Nyt on kuus

Anonyymi-ap

Pilleriä passissa + jauhot päälle. Elämä siis voittaa. Kyllä mun suorituskyky on edistynyt kokonaisvaltaisesti tän kaiken myötä. Toisille tämä elämäntyyli on arkipäivää, toisille mitä vastenmielisintä touhua. Epäilen että stereotypisesti ajateltuna pillereistä pitävät ihmiset ovat nohevia mallikansalaisia joille kiiltokuvaelämä ja kulissien ylläpitäminen on ominaista. Itsekin olen sitä mieltä. Oon kumminkin siinä mielessä yksinäinen susi että on mulla paheitakin elämässäni. Ja menestynythän en tosiaankaan ole. Mitäs väliä sillä edes on kun ei ole ketään kenen vuoksi menestyä. Kumppani tai omat lapset olisivat ajava tekijä sillä saralla. -💊-.

9

156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä jotain proteiinimössöä sekoittelet mies?

• Anonyymi

Joo, ihan haitatonta valkoista jauhetta. Lantrattu vedellä 💦. Määritelmiä löytyy milloin mihinkin. Yhden teorian mukaan ihmisen tulisi saada yhtä monta gemmiä protskua päivässä kuin mikä on ihmisen paino kiloina. Käytännössä se kuulostaa mahdottomalta tehtävältä. Onneksi jokapäiväinen pähkinänsyöntini auuttaa hieman tuohon asiaan. Vatsani on alkanut pikkuhiljaa rauhoittumaan ilmeisesti elimistöni biokemiallisten muutosten ja adaptaatioiden kautta. Nyt puhutaan useiden kuukausien mittaisesta sopeutumisesta. Kuurin alussa elimistö pyrkii irtaantumaan kuonasta millä on seurauksensa. -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ihan haitatonta valkoista jauhetta. Lantrattu vedellä 💦. Määritelmiä löytyy milloin mihinkin. Yhden teorian mukaan ihmisen tulisi saada yhtä monta gemmiä protskua päivässä kuin mikä on ihmisen paino kiloina. Käytännössä se kuulostaa mahdottomalta tehtävältä. Onneksi jokapäiväinen pähkinänsyöntini auuttaa hieman tuohon asiaan. Vatsani on alkanut pikkuhiljaa rauhoittumaan ilmeisesti elimistöni biokemiallisten muutosten ja adaptaatioiden kautta. Nyt puhutaan useiden kuukausien mittaisesta sopeutumisesta. Kuurin alussa elimistö pyrkii irtaantumaan kuonasta millä on seurauksensa. -💊-.

Sitähän voi kauhoa suoraan pussista nassuun sit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän voi kauhoa suoraan pussista nassuun sit

Käytän lusikkaa apunani. Hieman se pölisee kun on niin hienojakoista. Helpompi mitata annostus ja vähemmän pölisemistä kun käyttää lusikkaa vs. että sitä kaataisi suoraan kitusiinsa. Se voisi päästä loppumaan nopeasti liian suurina annoksina.

Aina on mahdollista että joukossa on paakkuuntunutta jauhetta ja silloin saa olla tarkkana että annostus pysyy sopivana. Veteen sekoitettuna tekstuuri on vähämakuinen ja limainen. Nauttimisen jälkeen täytyy hieman syljeskellä ja epäilen että se johtuu juuri siitä limaisuudesta ja mitä se aiheuttaa kurkulle. -💊-.

• Anonyymi

Hyvä jos pillerit auttaa. Itsellä pikkuisen kammoa muttei niin paha etten söisi kun lääkäri määrää johonkin vaivaa. Uskon kyllä lääketieteeseen.
      Mutta särkylääkettä otan vain jos en kestä sillä hetkellä olevaa kipua, en pikkukipuun ollenkaan. Jauhoja en hallitse muita kuin ruis- vehnä- ja ohrajauhot.

• Anonyymi

jännä Bond-elokuva miassaä uro kkiinalainen joku juttu on soctor Ni

• Anonyymi

Kohti immuuniutta. Siis kohti sitä, että hengästyminen ei tunnu enää missään. Se on osaltaan myös henkistä taistelua jaksaako vai ei. Tänään oon syönyt kolme kertaa ja maha murisee. Hyvä merkki. Lisäpillerini tuntuvat oikeasti auttavan jaksamaan höykytystä paremmin. -💊-.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe