Alkuvuodesta. Aivan täydellinen kaikessa. Aivan kuin jostain kauniista sadusta helppoa ja kaikki toimi. Elimme pari kuukautta kuin yhtä unelmaa. Yhtäkkiä alkoi ilmetä ongelmia naisen puolelta epäili kaikenlaista jota sanottakoon en ole tehnyt. Nainen oli kärsinyt edellisissä suhteissa varsinkin yhdessä pitkässä kaikenlaista ja nyt väitti niitä asioiden uhkaa löytyvät myös meidän suhteesta. Itse en niitä nähnyt millään tavalla mahdollisina enkä näe edelleenkään. Koen että edellisten suhteiden jättämä kuona ja naisen oma yliajattelu tuhosi yhden kauneimmista rakkaus tarinoista ikinä. Naisen luontaisiin piirteisiin kuului jonkun kummallisten ongelmien padan hämmentäminen eikä auttanut vaikka koitin kuinka näyttää että ei tuo ole totta eikä tuo naisen omat ajatukset ja uskomukset vei voiton. Nainen hymyili kauniisti ja oli lempeä mutta sisällä oli soppa johon lisäsi jatkuvasti jotain ongelman aineksia ja aina kun ei etäsuhteessa nähty hän alkoi keitellä pataa lisäili sinne kaikkea ja hämmensi. Lopulta kaikki mitättömän naurettavaltakin tuntuvat asiat tuli isoksi ongelmaksi. Se on todella surullista meille jotka sitä oikeaa rakkautta ja sitoutumista haemme. Miten jostain noin täydellisestä voi kääntyä yhtäkkiä jotain todella ahdistavaa ja huonoa. Olen ollut todella surullinen ja huonona koska ehdin rakastua tähän naiseen. Olen kuullut joskus naisille sanottavan että jos tapaat täydellisen miehen juokse koska sellaisia ei ole kuin saduissa sama näyttää pätevän myös toisinpäin.
Tapasin naisen
54
598
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisia mielenterveyspotilaita on tosiaan naaraissa liikenteessä.
Tyypillistä näille on juuri tuo neuroottinen ongelmien generointi ja niiden pulmiensa työntäminen sitten toisen syyttömän osapuolen ongelmaksi tai syyksi.
Lopputulos on aina, ettei järki koskaan voita.
Mitään selvitettävääkään ei parisuhteessakaan ole, kun se ongelma on niin tukevasti siellä sen naisen omien korvien välissä. Ongelmia tulee koko ajan lisää, eikä ne käsittelemällä lopu.
Ne ongelmat vain syö kaikki voimavarat ja aivan kokonaan.
Miehen kannattaa todellakin siis juosta jo heti siinä vaiheessa kun tuollainen alkaa, sillä sattumoisin tiedän, ettei tuohon tautiin auta edes se että mies maksaa psykiatria sille naiselle.
Ei se kuuntele edes ammattilaista. Se lopettaa vain käymisen sielläkin vastoin suositusta, jos itse ongelmaa sivutaan eikä se saakaan jatkaa niiden alati keksimiensä ongelmien höpöttämistä loputtomasti.
Että ikävää jos olet ehtinyt rakastua.
Vielä ikävämpää jos olet ehtinyt lisääntyä.
Ota kuitenkin exit nyt eli ennemmin, äläkä myöhemmin. Kaikki on siten helpompaa kaikille - oikeesti!
Paska vaan haisee jos sitä tikulla hämmentää. Ja mitä ennemmin myönnät itsellesi, että paskaan tuli astuttua, sitä parempi.- Anonyymi
Emme lisääntyneet mutta erosimme ja putosin itse todella korkealta ja kokoan itseäni ja suoristelen ruotoani jonkin aikaa ihmetellen mitä tapahtui. Mä olen tottunut siihen että jos on joku ongelma siitä sanotaan toiselle ja yhdessä etsitään ratkaisua. Nyt ei periaatteessa ollut olemassa mitään ongelmaa paitsi toisen korvien välissä. Miten voit kilpailla ajatuksia vastaan jos näette muutamana päivänä kahdessa viikossa ja lopun ajan toinen kehittelee ongelmia miksi ei voida olla yhdessä ja mitä uhkaavaa on näkyvissä. Minä taas yritin rakentaa suhdetta tuoda meitä yhteen ajatella tulevaisuutta jne. Onko naisia olemassa joita ei ole tuhottu edellisissä suhteissa ja jotka haluavat oikeasti rakentaa parisuhdetta ja mennä eteenpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme lisääntyneet mutta erosimme ja putosin itse todella korkealta ja kokoan itseäni ja suoristelen ruotoani jonkin aikaa ihmetellen mitä tapahtui. Mä olen tottunut siihen että jos on joku ongelma siitä sanotaan toiselle ja yhdessä etsitään ratkaisua. Nyt ei periaatteessa ollut olemassa mitään ongelmaa paitsi toisen korvien välissä. Miten voit kilpailla ajatuksia vastaan jos näette muutamana päivänä kahdessa viikossa ja lopun ajan toinen kehittelee ongelmia miksi ei voida olla yhdessä ja mitä uhkaavaa on näkyvissä. Minä taas yritin rakentaa suhdetta tuoda meitä yhteen ajatella tulevaisuutta jne. Onko naisia olemassa joita ei ole tuhottu edellisissä suhteissa ja jotka haluavat oikeasti rakentaa parisuhdetta ja mennä eteenpäin?
