Milloin saadaan Sale pyhälle?
K kauppa nurin
19
918
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin koskaan tulee
- Anonyymi
Ei mitenkään! Kauppa käy niin mainiosti,hyvä juttu!
- Anonyymi
Kyllä tulee kunhan valitus on käsitelty oikeudessa.
- Anonyymi
Siihen Naavan tiloihin sopis yksi S market.
- Anonyymi
Emme tarvitse Salea Pyhälle, meillä on yrittäjävetoinen K-market , jossa on valikoima ja palvelu riittävä sekä monipuolinen kansainväliselle asiakaskunnalle. Sale on maalaisjunttien maitokauppa
- Anonyymi
Keijo Keijo S tulee sinne missä se on kannattavaa,
- Anonyymi
Kkaupat on parhaita. Ne riittää varsin hyvin tänne ja Lidlistä loput
- Anonyymi
K- kaupassa kiskurihinnat pyhällä ja su kiinni.
- Anonyymi
Hyvää tekee ropalle, paastopäivä.
- Anonyymi
Miksi tuollainen mitätön kukkula tarvitsisi kaksi kauppaa? - Mitä sen väestöpohjassa on niin erikoista että yhden kauppaliikkeen läpi laahustaen, sen lattialle kuraa tuoden ei pärjäisi?
Onko teillä puhelimiakin kaksi ja niissä kaksi, eri operaattorin liittymää? Ihan vain "kun ilman ei tunnu pärjäävän".
Erikoisia nämä "kukkulan kuninkaat".- Anonyymi
Tällä väestöpohjalla on rahaa.
- Anonyymi
Mulla on kaks vaimoakin.
- Anonyymi
S kauppa on paras.pyhän k kauppa haisee niin pahalle sisältä.epäilen et on home.
- Anonyymi
Harmillista k kauppias sahasi omaa oksaa kun alkoi valittamaan.
- Anonyymi
Mä oksalla ylimmällä, Pyhän nyppylän.....
- Anonyymi
Aion muuttaa yritykseni muualle.Itse silti nautin palveluistamme
kjöh kjäh.- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Niin,sitten ei tule verotulot meidän kuntaan enään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,sitten ei tule verotulot meidän kuntaan enään
No harmi,emme pääse nousuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597