Paljonko työttömät saa jemmatililleen säästöjä kk?

Anonyymi-ap

Itse kun olen jo kaiken hankkunut alle 40v ikäisenä niin eipä kulutus ole korkea joten säästöön menee enemmän kuin nuorena!

Nuorena jo kuuntelin omituisesta "puskurirahasta" ja aloin toteuttamaan sitä ja tavoite oli aluksi se kk rahamäärän kerääminen!

Kun aikaa meni ja ideasta kiinnostuin niin 3kk tavoite oli seuraavana, jne. ja lopulta 12kk tavoite täysi! :D

Työttömyys oli selkeä näyttö miksi sitä "puskuria" tarvitaan ja sain edelleenkin säästöön pienentyneistä tuloistanikin!

Säästäminen ei tarkoita sitä että pitää tinkiä elämässä , vaan arvioi tarkoin mitä hankkii ja onko se oikeasti tärkeä hankinta! Hankinnan innostuksen kun siirtää vaikka 1 kk eteenpäin niin mieli muuttu haluaako sitä vieläkin!!!

Velaksi en osta mitään, se vain ylläpitää kolmansia osapuolia!
Miksi joku haluaa maksaa +30% enemmän tuotteesta "luotolla" joka muuttuu lopulta osamaksuksi ja tuote vanha kun se maksettu...

Käteinen ei homehdu, mutta velat se vasta homeeksi muuttuu josta ei monet meinaa päästä eroon kun se tarttuu ja pysyy!

Niin se että paljonko säästön...se on osapuileen suurin piirtein 200-400€/kk ansiosidonnaisesta! Että tälleen mennään.

6

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämä ei ole tasarvoista kun nuo kiusaajat yms eivät käy armeijaa saadaan rahaa joltain muulta ja nuo natsit tulisi viedä keskitysleireille

• Anonyymi

Työtttömän jolla on säästöjä tulee ilmoittaa asiasta sosiaaliviranomaisille

• Anonyymi

Sukulainen elättää, niinkuin varmaan monella muullakin.

• Anonyymi

Nettisovelluksista tulee 6-9000€/kk, paypal tilile, se riittää. Tietenkin tulee ansiosidonnaistakin muutama tonni, joten joka kuukausi on jää rahaa yli. Ei tuollaisia satasia ole tullut koskaan ajateltua.

• Anonyymi

Kaikki ei ole ansiosidonnaisella. Se on sitä alkuhuumaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe