En ole edes käynyt parvekkeella! Miten ne voi itsestään mennä ruttuun?
Miksi parvekkeen oven sälekaihtimet on ihan vinossa?
17
216
Vastaukset
- Anonyymi
Welcome
- Anonyymi
Asenna seurantakamerat ja löydä itsesi.
- Anonyymi
Tiiätkös että lähtökohtaisesti monella on kotonaan kameravalvonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiätkös että lähtökohtaisesti monella on kotonaan kameravalvonta.
Naapurin mummo hakkeroi kameran ja pääsee seuraamaan lähemmin, mitä verhojen takana puuhataan.
- Anonyymi
15:51
Hyvä ohje. Niin monelta on se minä kadonnut kaikenlaiseen kerkoiluun ja pokkurointiin.
Mutta miten sälekaihtimet eivät kuulu tähän.
Veikkaan, että huoltomies on pyörähtänyt.
Ovatko putket kunnossa?
Vilma
- Anonyymi
niin no tyttöjen mirlrstä miten edes mahdolloista sdiis tyipuytiy puhelmien jotenkin
- Anonyymi
No nyt selvisi. Hirmu iso lokki käy parvekkeella. Mokomat linnut.
>simiti< - Anonyymi
Lähiverkot ja tukiasemat luo voimakasta magneettikenttää ja säteilyä, joka risteämäkohdassa rikkoo säleverhoja, jotka toimivat kuin antennit, imien itseensä voimakenttiä.
- Anonyymi
TODELLAQ kaquniit silmäluomwet fawalean siniset joillain
- Anonyymi
Yritin selittää ilmiötä teoreettisen kvanttifysiikan avulla, mutta ei siitä ollut apua.
- Anonyymi
Sälekaihtimet ovat hiukkasen vinossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sälekaihtimet ovat hiukkasen vinossa
Hymähdin
- AnonyymiUUSI
oletko jotenkin törmännyt niihin jolloin vinoutunut ne, tai kädellä huitonut niiitä
- AnonyymiUUSI
eikö siis ole sisällä ikkunoiden välissä ne sälekaihtimet kuin yleensä on
mutta jos niin yksinkertaiset ikkunalasit niin ei voi laittaa väliin niitä juttuja- AnonyymiUUSI
Parvekkeen ovi jos on yksilehtinen vain niin sälekaihtimet ei mahdu mihinkään ikkunanväliin vaan räpättää huonetilassa
- AnonyymiUUSI
Vieraasi on käynyt parvekkeella?
- Sheena - AnonyymiUUSI
luöö'j'm mpoys d'örlsojyo,os bpo pjkeosdysslom pjksya v'j'm kps vompdds
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238