Oisko kellään mitään neuvoa

Anonyymi-ap

Miten voisin lopettaa oman elämäni jotenkin kivuttomasti? En vaan enää jakaisi elää oman elämäni paskojen juttujen jälkeen.

29

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ollut tuossa tilanteessa ja voin sanoa, että vaikka taistelu pois tuosta kuilusta tuntuu loputtomalta tuskaiselta suolta, se yksi päivä voi muuttaa kaiken ja saat vielä uskon, toivon ja uuden alun.. Sinusta tulee uusi vahvempi sinä. Älä luovuta!
      Olen itsekin kokenut kauheita asioita ja kärsinyt häpeän viitasta harteillani... Liian pitkään.
      Olen vapautunut siitä pois.

• Anonyymi

Pitäiskö sun lopettaa pahan tekeminen niin et olisi niin ahdistunut. Älä kiusaa on käsky. Jos olet kiusaaja niin lopeta.

• Anonyymi

Käyn säännöllisesti psykoterapiassa ja lääkitys on ok. Kaikki se auttaa. Silti yksin ollessani tunnen niin paljon surua kaikista elämän kokemuksistani että tuntuu kuin haluaisin vain kuolla.

• Anonyymi

Toki voit sen lopettaa,itsehän sen suunnittelitkin. Mutta nytkö olet jo valmis luovuttamaan? Aika pettynyt tuonpuoleisessa olisit , jos. Ihan heti en sinuna tuota tekisi. Jotain niin arvokasta jättäisit hokasamatta.🤷‍♀️

• Anonyymi

Eli siis minulla on kaipaamasi neuvo. Opi virheistäsi ja tee ihan elävänä tässä elämässä , toisin.👍🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis minulla on kaipaamasi neuvo. Opi virheistäsi ja tee ihan elävänä tässä elämässä , toisin.👍🤷‍♀️

Mistä syystä vastasit mun puolesta?
        Ihmettelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanompa senkin että jos luuserina jättäisit elämän opikoulusi/karman huomioimatta ja vetäisit itsesi kiikkuun niin luulisitko todellakin päässeesi kuin koira veräjästä? Ihan järjissäsikö noin ajattelit?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanompa senkin että jos luuserina jättäisit elämän opikoulusi/karman huomioimatta ja vetäisit itsesi kiikkuun niin luulisitko todellakin päässeesi kuin koira veräjästä? Ihan järjissäsikö noin ajattelit?🤷‍♀️

Ite pelkään että se naru jumittuu. Sit sitä että jos halvaannun jään kuitenkin kitumaan. Sitten en ainakaan enään pysty tekemään sitä uudestaan. Se se vast olisi helvetti.

• Anonyymi

Jumala sanoo ei kannata.

• Anonyymi

Jumala ei sano mitään.jumala sallii kaiken. Jumala sallii senkin että ihminen tekee elämästään helvetin itselleen. Jumala salli.Jumalaa on turha syytellä siitäkään jos ja kun muita syyttelee.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei sano mitään.jumala sallii kaiken. Jumala sallii senkin että ihminen tekee elämästään helvetin itselleen. Jumala salli.Jumalaa on turha syytellä siitäkään jos ja kun muita syyttelee.🤷‍♀️

Eli ap. Minulla on sinulle neuvo. Opettele näkemään itsesi jumalan lutuna,aivan äärimmäisen arvokkaana kipinänä Jumalasta/luojatasi. Niin arvokkaana,että hän soi sinulle tämän vaikean koulun oppiaksesi. Ole kiitollinen saamastasi lottopotista,elämästä 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ap. Minulla on sinulle neuvo. Opettele näkemään itsesi jumalan lutuna,aivan äärimmäisen arvokkaana kipinänä Jumalasta/luojatasi. Niin arvokkaana,että hän soi sinulle tämän vaikean koulun oppiaksesi. Ole kiitollinen saamastasi lottopotista,elämästä 🤷‍♀️

Oppimishaluisimmat sielut valitsee vaikeimmat polut,ei rikasta narsistista höttöpöttö elämää.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedä käteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedä käteen.

Kuunteles vaikka diandran,en päivääkään vaihtaisi pois.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuunteles vaikka diandran,en päivääkään vaihtaisi pois.🤷‍♀️

Mitä pahaa on päästä paikkaan missä oot ainostaan rakastettu sinne sutkin viedään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle se sano.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa on päästä paikkaan missä oot ainostaan rakastettu sinne sutkin viedään.

Voit päästä,muttet sinne syntyäksesi tänne tullut. Tulit oppimaan epäitsekkyyttä .Opitko,vai edes yrititkö?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit päästä,muttet sinne syntyäksesi tänne tullut. Tulit oppimaan epäitsekkyyttä .Opitko,vai edes yrititkö?🤷‍♀️

Elämäni parasta aikaa. Saattajat.

• Anonyymi

Kun yrität ja näät ne hahmot, joko ne ottaa sut tai ei, minua ne ei ottanu. Onnee yritykseen.

• Anonyymi

Mitäänhöttöpöttö ajatus mönkiöitä olr kuin omassa päässäsi. Herää todellisuuteen 🤷‍♀️

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Väsymys on vienyt voimani.

En osaa enää miettiä mikä arvo tai merkitys olisi loppu elämälläni.

Kiitos.

• Anonyymi

Se juurikin,että sinulla on loppuelämä,tässä maailmankaikkeudessa ja paljon laajemmassa. Sinä iteasiassa olet elämä itse. Älä nyt siten väheksy itseäsi. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Purkillinen vahvoja unilääkkeitä ja ei kun nukkumaan jos on jotain ketä hyvästellä haluat jät vain kirjeen jälkeesi jossa jätät hyvästit ei mitään sen kummempaa muuten arvaa turhan helposti että kyseessä on joko vain avunhuuto tai halu rangaista jotain

• Anonyymi

Saat toki kokeilla,mutta älä toki ylläty. Voitko luvata?🤷‍♀️

• Anonyymi

Entä jos niihin lääkkeihin ei kuolekaan, vaan vammautuu? Itse miettisin varman päälle, mutta en tietystikään lähtisi neuvomaan. Hanki ensin kaikki mahdollinen apu, mitä voit saada. - en ap

• Anonyymi

Sinulle ap. Et sinä vielä vuosiin kuole. Opit ja hokaat. Taakse katsoessasi arvostat oppikoukujasi. Ihan hyvin sinulla siten tulee menemään.ei hätiä mitiä. Olet arvokas,luojasi luoma ja siten erityisen arvokas ja rakas🤗.🤷‍♀️

• Anonyymi

Elämä on lahja kaikkineen. Paskat jutut, niitä tulee ja menee. Hae apua itsellesi terveydenhuollosts, ehkä olet masentunut.
      Rukoilen sun puolesta jos haluat. Jumala voi antaa sinulle toivon. Parantaa särkyneen sydämen ja kehon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4847
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2228
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1842
    4. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      36
      1729
    5. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      177
      1490
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      22
      1481
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1411
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      334
      1164
    9. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      65
      1152
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35