Menehän sinäkin eteenpäin ja lopeta trollaus. Tämä on kuopattu jo aikaa sitten etkä tule saamaan materiaalia näihin itkuvirsiin enää millään muotoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän sinäkin eteenpäin ja lopeta trollaus. Tämä on kuopattu jo aikaa sitten etkä tule saamaan materiaalia näihin itkuvirsiin enää millään muotoa
Heh.. Ei olla kuopattu aikaa sitten. Enää? Kaksi viestiä tänään laitoin aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisten tutkimustenmukaan voi mennä kahdeksankin vuotta yli tuollaisesta pääsemiseen.
Älä itse trollaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa, vaihtamalla paranee.
Äläkä usko tuota narratiivia "edellisessä suhteessa tuhotusta". Sekin on vain niiden oman pään sisäisten mörköjen siirtämistä ja ulkoistamista milloin mieheen, milloin "suhteeseen".
Ainoa tietämäsi fakta on se mitä olet itse nähnyt, eikä sinulla ole välttämättä mitään syytä uskoa että tätä naista olisi kukaan mitenkään "rikkonut". Tuo käytös on ollut sillä jo aiemmin ja todennäköistä on, että se on se syy asioille niinkuin oli teidänkin kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä hyvä aloitus. Samaa ajatellut ja pohtinut asiaa samalla, miksi naisesta tulee tällainen? Herkkyyttään unelmoi unelmien prinssistä prinsessana ja jollet täytä tätä hänen toivettaan mielikuvaa hänen luomasta harhasta, mieli muuttuu ja käytös sinua kohtaan?
Yleistää sinut niin, että kokee kaikki miehet samanlaisiksi ja olet hetkessä pettäjä, vähemmän luotettava ja saat todella negatiivisen vastaanoton, joka perustuu vain hänen mielikuvaan ylipäätään miehistä, joita on aiemmin kohdannut?
Mielikuvat voivat vääristää todellisuutta monella tapaa, luottamusta tällaiseen traumatisoituneeseen naiseen on vaikea synnyttää. Olet ollut rohkea, kun uskalsit ylipäätään aloittaa seurustelun tällaisen kanssa?
Itse olin epäileväinen, hän piti käyttäytymisellään uteliaisuuttani yllä, halusin uskoa hyvään hänessä, vaikka samalla epäilin, et joku tässä ei nyt tunnu normaalilta.
Lopulta totuus paljastui ikävällä tavalla. Hän toimi raukkamaisesti, minut oli koukutettu uteliaaksi hänestä ja minusta tehtiin vainoaja, jonka hän koki selkeänä haittana itselleen.
Ei edes puhuttu kertaakaan, aistittiin asioita toisista. Minä ajattelin häntä hyvällä ja hän vaikka hymyilikin minulle välillä halusi kokea minut pahana. En ollut millään tavalla hänelle uhka.
Hän herätti alunperin minun kiinnostuksen sillä, että liikkui paikoissa joissa kohtaamiset mahdollisia. Oli stalkannut minua hyvin, että tiesi milloin missäkin liikuin. Kohtaamisia oli paljon, välillä taukoa ja sitten sama toistui.
Hän myrkytti mieleni omalla toiminnallaan. Nyt olen entistä varovaisempi naisten suhteen. En ole aloitteellinen edes vähääkään tämän kokeman jälkeen.
Minusta tämä aloitus tuntuu siltä, että jos olisin ollut yhtä rohkea kuin sinä olit, todennäköisesti olisin kokenut saman kuin sinä koit. Kiitän tästä hyvästä ulostulosta.
Uskon meitä saman tyyppisen kokeman kokeneita miehiä olevan paljonkin olemassa (naisiin pettyneitä näin)? Näitä miehen mielen myrkyttäjiä tuntuu täällä olevan muutamia, siksi uskon, että tämäkin kerää paljon näitä trollailuja 🫣
Toimivat vastuuttomasti, eivätkä koskaan näe itsessä mitään vikaa. Syyt ovat aina muissa. Ovat kyvyttömiä näkemään omassa tekemisessä mitään vikaa. Siksi eivät kykene aikuistumaankaan, koska kokevat syyttömyyttä kaikessa omassa tekemisessään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh.. Ei olla kuopattu aikaa sitten. Enää? Kaksi viestiä tänään laitoin aiheesta.
Kun tämän hyvän aloituksen luin, arvasin että tällaista kuraa tulee tänne. Tämä 10:38:56 kommentoija oli selkeä osuma aloitukseen. Nämä naiset kokevat kaiken toiminnan heille oikeudekseen toimia näin. Ovat oikeasti niitä uhriutujia kaikessa.
