osaako joku arvata mitä jäsen tekee ja joutu tekemään
vastausta odotelless
ja vastauksen jälkeenkkin? 👍👍
jos on jäsen suomi 24 treffissä
9
208
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa empä tie eikä kiinnosta seuraavan pettymyksen noista yleensä löytää kai muutenkin mitä olen juttuja kuullu pitäs olla jo vitun hyvä tuuri jos noista elämänsä onnen tai rakkauden luuli löytävänsä
- Anonyymi
En tiedä. En ole koskaan käyttänyt treffipalveluja.
Villi veikka, että ennen ja jälkeen vastauksen joutuu käymään treffeillä 😀 Kävin joskus 10 vuotta sitten huvikseen kurkkaamassa ja edelleen siellä samat naamat pyörii :D
- Anonyymi
En ymmärrä aloitusta. Oli sitten maksava tai maksamaton, niin mitä pitäisi tehdä vastausta odotellessa tai vastauksen jälkeen?
Olen ilmaisjäsen. En tee mitään odotellessa. Käyn vain katsomassa onko joku kirjoittanut jotain.
Miksi mun polla ei nyt säteile että ymmärtäisin kysymyksen?
Sen sijaan löytymiseen voin vastata. On tullut sieltä pari pitkää suhdetta. Outoja hippeleitäkin siellä on, mutta onneksi normaaleitakin. Minäkin olen yksi normaali. Esim. profiilissani ei ole valheita. Aika monen on puutaheinää, ikä reilusti alaspäin, valokuva 15 v. vanha tms.Saitko muuten viestin, että hakisit ensitreffit alttarilla ohjelmaan? Mulla oli lyhyen aikaa ilmoitus siellä ja mulle tuli. Eli sieltä ne osallistujat sinne oli valittu.
- Anonyymi
Odottelemaan? ...lisää 😁
- Anonyymi
Joudut pyörittelemään noita kahta peukaloa....
Vilma
En oo missään treffiohjelmassa koskaan käväissytkään. Liian ekstremeä. Hui.Oisit menny vaan. Eiks ois ollu kiva päästä tohon ensitreffi alttarilla ohjelmaan, kun ne sitä kautta niitä osallistujia haki. Mä oisin hakenut sinne jos oisin ollu sen tyyppinen ihminen. Mutta kun oon vähän hitaasti tutustuva, niin ois liian kauheeta mulle.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Oisit menny vaan. Eiks ois ollu kiva päästä tohon ensitreffi alttarilla ohjelmaan, kun ne sitä kautta niitä osallistujia haki. Mä oisin hakenut sinne jos oisin ollu sen tyyppinen ihminen. Mutta kun oon vähän hitaasti tutustuva, niin ois liian kauheeta mulle.
17:56
Mut kuvitteles. Jos sillai porukat sopis sopivia epäpareja, jotta kansalla olisi hauskaa.
Toinen laittaisi toiveet ja toinen kertoisi omaavansa toiveet. Natsaisi.
Joku 70 v nainen ja joku 50 v mies, joka kulkee henkselipolvihoisuissa ja lippalakin lippa takana sillai feikkinuorekkaasti.
Vilma
Ensitreffeja olen kerran katsellut. Minusta se on epämiellyttävä paritusohjelma.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922019
- 581193
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971085Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2191074- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87885Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175878Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41800