Minulla on uusi Les Paul tyyppinen kitara. Jos soitan istualtaan oikealle jalalle tuettuna, kitara on takapainoinen ja sitä on tuettava vasemmalla kädellä ettei kellahda lattialle. Ei iso ongelma kunnes siirtyy ylänauhoille jolloin tukea tarvii enempi. Ylänauhoille on myös vaikea yltää näin soittaessa.
Klassisessa asennossa soittaessa tuntuu kuin tukkipölliä pitelisi sylissä.
Tottuukohan näihin ajan kanssa?
Olen aina halunnut Les Paulin mutta en tiedä haluanko totutella tähän.
Les Paulin Ergonomiaongelmat
5
248
Vastaukset
- Anonyymi
Les Paul on hieno kitara, mutta sen soittaminen istualteen on yhtä tuskaa, jos vertaa vaikka SG-malliin, pirun painaviakin usein, kalliimmat customit taas ovat usein kevyitä, mutta hinta ei niissä ole todellakaan kevyt.
- Anonyymi
Sahaa reilusti puuta pois sopivista kohdista.
- Anonyymi
Joo. Yläpuölelle voisi sahata toisen loven vähän kuin SG:ssä ja höylätä runkoa ohuemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Yläpuölelle voisi sahata toisen loven vähän kuin SG:ssä ja höylätä runkoa ohuemmaksi.
Sitten se on todellakin Custom
- Anonyymi
Hankin "Fusion" mallisen kitaran, joka on hybriidi useasta eri merkistä ja mallista. Sen on Telen näköinen, mutta rungossa on Stratocasterista tutut ergonomiaa parantavat lovet ja skaala/mensuuri on Les Paulista tuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle402797Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962114Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401971Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271133