Vai lykkääntyikö se listautuminen edelleen?
Jokatapauksessa tuo Meriaura Groupin osake on noussut puolessa vuodessa jo melkei 200% että iso riski polttaa näppinsä pahemman kerran jos ostaa.
Niin ja eihän se sitten enää ole Meriaura kun se muuttuu Summaksi jollei jo muuttunut?
KilttiMies89
Joko se Summa Defence listautui Pörssiin?
6
150
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko 11.6 vai 12.6 mennessä?
- Anonyymi
Näköjään lykkääntyy aina vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään lykkääntyy aina vaan.
Joo, eivät perustelleet mitään syytä tälle lykkääntymiselle? Joten yksi kysymysmerkki lisää tulevasta? Hype osake, hyvään uskoville tällä hetkellä hyvä hetki, joka voi muuttua muuksikin? Jos paljastuu jotain odottamatonta, mitä kukaan ei osannut arvioida puutteellisesta tiedottamisesta johtuen? Huijatuksi tulemisen vaara olemassa (tunne), jos hehkutukset eivät toteudukaan hyvällä tavalla?
Tuohon listautumiseen en koskisi pitkällä tikullakaan, vaikkakin siinä on mahdollisesti hyvä sauma osallistua listautujmiseen ja rahastaaa nopeasti kun kaupankäynti osakkeilla pörssissä alkaa. Pidemmän päälle, tähän asti nähdyllä sekoilulla ja epäammattimaisilla lausunnoilla firmalle ei uskalla veikata menestyksestä tulevaisuutta, vaan idea lienee ainostaan rahastaa tilapäinen sotailualan hype. Mutta ei se kiellettyä ole...
- Anonyymi
Itseä myös aina vähän epäilyttänyt tällaiset senttiosakkeet mutta kyllä niillä joskus hyvät voitotkin voi tehdä mutta se vaatii kyllä tuuriakin ja pitää jaksaa seurata tilannetta säännöllisesti ja olla hereillä.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Itseä myös aina vähän epäilyttänyt tällaiset senttiosakkeet mutta kyllä niillä joskus hyvät voitotkin voi tehdä mutta se vaatii kyllä tuuriakin ja pitää jaksaa seurata tilannetta säännöllisesti ja olla hereillä.
KilttiMies89Voi niillä tehdä rahaa nopeasti, se on totta, mutta nyt ajat eivät ole kovin hyvät listautumisille. Toki sotailualalla on hype, niin se voi riittää siihen, että Summan listautumisella saa imastua pikavoitot, mutta pidemmän päälle tuo listautuja ei kyllä vakuuta tähän astisilla näytöillään ja siksi koko homma hiukan haiskahtaa. Mutta voihan se olla, että veijarit saavat homman toimimaan ja Summa muotoutuu rationaaliseksi ja ihan kannattavaksi liiketoiminnaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023