Sinut mustamaalaa kavereilleen, jotka häntä uskoo? Tänne sylkevät samaa valhetta (muunneltua totuutta). Ovat näitä ilmapiirin myrkyttäjiä. Näitä aloituksia pitäisi olla enemmän täällä, jotta näitä ymmärrettäisiin paremmin jatkossa.
Itse suhtauduin naisiin ennen omaa kokemaa myönteisesti ja hyvällä, mut nyt enemmän varautunut ja epäileväisempi jatkossa. Hyvä uskoinen ja sinisilmäinen ei kannata olla naisten suhteen. Hyvä tahtoisuuskaan ei auta asiaan.
Jos heillä on jo mielikuva sinusta ikävänä ihmisenä ( helppo synnyttää/ kokema miehistä yleisesti). Heille kelpaa vain mies, josta hyötyvät monella tapaa yksipuolisesti, eivät ajattele yhteistä hyvää koskaan. Näin koen itse nykyisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa, vaihtamalla paranee.
Äläkä usko tuota narratiivia "edellisessä suhteessa tuhotusta". Sekin on vain niiden oman pään sisäisten mörköjen siirtämistä ja ulkoistamista milloin mieheen, milloin "suhteeseen".
Ainoa tietämäsi fakta on se mitä olet itse nähnyt, eikä sinulla ole välttämättä mitään syytä uskoa että tätä naista olisi kukaan mitenkään "rikkonut". Tuo käytös on ollut sillä jo aiemmin ja todennäköistä on, että se on se syy asioille niinkuin oli teidänkin kanssa.Olet oikeassa narsistinen yksilö joka nauttii. Alistaa ihmisiä ja usein saavat kouluunsa ne kiltti miehet, sillä he eivät osaa edes kuvitella että scarmikkaassa naisessa voisi olla mitäön vikaa. Ilmeisesti hän on jo kertonut myös siitä vaikeasta lapsuudestaan sinulle , se kuuluu näiden ihmísten malliin Siis heitä on kuulemma kaltoin kohdeltu jo lapsena, totuus on että vanhempandåsa ovat kävelleet varpaillaan hönen vuokseen koska tiesivät että hönellä on osaaminen puhua uskottavasti pahaa omasta peheestäänkin .
Joten ole onnellinen Ismo,et päässyt eroon hönes5ä ,koska nån on sairas yksilö, ja tekee kumppaninsakkin sairaaksi eroittaen hänet entistä ystävistä mitä miehellä on. Joten rehellisten ihmisten on aina vaikea uskoa että näitä psykopaatteja on enkelien asussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä hyvä aloitus. Samaa ajatellut ja pohtinut asiaa samalla, miksi naisesta tulee tällainen? Herkkyyttään unelmoi unelmien prinssistä prinsessana ja jollet täytä tätä hänen toivettaan mielikuvaa hänen luomasta harhasta, mieli muuttuu ja käytös sinua kohtaan?
Yleistää sinut niin, että kokee kaikki miehet samanlaisiksi ja olet hetkessä pettäjä, vähemmän luotettava ja saat todella negatiivisen vastaanoton, joka perustuu vain hänen mielikuvaan ylipäätään miehistä, joita on aiemmin kohdannut?
Mielikuvat voivat vääristää todellisuutta monella tapaa, luottamusta tällaiseen traumatisoituneeseen naiseen on vaikea synnyttää. Olet ollut rohkea, kun uskalsit ylipäätään aloittaa seurustelun tällaisen kanssa?
Itse olin epäileväinen, hän piti käyttäytymisellään uteliaisuuttani yllä, halusin uskoa hyvään hänessä, vaikka samalla epäilin, et joku tässä ei nyt tunnu normaalilta.
Lopulta totuus paljastui ikävällä tavalla. Hän toimi raukkamaisesti, minut oli koukutettu uteliaaksi hänestä ja minusta tehtiin vainoaja, jonka hän koki selkeänä haittana itselleen.
Ei edes puhuttu kertaakaan, aistittiin asioita toisista. Minä ajattelin häntä hyvällä ja hän vaikka hymyilikin minulle välillä halusi kokea minut pahana. En ollut millään tavalla hänelle uhka.
Hän herätti alunperin minun kiinnostuksen sillä, että liikkui paikoissa joissa kohtaamiset mahdollisia. Oli stalkannut minua hyvin, että tiesi milloin missäkin liikuin. Kohtaamisia oli paljon, välillä taukoa ja sitten sama toistui.
Hän myrkytti mieleni omalla toiminnallaan. Nyt olen entistä varovaisempi naisten suhteen. En ole aloitteellinen edes vähääkään tämän kokeman jälkeen.
Minusta tämä aloitus tuntuu siltä, että jos olisin ollut yhtä rohkea kuin sinä olit, todennäköisesti olisin kokenut saman kuin sinä koit. Kiitän tästä hyvästä ulostulosta.
