Autossa jumputtaminen

Anonyymi-ap

Eikö nuorilla ole järkeä enään, vai miksi pitää ajaa ympäriinsä ja jumputella musiikkia täysillä. Torstaina, viime viikolla ja tänäänkin monta kertaa nuoret ympäri kirkonkylää ajoivat musiikkia kuunnellen. En halua kieltää nuorten hauskuutta mutta miettisivät edes kirkonkylän asukkaiden puolesta. Kotirauhahan siinä menee, kun kilometrin päästäkin jo kuuluu selvää musiikkia. Untakaan ei saa kun illalla ajavat ympyrää.

23

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kuule kun täällä suomi 24 on turha valittaa, eihän täällä ne nuoret käy kun täällä on vain vanhoja kääkkiä jotka valittavat, kun nuoret pitävät hauskaa ja rälläilevät päivällä. Suosittelen mennä sanomaan asiasta suoraan nuorille. Vai eikö kääkkä uskallakkaan? Pelkääkö kääkkä, että häneltä lähtee kuulo bassosta?

• Anonyymi

Ei käy vai? Itse vaikutat nuorelta, kun kirjoittelet "kääkistä". Ja noin muutenkin, kun lukee täällä näitä juttuja, niin huomaa hyvin, ettei tiedetä mistään mitään. Mutta sitten tuo itse asia, ei mua haittaa, jos jotkut pilaa kuulonsa, jokaisen oma asia. Ei sitä ajatella asioita nuorena pidemmän päälle, eletään tässä ja nyt, niinku pitääkin. Ihan vaan kirjottelen omasta kokemuksesta. Tosin kävin lääkärissä joskus, mutta kun vastaus oli tyyliin "saikkua ei tipu" eli oletus oli automaattisesti, että saikkua vaan hakee, niin en sitten enää viittinyt mennä valittamaan "turhaa". Ei se sun vika ole, ei munkaan vaan lekureiden, jotka oletti automaattisesti, että saikkua vaan haen, eikä edes tutkittu. No ny se sitten tuntuu.

• Anonyymi

Taitavat tumputtaa myös!

• Anonyymi

Ja sinäkö et sitä tehnyt?

• Anonyymi

Lepettakka lisääntyminen senkin punasilmä kanit.

• Anonyymi

Onneksi hevosen kuivalihavellin keittämisestä ei kuulu isoakaan ääntä! Se hiljakseen kiehuu kypsäksi. Syönnin jälkeen vatsat ovat täpösen täynnä ja unet maistuu niin makoisasti,ettei mitkään äänet häiritse!

• Anonyymi

On se kauheeta kun nuoret viihtyvät Pelkosenniemellä, parempi kun muuttavat pois heti peruskoulun jälkeen ja pysyvät poissa täydellisten Pelkosenniemeläisten elämästä.

• Anonyymi

Ennen vanhaan sentään gramofoonilla soitettiin kauniita kappaleita säädylliseen aikaan ja säädyllisessä paikassa,eikä mitään hop hippiä eikä ROK and rollia huudatettu keskellä yötä kylällä! Eivätkö ne nuoret voisi kuunnella niillä kuulokkeilla itsekseen autossa sitä haluamaansa musiikin tapaista? Onko se välttämättä koko kylän kuullen soittaa sitä kauheaa rämpytystä?
      Tästä voisi tehdä mielenilmauksen,ja me vanhat ajetaan vain 20km /h ja soitetaan valssia kovalla voimalla!

• Anonyymi

Maailma on muuttunut.

• Anonyymi

Oi niitä aikoja! Subbari oli kalliimpi kuin auto.

• Anonyymi

Kävin tänään kylällä. Ei kuulunut, ei näkynyt häiritsevää jumputusta tai ajoa. Puutavara-auto meni tyhjän kylän läpi. Yksi auto oli sammelin pihalla ja kaksi kaupan edessä, aika villiä meno oli.

• Anonyymi

Menikö sekin iso auto ylinopeutta ja katsoi kännykkää samalla?

• Anonyymi

Enään järkeä?? Oliko ittelläs vähäistäkään järkeä teininä? Taitaa aika kullata muistot.Tai sitten oot niin vanha ettei autoja edes ollut silloin keksitty.
      Jos alkaa muistelemaan tämänkin kunnan väkeä,niin lähestulkoon jollainen on kylykikäyrää mennyt kirkkotietä ylös alas ja koulun pihalla rinkiä!

• Anonyymi

Korvatulpat helpottaa

• Anonyymi

Joku ajoi kylällä datsunilla, sillä oli lapinradio melko kovalla.

• Anonyymi

enään ei honkat humise Tukkijoen mailla.

• Anonyymi

Ei mua haittaa, mutta niitä haittaa tai tulee haittaamaan, kun nelikymppisenä alkaa kuulo-ongelmat. Eihän sitä parikymppisinä ajatella asioita.

• Anonyymi

Eipähän tarvi kuulla akan kitinää ja marmatusta.

• Anonyymi

Yrittävät hurmata kaunista, muodokasta lenkkeiliä teiniä.

• Anonyymi

Nuoret sentään näkee vielä eivätkä tuijota keskiviivaa suu auki.

• Anonyymi

Näin kuinka muodokas oli ja olin ajaa mettään.

• Anonyymi

Eikai kylällä ole mettää? Pelkkää pajukkoa ja romuja pihalla.

• Anonyymi

Onko niemessä teini?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe