Moikka!
Olisiko jollain tarvetta juttu seuralle yms. Nuoresta tytöstä, maksua vastaan. Sugardaddy tai mommy tuomaan iloa elämään olisi kiva! Jutellaan ehdottomasti lisää, en tiedä mistä muualta asiaa kysellä.
Sugardaddy hakusessa
19
1655
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoresta tytöstä ei kuule ole juttuseuraksi, mutta eipä sokerileikit perustukaan yhtään mihinkään jutteluun.
- Anonyymi
kirjoittelin nuoren tytön kanssa ja ymmärsin, miten typerä hän on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoittelin nuoren tytön kanssa ja ymmärsin, miten typerä hän on
treffipalstat täynnä nuoria myös maahanmuuttaja trolleja
he ovat asiattomia ja vedättävät aikuisia
- Anonyymi
Noita varten on kuulemma ihat omat sivustonsa täältä tuskin maksavaa juttuseuraa löydät eiköhän meistä kaikki täällä ole persaukisia
- Anonyymi
Hei missä päin asut
- Anonyymi
Heh, eivät kaikkia meistä ole "persaukisia", paitsi ne kundit jotka persettään jakavat. Mikäli olet nuori 18v täyttänyt kimuli niin "wahasta wara parempi" niin tovin hehkuttelun jälkeen et parempaa voisi saada, tosin pienen korvauksen myötä!;)
- Anonyymi
Ota yhteyttä tuun hakee sut mun jaguarilla. Oon 33 vuotias konsultti lähdetään ottaa viihdykkeitä ja pitämään hauskaa
- Anonyymi
Ota yhteyttä älä aikaikaile. Kamaakin löytyy
- Anonyymi
Saat pari kymppiä, varmaan ok diili?
Juttelisin mielelläni kanssasi. M60+
- Anonyymi
Kävin Tokmannilla ostamassa paljon sokeria.
- Anonyymi
Huom. Taso
- Anonyymi
Köyhä luupää ei käy.
- Anonyymi
Ei kannata höpöttää luupään asiasta.
- Anonyymi
Monet asiat täytyy käydä yhteen eli pulinat pois
- Anonyymi
Sairasta , niin sairasta tuo ketjun sananvaihto.
Taitaa aivot kutistuneet! - Anonyymi
Voithan tuota ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Voin alkaa sugardaddyksesi jos tulet siivoamaan. Ei mitään jutustelua tai lääppimistä, vaan oikeaa työtä maksua vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361270
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27546Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30516- 24491
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471