Kun sut menetin. Kiitos kaikesta.
Lopetan syömisen ja elämisen
7
165
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti vinot kaihtimet
- Anonyymi
Älä hätäile...
- Anonyymi
Erittäin hyvä.
- Anonyymi
Liian kiltti ja tunteellinen tähän maailmaan.
- Anonyymi
Karaistuu kyllä tämmösista...
- Anonyymi
Minä syön joka päivä ruokaa. En lähtisi tappamaan itseäni kenenkään toisen vuoksi. Olen ymmärtänyt sen, että kun on paljon muita haasteita, niin alkaa ikävöinti. Silloin kun oli paljon tekemistä ( vaikka ihan kaikessa ei ollut järkeä), niin ei ollut aikaa kamalan paljon pohtia jotain mennyttä ihmistä. Olen joutunut vetäytymään yksinäisyyteen huonon oloni takia. Osa kavereista tietty katosi, kun luulee että olen seonnut. Eivät voi ymmärtää, vaikka tietää mitä kaikkea on tapahtunut. Tai siis jossain määrin ainakin tietää, kun ovat nähneet. Enkä jaksa heidän seurassaan olla. Kestää palautua hyvän aikaa.
Tämä elämä on meidän omaa. Ei ole kenenkään toisen tehtävä hoitaa sinun hyvinvointiasi. Olet itse siitä kuitenkin viime kädessä vastuussa. Kyllä haluan pysyä kohtuu hyvässä kunnossa, niin vähän helpompaa on oleminen täällä. Ja kun miettii niitä, kotka eivät pääse liikkumaan, pitää olla kiitollinen siitäkin. Terve kroppa, mitä pitää kunnioittaa ja mistä pitää huolta.
Ja sitten sellainen vielä, vietä aikaasi sellaisten ihmisten kanssa, jotka jakavat hyvää energiaa itsestään. Tuntevat itsensä ja ovat sinut itsensä kanssa. Oma muutos aidoksi itseksesi saa näin tukea. Se vaatii paljon kipua ja tuskaa. Se menee ohi. Mutta tulet vahvemmaksi, kun kohtaat kaiken sen. Jaksamista paljon ❣️ - Anonyymi
jos on mietteet tuota tasoa niin lataamoon kuulut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238