En kiellä enkä todista todeksi mitään mitä ei ole voitu todistaa olemassa olevaksi. Uskon silti eri ulottuvuuksiin ja todellisuuksiin. Me käsitämme ihmisenä vain murto-osan ja tietoisuutemme on yksilötasolla hyvinkin rajallinen.
En kiellä Jumalaa enkä vaikka kaksoisliekkiteorioiden kaltaisia asioita tai yliluonnollisia kokemuksia. Ei kaikki näitä kokevat ole mitään mieleltään sairastuneita. Heitäkin kyllä riittää.
Varmasti sellaisia vaikka kaksoisliekki-ihmisiä on, se taas kuinka kovin sen historia pitää paikkansa todellisuuden kanssa on toinen juttu. Uskon vakaasti, että näitä on, mutta uskon myös että osalla ihmisistä on tiettyjä kykyjä ja ominaisuuksia sekä tehtävä opastaa ja ohjata muita oikeaan suuntaan. Sisäinen viisaus ja ns. Vanha sielu missä toteutuu lähes hulluuden rajoilla olevaa erilaista ajattelua.
Moni ajattelee eri tavoin ajattelevista ihmisistä herkästi väärin..
Meitä kaikkia tarvitaan ja lopulta meillä kaikilla on sama ihmisarvo.
Kaikkien herkkä mieli ei kestä kovaa maailmaa ja sairastuvat.. Toki tähän voi vaikuttaa myös muut seikat jotka ovat geeneissä ja fysiologisissa syissä.
Avartavaa lauantaita.
Olen agnostinen ateisti
2
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä jännittävimpänä ja samalla ahdistavimpana ajatuksena näin adhd tyyppinä koen maailmankaikkeuden loputtomuuden. Mistä kaikki se on saanut alkunsa ja mikä on ei mitään? Mistä se loputtomuus on alkanut ja mitä on ollut sitä ennen.. Koska ei ole voinut olla "ei mitään" ja tyhjästä syntyy jotakin. Vastaa vaan jos tiedät.
/ap- Anonyymi
Mä tiedän vastauksen, tai ainakin oletuksen.
Koska sitä ei voi todistaa.
Mulla on vastaukset jokaiseen kysymykseen, jonka esitit alussa. Oletuksena.
Mutta kun olet kuullut ne vastaukset, alat miettiä:
"Pakko näiden olla oikein,
koska ei kukaan voisi keksiä sellaista teoriaa,
joka selittää kaiken."
Kirjoitan e-kirjaa aiheesta.
Kerron siinä kaiken, alusta loppuun asti.
Niin selkeästi, että jokainen voi ymmärtää sen.
Voit kysyä yhden kysymyksen mihin haluat vastauksen;
Mutta ymmärtääksesi vastaukset suurimpiin kysymyksiin, esimerkiksi maailmankaikkeuden syntyyn, sinun täytyy lukea kirja.
Vain sitä kautta voit saada lisää tietoa ja saavuttaa syvemmän ymmärryksen.
Kirja ei ole vielä valmis, ja sitten kun on, lähetän sinulle kirjan ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238