TIlanne on sellainen, että olen aika pahasti ihastunut erääseen nuorehkoon naiseen.
Olen tavannut hänet työnsä kautta neljään - viiteen kertaan; hän ammattihenkilönä ja minä asiakkaana.
Jo ensimmäisellä kerralla kävi "humaus" kun hän esitteli itsensä ja aloitimme keskustelun.
Toisella kerralla keskustelu ehkä hieman venähtikin - tunsin sykkeen kohonneen, kuumotuksen nousevan rintakehästäni kaulaani ylös ja käsieni lämpenevän hänen seistessään lähelläni.
Ensimmäisestä kohtaamisesta on jo yli vuosi - mutta en ole unohtanut häntä - jokin aika sitten näin hänet vähän kuin sattumalta uudelleen; juteltiin hetki ja tunsin koko kehoni lämpenevän tuon ihanan ihmisen läsnäolosta.
Tilanne on nyt se, että en tiedä hänestä muuta kuin hänen koko nimensä ja virkanimikkeensä - ja sen, että hän on piakkoin lähdössä kauas ulkomaille joksikin aikaa......
Tahtoisin kovasti jutella hänen kanssaan, siis tarkoitan että olisi mukavaa jutella joskus ajan kanssa, kiireettömästi, sillä hänestä saan ihmeellisiä viboja....
Hänkin aina kohdatessamme hymyilee, tulee lähemmäs ja kysyy "Moi, mitä kuuluu?"
KYSYMYS siis kuuluu, voinko kirjoittaa hänelle lyhyen kirjeen, jossa kertoisin, että olen nähnyt hänestä unia, ajatellut häntä jo yli vuoden silloin tällöin ja että olisi mukavaa jutella joskus pidempään?
Loppuun laittaisin yhteystietoni ja vinkin, että valinta on hänen, vastatako vai eikö?
Miten te naiset reagoisitte, jos saisitte työpostissanne käsin kirjoitetun kirjeen joltakulta, jonka olette tavanneet ja kenties huomanneet ko. henkilöstä hänen reagoivan läsnäoloonsa kenties poikkeuksellisella tavalla (punastumalla hiukan, hymyilemällä jne.)?
Siitä, mitä hän tunsi kun pariin otteeseen keskustelimme, en osaa sanoa mitään, enkä siitä, miten hän reagoi kun otin häntä kädestä keskustelun päätteeksi....
Sen jälkeen hän on aina kohdatessamme (käytävällä) pysähtynyt, astunut lähemmäs, hymyillyt ja jutellut hetken ("säädyllisen ajan verran").
Tuosta naisesta tulee jotakin ihmeellisiä tuntemuksia - en osaa selittää mitä.
Luulen, että jos saisin ottaa hänet syliini, saattaisin pyörtyä :).
En ole varma, mitä tämä on, mutta tuo nainen vetää minua puoleensa magneetin lailla ja ajattelen häntä päivittäin.
En kuitenkaan halua olla mikään hullu perässäroikkuja tai joku väkisin kylkeen tuppautuva ääliö.
Mitä mieltä naiset olette, onko ok kirjoittaa hänelle lyhyehkö kirje, jossa kerron, että haluaisin hänestä ystävän ja että olisi hienoa joskus jutella pidempään?
Miten itse reagoisitte "kirjeeseen tuntemattomalta"?
-Olenko ihastunut-
Kysymys naisille!!!!
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Jos fiilis on näin vahva, kyllä mä sanoisin, että lyhyt, siisti, ystävällinen kirje voi olla hyvä tapa. Ei mitään liian syvällistä tai intohimoista, vaan lämmin kiitos kohtaamisista ja viesti, että jos häntä kiinnostaa, hän voi olla yhteydessä. Siinä kaikki. Ei paineita, ei vaatimuksia.
Jos saisin tuollaisen kirjeen, kyllä se saattaisi hymyilyttää ja tehdä vaikutuksen varsinkin jos miehen olemus on ollut muutenkin asiallinen ja kunnioittava. Mutta varo ettet mene liian tunteisiin, silloin voi tulla fiilis, että on liikaa painetta.
Kokeile, mutta ole valmis myös siihen, ettei hän vastaa. - Anonyymi
No ... tässäkin asiassa on kovin monta puolta.
Ensimmäinen kysymys on se, että mitä se "työposti" tarkoittaa. Jos kyseessä on posti, jota työpaikalla käsittelevät muutkin ja kyseisen kaltainen kirje on kovin erottuva, niin kokisin tilanteen äärimmäisen ahdistavaksi. Kqikki eivät kuitenkaan ole yhtä tiukasti yksityisasiansa yksityisinä pitäviä kuin minä olen. Kirjeessä on aina myös se riski, että se joutuukin muiden pöydälle, tulee avatuksi vahingossa tmv. Sanotaan näin, että minä en arvostaisi henkilöä, joka lähettelee tuollaisia työpaikalleni. Itse en tosin pidä siitäkään, että mua lähestytään töissä, työkaverian tai muiden asiakkaiden nähden. Pidän sitä hyvin ärsyttävänä käytöksenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238