Uskon meitä saman tyyppisen kokeman kokeneita miehiä olevan paljonkin olemassa (naisiin pettyneitä näin)? Näitä miehen mielen myrkyttäjiä tuntuu täällä olevan muutamia, siksi uskon, että tämäkin kerää paljon näitä trollailuja 🫣
Toimivat vastuuttomasti, eivätkä koskaan näe itsessä mitään vikaa. Syyt ovat aina muissa. Ovat kyvyttömiä näkemään omassa tekemisessä mitään vikaa. Siksi eivät kykene aikuistumaankaan, koska kokevat syyttömyyttä kaikessa omassa tekemisessään.Yleensä narsisti on ainoastaan kohdannut niitä kilttejä kunnon miehiä , ja näkee että heitä on helppo jujuttaa , ja kertoa vanhoja kokemuksia jotka ovat ainoastaan mielikuvitusta . Nämä piirteet huomataan heissä jo lapsena , ja pitävät vanhempiaankin. Jännitystilassa. Niin kauan kun asuvat kotona . Helpotus hänen vanhemmilleen kun hön muuttaa pois kotoa . Niin monet syytökset mitä hön on tehnyt heitä kohtaan .
Moni mies on voinut hyvin huonosti kun suhde on päättynyt narsistiin. Ja saaneet syyt päälleen , turhaan silloin kun tapaa tälläisen ihmisen joka on ihan liian hyvä, ollakseen totta soi varoituskellot.
Ensimmäinen aiheeton epäily tulisi olla jokaiselle varoitus , ja jättää ajoissa ennekö on koukussa. Häneen. Ja hänen fakskiin elämäänsä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tämän hyvän aloituksen luin, arvasin että tällaista kuraa tulee tänne. Tämä 10:38:56 kommentoija oli selkeä osuma aloitukseen. Nämä naiset kokevat kaiken toiminnan heille oikeudekseen toimia näin. Ovat oikeasti niitä uhriutujia kaikessa.
Sinut mustamaalaa kavereilleen, jotka häntä uskoo? Tänne sylkevät samaa valhetta (muunneltua totuutta). Ovat näitä ilmapiirin myrkyttäjiä. Näitä aloituksia pitäisi olla enemmän täällä, jotta näitä ymmärrettäisiin paremmin jatkossa.
Itse suhtauduin naisiin ennen omaa kokemaa myönteisesti ja hyvällä, mut nyt enemmän varautunut ja epäileväisempi jatkossa. Hyvä uskoinen ja sinisilmäinen ei kannata olla naisten suhteen. Hyvä tahtoisuuskaan ei auta asiaan.
Jos heillä on jo mielikuva sinusta ikävänä ihmisenä ( helppo synnyttää/ kokema miehistä yleisesti). Heille kelpaa vain mies, josta hyötyvät monella tapaa yksipuolisesti, eivät ajattele yhteistä hyvää koskaan. Näin koen itse nykyisin.Vaikka olen nainen niin yhdyn siihen mitä kerrot, olen nähnyt tälläisen tutun monet miehet vuosien varrella aina loppuvat samalla tavalla Ja aina on mies joka ei ymmärrä mitä pahaa hän on tehnyt.
Silloin tälläinen nainen alkaa kertomaan paksuja ta4inoita lapsuudestaan. Niin lamppu näyttää punaista. Aillä ihminen joka todella on kokenyt kauheuksia ei nauti mitenkään kertoa niistä. , mutta narsisti se nauttii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olen nainen niin yhdyn siihen mitä kerrot, olen nähnyt tälläisen tutun monet miehet vuosien varrella aina loppuvat samalla tavalla Ja aina on mies joka ei ymmärrä mitä pahaa hän on tehnyt.
Silloin tälläinen nainen alkaa kertomaan paksuja ta4inoita lapsuudestaan. Niin lamppu näyttää punaista. Aillä ihminen joka todella on kokenyt kauheuksia ei nauti mitenkään kertoa niistä. , mutta narsisti se nauttii.Kiva lukea näitä, että nainenkin voi nähdä asian samoin kuin itse näen miehenä kokemani kautta. Kiitos tästä kommentista.
- Anonyymi
Yleensä kyllä lähes poikkeuksetta johtuu siitä että eivät ole omia itsejään vaan edittävät kuka mitäkin siitä vittumainen harrastus että sitä roolia pitää pystyä pitämään yllä vähintään just niin kauan kun kuvitteli/kuvittelee parisuhteen kestävän siksi mä olen jo heti alkuun mahdollisimman hankala et toinen varmasti tietää mihin on päänsä pistämässä
- Anonyymi
Huono strategia olla hankala, mutta katsella pitää ja huolella. Aika moni nainen on miellyttämisentarpeineen ja tunteineen tuolla tapaa laho yläkerrasta.
- Anonyymi
Se on se alkuhuuma ym. Minä sanon aina suoraan että olen sitten todella vttumainen, mutta eivät usko ja jäävät kuitenkin haikailemaan vuositolkulla perään
- Anonyymi
Eli toisinsanoen ihastuit kuvitelmiisi.
- Anonyymi
Sitä juuri kutsutaan yleiskielessä rakastumiseksi, kuten ap edellä jo kertoikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri kutsutaan yleiskielessä rakastumiseksi, kuten ap edellä jo kertoikin.
No itseasiassa ei. Rakastua voi myös todellisiin asioihin ja ominaisuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tapauksessa kuitekinntuo viestin alkupää "Aivan täydellinen kaikessa. Aivan kuin jostain kauniista sadusta helppoa ja kaikki toimi." kertoo erinomaisesti, että miten täydellisesti realiteetit ovat olleet hukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itseasiassa ei. Rakastua voi myös todellisiin asioihin ja ominaisuuksiin.
Joku todellinen asia voi joskus olla se syy niille joillekin tuntemuksille, mutta tosiasiallisesti edelleen ne tuntemukset oman pään sisällä on niitä mihin rakastutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tapauksessa kuitekinntuo viestin alkupää "Aivan täydellinen kaikessa. Aivan kuin jostain kauniista sadusta helppoa ja kaikki toimi." kertoo erinomaisesti, että miten täydellisesti realiteetit ovat olleet hukassa.
Kertoo miten ollaan ihastuttu ja se on luonnollista, joskin koko rakastuminen on ja perustuu tosiasioiden ja realiteettien hämärtymiseen.
Ei tämä ole vaikea asia.
Useat ihmiset jo heti perjantaisin perustavat koko hauskanpidon juuri realiteettien hämärtämiseen alkoholilla.
Ei mitään uutta auringon alla vaan havaintopohjaisesti ilmeisen toimivaa.
Sitäpaitsi, olisiko ihmiskuntaakaan enää jos noin ei tapahtuisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku todellinen asia voi joskus olla se syy niille joillekin tuntemuksille, mutta tosiasiallisesti edelleen ne tuntemukset oman pään sisällä on niitä mihin rakastutaan.
Saat sinä noin kuvitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo miten ollaan ihastuttu ja se on luonnollista, joskin koko rakastuminen on ja perustuu tosiasioiden ja realiteettien hämärtymiseen.
Ei tämä ole vaikea asia.
Useat ihmiset jo heti perjantaisin perustavat koko hauskanpidon juuri realiteettien hämärtämiseen alkoholilla.
Ei mitään uutta auringon alla vaan havaintopohjaisesti ilmeisen toimivaa.
Sitäpaitsi, olisiko ihmiskuntaakaan enää jos noin ei tapahtuisi?Olenko jossain sanonut, ettei se olisi luonnollista? Aloittajan koko tekstin johtopäätelmät ovat kuitenkin totaalisesti päin persausta, kun hänen päätelmänsä lähtevät noin pielessä olevista kuvitelmista. Vain se on oleellista. Vaikuttaa siltä, että aloittaja on edelleen rakastunut siihen alun "täydelliseen naiseen", eikä kykene näkemään, että se alunnnainen ja lopun nainen ovat tasan sama nainen, samoine hyvine ja huonoine puolineen ja ainoa muuttunut asia on aloittajan oma näkökulma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat sinä noin kuvitella.
En pyytänyt lupaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pyytänyt lupaa.
Saat silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko jossain sanonut, ettei se olisi luonnollista? Aloittajan koko tekstin johtopäätelmät ovat kuitenkin totaalisesti päin persausta, kun hänen päätelmänsä lähtevät noin pielessä olevista kuvitelmista. Vain se on oleellista. Vaikuttaa siltä, että aloittaja on edelleen rakastunut siihen alun "täydelliseen naiseen", eikä kykene näkemään, että se alunnnainen ja lopun nainen ovat tasan sama nainen, samoine hyvine ja huonoine puolineen ja ainoa muuttunut asia on aloittajan oma näkökulma.
Tuossa kirjoituksessa on koko joukko ylenkatsottuja tekijöitä, kuten mm. se että sivuutetaan kokonaan avauksen naisen käytöksen muutokset.
Holtitonta.
On täysin oletettavaa että muutosta ihmisen käytöksessä tapahtuu. Pikemminkin omituista olisi, jos ihminen pysyisi jotenkin "samana".
Toinen huomiotta jätetty tosiasia kirjoituksessaai on itse naisen ja kerrotun mielikuvan suhde ja näiden rakentumistapa.
Nuo virheet riittää jo suistamaan mahdolliset johtopäätökset kokonaan raiteiltaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kirjoituksessa on koko joukko ylenkatsottuja tekijöitä, kuten mm. se että sivuutetaan kokonaan avauksen naisen käytöksen muutokset.
Holtitonta.
On täysin oletettavaa että muutosta ihmisen käytöksessä tapahtuu. Pikemminkin omituista olisi, jos ihminen pysyisi jotenkin "samana".
Toinen huomiotta jätetty tosiasia kirjoituksessaai on itse naisen ja kerrotun mielikuvan suhde ja näiden rakentumistapa.
Nuo virheet riittää jo suistamaan mahdolliset johtopäätökset kokonaan raiteiltaan.Sellaisista muutoksista ei ole mitään todisteita. Se, että aloittaja on ollut käytökselle sokea, ei tarkoita käytöksen muuttuneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holtitonta.
Nuo virheet riittää jo suistamaan mahdolliset johtopäätökset kokonaan raiteiltaan.Narsismiin taipuvaiset miehet eivät myöskään näe omassa käytöksessään ikinä vikaa. Naiset harvoin ovat tuulivoimalla toimivia pyörremyrskyjä, ellei siihen anneta aihetta jollain tavalla. Varsinkin jos kyseessä rakkaus, aito sellainen, mieskin voi mennä itseensä ja kysyä onko toiminut vilpittömästi ja avoimesti.
Naiset nimittäin luontaisesti aistii paljonkin, varsinkin jos kyseessä toinen nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holtitonta.
Nuo virheet riittää jo suistamaan mahdolliset johtopäätökset kokonaan raiteiltaan.Jokainen, joka on elämää vähänkään elänyt tietää, ettei tuollaisia muutoksia ole tapahtunut. Ei niitä koskaan tapahdu, vaan toinen osapuoli vain alkaa pikkuhiljaa nähdä ne. Ulkopuoliset ovat kyenneet ne aina jo alusta saakka näkemään. Tämä on niin tavallinen tarina sokeasta rakastumisesta olemattomaan, kuin olla ja voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen, joka on elämää vähänkään elänyt tietää, ettei tuollaisia muutoksia ole tapahtunut. Ei niitä koskaan tapahdu, vaan toinen osapuoli vain alkaa pikkuhiljaa nähdä ne. Ulkopuoliset ovat kyenneet ne aina jo alusta saakka näkemään. Tämä on niin tavallinen tarina sokeasta rakastumisesta olemattomaan, kuin olla ja voi.
Ja siitä, että yritetään syyttää jotain olematonta muutosta jne. kun todellisuudessa pitäisi katsoa sisäänpäin omaan itseensä ja siihen miten on tuohon tilanteeseen päätynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat silti.
Ai, no kiittisin muuten, mutten ruoki tietoisesti egosentrisyyttä tai narsismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisista muutoksista ei ole mitään todisteita. Se, että aloittaja on ollut käytökselle sokea, ei tarkoita käytöksen muuttuneen.
Ihminen on itse todiste sellaisesta muutoksesta. Ei sitä tarvi todistella, vaan pikemminkin sen muutoksen puuttuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismiin taipuvaiset miehet eivät myöskään näe omassa käytöksessään ikinä vikaa. Naiset harvoin ovat tuulivoimalla toimivia pyörremyrskyjä, ellei siihen anneta aihetta jollain tavalla. Varsinkin jos kyseessä rakkaus, aito sellainen, mieskin voi mennä itseensä ja kysyä onko toiminut vilpittömästi ja avoimesti.
Naiset nimittäin luontaisesti aistii paljonkin, varsinkin jos kyseessä toinen nainen.Odotinkin jo pakonomaista naiseuden valkopesua ja jeiteltyjä narsismi viittauksia.
Ei ole joillekin mahdollista puhua naisen käytöksestä siirtämättä siitä vastuuta miehelle.
Aloituksen valossa: kuullostaako tutulta?
I rest my case. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko jossain sanonut, ettei se olisi luonnollista? Aloittajan koko tekstin johtopäätelmät ovat kuitenkin totaalisesti päin persausta, kun hänen päätelmänsä lähtevät noin pielessä olevista kuvitelmista. Vain se on oleellista. Vaikuttaa siltä, että aloittaja on edelleen rakastunut siihen alun "täydelliseen naiseen", eikä kykene näkemään, että se alunnnainen ja lopun nainen ovat tasan sama nainen, samoine hyvine ja huonoine puolineen ja ainoa muuttunut asia on aloittajan oma näkökulma.
Itsellä suhtautuminen muuttui inhoksi uteliaisuudesta, joka oli kiinnostusta ja toivoa hyvän ihmisen kohtaamisesta? Hän oli aktiivisempi osapuoli, jolla herätti uteliaisuuteni, ehkä halusikin houkutella minut ansaan?
Kaikki myönteisyys häntä kohtaan muuttui negatiivisuudeksi. Ajattelin, etten itse voisi toimia hänen lailla raukkamaisesti. Ehkä vaatii sen ikävän kokeman, että voi toisen paremmin unohtaa hyvänä naisena (mielikuva)? En ole ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen, joka on elämää vähänkään elänyt tietää, ettei tuollaisia muutoksia ole tapahtunut. Ei niitä koskaan tapahdu, vaan toinen osapuoli vain alkaa pikkuhiljaa nähdä ne. Ulkopuoliset ovat kyenneet ne aina jo alusta saakka näkemään. Tämä on niin tavallinen tarina sokeasta rakastumisesta olemattomaan, kuin olla ja voi.
Jokaisella on omanlainen kokema asioista, valheet, toisen mustamaalaaminen ymv. synnyttää mielikuvia, joista on helpompi mielikuvaa toisesta luoda, jos tietää ne vääräksi.
