Moikka!
Olisiko jollain tarvetta juttu seuralle yms. Nuoresta tytöstä, maksua vastaan. Sugardaddy tai mommy tuomaan iloa elämään olisi kiva! Jutellaan ehdottomasti lisää, en tiedä mistä muualta asiaa kysellä.
Sugardaddy hakusessa
15
664
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoresta tytöstä ei kuule ole juttuseuraksi, mutta eipä sokerileikit perustukaan yhtään mihinkään jutteluun.
- Anonyymi
kirjoittelin nuoren tytön kanssa ja ymmärsin, miten typerä hän on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoittelin nuoren tytön kanssa ja ymmärsin, miten typerä hän on
treffipalstat täynnä nuoria myös maahanmuuttaja trolleja
he ovat asiattomia ja vedättävät aikuisia
- Anonyymi
Noita varten on kuulemma ihat omat sivustonsa täältä tuskin maksavaa juttuseuraa löydät eiköhän meistä kaikki täällä ole persaukisia
- Anonyymi
Hei missä päin asut
- Anonyymi
Heh, eivät kaikkia meistä ole "persaukisia", paitsi ne kundit jotka persettään jakavat. Mikäli olet nuori 18v täyttänyt kimuli niin "wahasta wara parempi" niin tovin hehkuttelun jälkeen et parempaa voisi saada, tosin pienen korvauksen myötä!;)
- Anonyymi
Ota yhteyttä tuun hakee sut mun jaguarilla. Oon 33 vuotias konsultti lähdetään ottaa viihdykkeitä ja pitämään hauskaa
- Anonyymi
Ota yhteyttä älä aikaikaile. Kamaakin löytyy
- Anonyymi
Saat pari kymppiä, varmaan ok diili?
Juttelisin mielelläni kanssasi. M60+
- Anonyymi
Kävin Tokmannilla ostamassa paljon sokeria.
- Anonyymi
Huom. Taso
- Anonyymi
Köyhä luupää ei käy.
- Anonyymi
Ei kannata höpöttää luupään asiasta.
- Anonyymi
Monet asiat täytyy käydä yhteen eli pulinat pois
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974