Eikö nuorilla ole järkeä enään, vai miksi pitää ajaa ympäriinsä ja jumputella musiikkia täysillä. Torstaina, viime viikolla ja tänäänkin monta kertaa nuoret ympäri kirkonkylää ajoivat musiikkia kuunnellen. En halua kieltää nuorten hauskuutta mutta miettisivät edes kirkonkylän asukkaiden puolesta. Kotirauhahan siinä menee, kun kilometrin päästäkin jo kuuluu selvää musiikkia. Untakaan ei saa kun illalla ajavat ympyrää.
Autossa jumputtaminen
7
266
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kuule kun täällä suomi 24 on turha valittaa, eihän täällä ne nuoret käy kun täällä on vain vanhoja kääkkiä jotka valittavat, kun nuoret pitävät hauskaa ja rälläilevät päivällä. Suosittelen mennä sanomaan asiasta suoraan nuorille. Vai eikö kääkkä uskallakkaan? Pelkääkö kääkkä, että häneltä lähtee kuulo bassosta?
- Anonyymi
Taitavat tumputtaa myös!
- Anonyymi
Lepettakka lisääntyminen senkin punasilmä kanit.
- Anonyymi
Onneksi hevosen kuivalihavellin keittämisestä ei kuulu isoakaan ääntä! Se hiljakseen kiehuu kypsäksi. Syönnin jälkeen vatsat ovat täpösen täynnä ja unet maistuu niin makoisasti,ettei mitkään äänet häiritse!
- Anonyymi
On se kauheeta kun nuoret viihtyvät Pelkosenniemellä, parempi kun muuttavat pois heti peruskoulun jälkeen ja pysyvät poissa täydellisten Pelkosenniemeläisten elämästä.
- Anonyymi
Ennen vanhaan sentään gramofoonilla soitettiin kauniita kappaleita säädylliseen aikaan ja säädyllisessä paikassa,eikä mitään hop hippiä eikä ROK and rollia huudatettu keskellä yötä kylällä! Eivätkö ne nuoret voisi kuunnella niillä kuulokkeilla itsekseen autossa sitä haluamaansa musiikin tapaista? Onko se välttämättä koko kylän kuullen soittaa sitä kauheaa rämpytystä?
Tästä voisi tehdä mielenilmauksen,ja me vanhat ajetaan vain 20km /h ja soitetaan valssia kovalla voimalla! - AnonyymiUUSI
Oi niitä aikoja! Subbari oli kalliimpi kuin auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136