmät nyt.
Elämä palkitsee.
Ja vielä.
Jos jollekin aloittavalle tekijälle olen positiivisena esimerkkinä niin nöyrästi olen sivussa hiljaa tyytyväinen!
Kyllä amiksista tekijöitäkin ponnistaa päinvastaista väitteistä huolimatta.
Hiljaa sivusta seuraan junnuja, jotka vanhempansa seurassa opettelevat uteliaisuudesta työnsä salaisuuksia!
Se tuntuu hyvältä.
Itselläni ei ole seuraajia.
Sitten kun pyörät seisahtuu, ne seisahtuu.
Mies 65- Anonyymi
Et sä mitään maksa.. olet yritystukipummi. Hiton loinen joka elää mun verorahoilla.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mitään maksa.. olet yritystukipummi. Hiton loinen joka elää mun verorahoilla.
>simiti<Kiitos henkilöarviosta.
Itselläsi näyttävät päivät (ja yöt!) kuluvan todella mielenkiintoisten ongelmien parissa.
Mies 65
- Anonyymi
Kävisin varmaan kuuntelemassa luentoja, jos ehtisin. Niin ainakin omat vanhemmat väittivät, et eläkeläisillä on aina kamala kiire.
- Anonyymi
No tuon väittämän eläkeläisten kiireestä totean olevan tosi.
Sivusta seurannut.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuon väittämän eläkeläisten kiireestä totean olevan tosi.
Sivusta seurannut.
Mies 65Niin se näyttää oikeasti olevan. Elämää rytmittävät terveyskeskuskäynnit ja ovat sentään olleet paljon terveempiä kuin itse koskaan ollutkaan 🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136