Ikävät kokemat voivat synnyttää epäilyjä ja siten voi olla herkempi myös reagoimaan asioihin omalla tavalla. Itse miehenä koen, että kiinnostunut haluaa ymmärtää toista enemmänkin kuin olisi tarpeen?
Siinä voi tehdä virheen, jos kohtaa apn kokeman/ kaltaisen naisen? Jokainen olemme omanlaisia ja näemme asioita omista lähtökohdista, samaistuminen kertoo monesti samanlaisesta ajattelusta/ tavasta ajatella ja kokea asioita? Ehkä niistä elämän arvoistakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holtitonta.
Nuo virheet riittää jo suistamaan mahdolliset johtopäätökset kokonaan raiteiltaan.Naisen käytöksen muutos tulee silloin kun hön alkaa tuntemaan halua alistaa jotakin , joten narsisteille on mahti tien ihmisen elämästä auåina haaste saada alistaa. Ja jaloista olemalla muka psykiatriestimosaavamja usein ketårtoo iiehllemmiksi hön käyttäytyy kuten tekee, siis katselee vieraita naisia kun ovat kaupungilla joille mies ei edes uskall sanoa moi , sillä siitä nousee helvetti , että se jota moikkasi on jotenkin miehen salainen osa elämää sillä tämä nainen osaa sen manipuloida. Sellaiseksi ..
Siis mies lopettaa tavallisesti tervehtimässä nais tuttaviaan , luullen että se auttaa, vaan narsistille ei auta yhtään mikään . Paras kun ostaa sellaiset hevosen laput itselleen ettei näe muuta kun eteenpäin . Joten jos on työssään nähnyt näitä niin tietää ettei heille ole olemassakaan minkäänlaista hoitoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismiin taipuvaiset miehet eivät myöskään näe omassa käytöksessään ikinä vikaa. Naiset harvoin ovat tuulivoimalla toimivia pyörremyrskyjä, ellei siihen anneta aihetta jollain tavalla. Varsinkin jos kyseessä rakkaus, aito sellainen, mieskin voi mennä itseensä ja kysyä onko toiminut vilpittömästi ja avoimesti.
Naiset nimittäin luontaisesti aistii paljonkin, varsinkin jos kyseessä toinen nainen.Oli narsisti nainen tai mies niin samat on ominaisuudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siitä, että yritetään syyttää jotain olematonta muutosta jne. kun todellisuudessa pitäisi katsoa sisäänpäin omaan itseensä ja siihen miten on tuohon tilanteeseen päätynyt.
Jos suhde on ollut miellyttävä niin tottakai näkee koska muutos tapahtuu , siis siitä aharmikkaastab naisesta muuttuu epäilevä syyttelevät nainen samalla kun mies vielä on rakastunut häneen yhtä paljon kun alussakin. Psykopaatti ei kykene elämään onnellista elämää toisen kanssa hön hakee jännitystä elämäänsä ja saa sitä kiusaamalla toista .
Ykeensä psykopaatin. Elämän kaari on ollu5 sellaista että on vaihtanut työpaikkaa, , asuntoa ja miehiä useammin kun normaalissa tapauksissa tehdään . Jos hönellä sattuu olla lapsia niin ne lapset eivät ole saaneet oikein mitään identiteettiä,koska nainen ei ole omistanut aikaansa heille kuten tavalliset naiset omistavat lapsilleen . Samalla kun esittää huolehtivaista äitiä kovasti ihmisten silmissä .
Samoin on asiat miehen kanssa joka on psykopaatti. Hakevat jännitystä, koko elämänsä ajan
Uusia ideoita. Ja uusia paikkoja asumis paikoikseen ja siinä ei lapset ja vaimo painaa puntarissa mitään
- Anonyymi
Tunnistin itseni tuosta. Mitäköhän tähän sanoisi... Saatan alitajuisesti ja tietoisesti testata kaikenlaista kyvykkyyttä sietää niitä ongelmatilanteita, sen lisäksi että olen äärimmäisen vaikea ihminen jos olosuhteet on sille otolliset. Tämän takia en suhteeseen kenenkään kanssa aktiivisesti pyrikään.
- Anonyymi
Kiitos, arvostan - ja on oikein hyvä ettet edes pyri.
Kukaan täysijärkinen ei ole ansainnut tuollaista mind-game-sontaa sotkeen omaa elämäänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, arvostan - ja on oikein hyvä ettet edes pyri.
Kukaan täysijärkinen ei ole ansainnut tuollaista mind-game-sontaa sotkeen omaa elämäänsä.Silti siinä vaan edelleen pyörii hännystelemässä. Et uskonut vaikka sanoin moneen otteeseen tiettyjä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti siinä vaan edelleen pyörii hännystelemässä. Et uskonut vaikka sanoin moneen otteeseen tiettyjä asioita.
Monelle on tunteiden, etenkin rakastumiseen ja ihastumiseen liittyvien, hallinta hyvin hankalaa.
Se on inhimillistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelle on tunteiden, etenkin rakastumiseen ja ihastumiseen liittyvien, hallinta hyvin hankalaa.
