Miksi on niin vaikea unohtaa toinen? Hän (mies) ollut minua kohtaan ala-arvoinen ja silti tunteet häntä kohtaan on suuret. En edes saanut kunnon päätöstä tälle, en selvää vastausta vaan jäin ihmeelliseen välitilaan miettimään... hän varmasti jo mennyt eteenpäin ja onkinut verkoistaan seuraavan...
unohtaminen
10
163
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus kun joku kolahtaa ja kovaa, niin se on todella vaikeata. Ja nämä palstat vaan ruokkii sitä ikävää tai tunnetta.
- Anonyymi
Miten hän on sinua kohdellut 🤔 onko varma ettei tunteet vaikuta miten ajattelet hänen käyttäytyvän. Tai voihan hänellä olla murheita ja huolia niin sitten käyttäytynyt huonosti 🙄
- Anonyymi
Vaikuttaa provolta aika vahvasti.
- Anonyymi
Kohteli välinpitämättömästi, otti yhteyttä vain kun hänelle sopi ja hän olisi siitä hyötynyt 😅 saattoi ehdottaa tapaamista, jonka sitten peruikin, veikkaan että ilmaantui muuta seuraa... ei ollenkaan johdonmukaista. No, täytyy vaan mennä yli ja uutta kohti.. kai.. on vain vaikea unohtaa häntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa provolta aika vahvasti.
Oliskin 😅 t. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskin 😅 t. Ap
No pahoittelen sitten. Tuo on ikävä tilanne. Tiedän, miltä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohteli välinpitämättömästi, otti yhteyttä vain kun hänelle sopi ja hän olisi siitä hyötynyt 😅 saattoi ehdottaa tapaamista, jonka sitten peruikin, veikkaan että ilmaantui muuta seuraa... ei ollenkaan johdonmukaista. No, täytyy vaan mennä yli ja uutta kohti.. kai.. on vain vaikea unohtaa häntä
Eli toisin sanoen oli sun kanssa vain pillun takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pahoittelen sitten. Tuo on ikävä tilanne. Tiedän, miltä tuntuu.
On, mutta eteenpäin vaan täytyy mennä
- Anonyymi
Kyllä luultavasti ala-arvoinen kohtelu on saattanut johtua siitä kuinka sinä olet häntä kohdellut tai si hän ei tuntenu mitään sua kohtaan nuo on kai ne ääripäät ja välille mahtunee montakin eri syytä
- Anonyymi
Tuskin tunsi mitään minua kohtaan, ajatteli varmasti enemmänkin itseään ja omaa hyötyään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136