Milloin saadaan Sale pyhälle?
K kauppa nurin
45
2394
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin koskaan tulee
- Anonyymi
Ei mitenkään! Kauppa käy niin mainiosti,hyvä juttu!
- Anonyymi
Kyllä tulee kunhan valitus on käsitelty oikeudessa.
- Anonyymi
Siihen Naavan tiloihin sopis yksi S market.
- Anonyymi
Emme tarvitse Salea Pyhälle, meillä on yrittäjävetoinen K-market , jossa on valikoima ja palvelu riittävä sekä monipuolinen kansainväliselle asiakaskunnalle. Sale on maalaisjunttien maitokauppa
- Anonyymi
Keijo Keijo S tulee sinne missä se on kannattavaa,
- Anonyymi
Kkaupat on parhaita. Ne riittää varsin hyvin tänne ja Lidlistä loput
- Anonyymi
Niin pirun kalliita etten osta mitään muuta kun maitoa ja vähän leipää käydessäni lomalla. Ostan s-ryhmästä kakki kalliimmat tuotteet täältä keskisuomesta tullessani. Olen töissä Keskossa, että näin. Ei oo pakko jos ei taho....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pirun kalliita etten osta mitään muuta kun maitoa ja vähän leipää käydessäni lomalla. Ostan s-ryhmästä kakki kalliimmat tuotteet täältä keskisuomesta tullessani. Olen töissä Keskossa, että näin. Ei oo pakko jos ei taho....
Kyllä on huonot palkat sullakin jos etelästä asti pitää vetää ruuat tullessaan. Kannattaako se lähtiäkkään tännepäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on huonot palkat sullakin jos etelästä asti pitää vetää ruuat tullessaan. Kannattaako se lähtiäkkään tännepäin?
Kaikki tulisivat kiireen vilkkaan tänne, mikäli hevosen kuivalihavelliä olisi tarjolla! Onko sitä näkynyt missään?Onko??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut koskaan,siellä on maissia missä osataan sitä käsitellä.
Ja toinen asia k kaupassa huono valikoima.ei riitä meille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut koskaan,siellä on maissia missä osataan sitä käsitellä.
Ja toinen asia k kaupassa huono valikoima.ei riitä meille.Ootpa vaativa. Kyllähän täällä on ihan normaali ja jopa hyvä valikoima perusruokaa,ihan kummassakin k kaupassa. Normaaleille ihmisille yleensä riittää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tulisivat kiireen vilkkaan tänne, mikäli hevosen kuivalihavelliä olisi tarjolla! Onko sitä näkynyt missään?Onko??
Ei ole vieläkään! Nyt alkaa jo syksy vaivata,joten hevosen kuivalihavelliä saisi alkaa pikkuhiljaa kehittelemään. Onko sitä missään ,onko??
- Anonyymi
K- kaupassa kiskurihinnat pyhällä ja su kiinni.
- Anonyymi
Hyvää tekee ropalle, paastopäivä.
- Anonyymi
Miksi tuollainen mitätön kukkula tarvitsisi kaksi kauppaa? - Mitä sen väestöpohjassa on niin erikoista että yhden kauppaliikkeen läpi laahustaen, sen lattialle kuraa tuoden ei pärjäisi?
Onko teillä puhelimiakin kaksi ja niissä kaksi, eri operaattorin liittymää? Ihan vain "kun ilman ei tunnu pärjäävän".
Erikoisia nämä "kukkulan kuninkaat".- Anonyymi
Tällä väestöpohjalla on rahaa.
- Anonyymi
Mulla on kaks vaimoakin.
- Anonyymi
S kauppa on paras.pyhän k kauppa haisee niin pahalle sisältä.epäilen et on home.
- Anonyymi
Tukikohdan se lemu omista housuistasi?
- Anonyymi
Harmillista k kauppias sahasi omaa oksaa kun alkoi valittamaan.
- Anonyymi
Mä oksalla ylimmällä, Pyhän nyppylän.....
- Anonyymi
Aion muuttaa yritykseni muualle.Itse silti nautin palveluistamme
kjöh kjäh.- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Niin,sitten ei tule verotulot meidän kuntaan enään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,sitten ei tule verotulot meidän kuntaan enään
No harmi,emme pääse nousuun.
- Anonyymi
Mieluummin Kairalaan ,koska yhteisaate on paras täällä!
- Anonyymi
Miten sitte kun sinne pitää saada Otto automaattikin,saako senkin samalla? Eihän me mummot muuten kaupassa voida käydä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitte kun sinne pitää saada Otto automaattikin,saako senkin samalla? Eihän me mummot muuten kaupassa voida käydä!
Kohta saamme sen .
- Anonyymi
Juurikin näin nyt äkkiä vihreä neliapila pystöön.
- Anonyymi
Kohta tulee,siihen tulee alko ym.
Postikin lähtee k kaupasta pois.
Saadaanko hyvä palveleva kauppa. - Anonyymi
Kyllä tulee ja k-kauppa konahtaa
- Anonyymi
Mikäli kukaan ei ymmärrä valmistaa hevosen kuivalihavelliä,ei ihmekkään että kaikki menee nurin.
- Anonyymi
Lidl paras kauppa halvat hinnat käy lappalaisille
- Anonyymi
Miksi viet rahasi muualle? Jättäisit tänne.
- Anonyymi
SOK ostaa Rovaniemellä Neste aseman ja purkaa pois tilalle ABC ,PYHÄN SALE tulee ajallaan.
- Anonyymi
Ollaanko sitä jo rovaniemeläisiä?? Sodankylässä rakennetaan lisää asuntoja.Mites meillä?? No miten??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko sitä jo rovaniemeläisiä?? Sodankylässä rakennetaan lisää asuntoja.Mites meillä?? No miten??
No ei rakenneta .Ei rakenneta .Nyt säästetään.Eikä keitellä hevosen kuivalihavelliä.Ei .
- Anonyymi
Kirkonkylällä Pajupellossa kaksio kohta puolivuotta tyhjänä, sieltä vain valittajat muuttamaan.
- Anonyymi
Siellä on taatusti kohta tyhjää.Kauhiat vuokrat eikä mittään ole kymmeniin vuosiin tehty asunnoille.
- Anonyymi
Milloin saadaan komposti mokatuvalle kun kantaa ruoanpaskat sekajätteeseen!!!!Eikö jätehuollon järjestäminen kuulu yritykselle? Liekkö neidonkengällä sama meno, hyi.
- Anonyymi
Onko hevosella kenkiä.Onko?
- Anonyymi
Vihreä on punanen tunturi ei tarvi kompostoida.
- Anonyymi
Onkohan hevosen kuivalihavelli terveellistä?
- Anonyymi
Oliko näissä kaupoissa myytävänä hevosen kuivalihavelliä? Oliko? Tiedättekö oliko??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483817PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1631492Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3691464En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O141356Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn481263Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81011Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45928En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔93783