Se on inhimillistä.Tiedän sen varsin hyvin. Miksi luulet että tässä tilanteessa edes ollaan..
- Anonyymi
Saitko kumminkin pesää?
- Anonyymi
Ei saanut ja sehän se kismittääkin
- Anonyymi
No aika lapsellinen. Kommentti sinänsä jokamei kuulu tälle asia alueelle . Ressukka olet.
- Anonyymi
Ja ainoa mitä aloittaja olisi halunnut että nainen olisi "ollut lempeä, hymyillyt kauniisti koko ajan" ja ollut aina valmiinaa ja saatavilla. Mutta nainen olikin elävä ihminen jolle elämä tuo vastaan kaikenlaisia asioita halusi tai ei. Joutuu ihan työtä tekemään parisuhteen eteen. Voi voi sentään...
- Anonyymi
Koko aloitus on pelkkää lässytystä alusta loppuun. Antakaa ihmisten elää ja niiden kanssa kenen haluaa, näik minäkin teen vaikka pakko ei olisi 😘
- Anonyymi
No empä usko että,aloittajalla oli sentarkoitus.
Vähän sinä tiedät ihmisluonteesta ,
Tämä asia on sinänsä vakava. Ja näitä,psykopaatteja on. Joka paikassa. Asumassa.
Oliko tuo muka jokin puolustus puhe . Itse olen nainen ja olen nähnyt kaksikin tälläistä naista jotka vievät miestä kun litran mittaa, toinen oli sukulaiseni. Äjokainen suhde alkoi ja päättymisajoista samalla tavalla . Ja miehet hakeutuivat hoitoon. Kun ero tuli koska hentunsivat etteivät ole sellaisia miksi nainen heidät kuvasi .
Sana valmiina ja saatavilla ei ole asian ydin, vaan ainoastaan asioita jotka eivät kuulu normaaliin suhteeseen. Jokamosfustuu luottamukselle
- Anonyymi
Tyypillistä eräiden ihmisten diagnoosissa.
Ensin ovat muka kovasti rakastuneita sitten aletaan; etsimään vikoja ja niiden avulla tarkkaa kontrollia siitä toisesta. Olen nähnyt yhden naisen moninaiset mies suhteet. Vuosien vieriessä. Noin vaan sivullisena mutta kuitenkin; aika lähellä.
Malli on aina sama ensin epäilee että mies on uskoton ja kuulemma katsonutkin jotain naista sillä silmällä. Ja täten saa miehen ahdistuneeksi ja epäilemään. Että hänessä on todella vikaa. Tämän jonka tunnen on pitänyt samaa mallia kaikkien miesten kanssa. Ja kun sitten on erottu kovalla rytinällä niin on syytellyt että mies on ollut jopa väkivaltainen vaikka siinä ei ole totuutta tippaakaan. Psykopaattinen narsisti käyttäytyä siten. , ja ihme kyllä miehet ovat niin koukussa häneen että jokainen on joutunut hakemaan psykologin apua. Kun on ero on tullut ja naisella jo valmiiksi seuraava kyykytettävä langassa. Joka pikapuoliin tulee olemaan jonossa psykiatrialle. Tämä on nähty enemmän kun 10 kertaa, charmikas narsisti antaa kuvan itsestään miten ihana hän osaa olla , ja ihmiset sanovat hänestä ” mikä miellyttävä ihminen ja niin rehellisen tuntuinen ” psykopaatti ei sotke ainoastaan omia suhteitaan vaan usein perheensä suhteet myös valehtelemalla. Ole iloinen jos olet päässyt eroon hönestä , sillä se on hän joka on syypää siihen edelliseen eroonsakkin . Josta syyttää tietysti exäänsä . Sinua sitten haukutaan seuraavassa suhteessa. - Anonyymi
Taitaa oll täälläkin suurin osa epävakaita ja vailla ilman hoitoa olevia avokkeja!
Kerro vielä oli pulska, antavainen vai jokin kiertopalkinto, joka kiertää joka oksalla.
Kenties tautinen vai muuten vaan heikkolahjainen. Näitä on jotka kerää laukkuja, rahaa, autoja, luksuselämää ja tyhjentää hiukan yks.kertaisten ukkojen taskut.
Voi hyvää päivää näitä latvasta lahoja kulkijoita, menkää töihin ja selvittäkää päänne.- Anonyymi
😅🤣😂reps
- Anonyymi
Ikävän tutulle kuulostaa. On paljon helpompi yrittää ratkoa oikeita ongelmia kuin kuvitteellisia. Joutuu kamppailemaan tosissaan, ettei lähde mukaan kaikkeen salaliittoteorioiden viidakkoon vaan koetaa pitää oman päänsä kurssissa. On paljon helpompi ottaa tuomio todellisista möhläyksistään kuin kuvitteellisista. Joku terapia varmaan voisi olla hyödyksi, mutta ongelma on se, että kaikki paha on nimenomaan sinussa. Yritin olla hyvä, ja ystävällinen ....vai miten se Mamban kappale meni. Ainoa lohtu on se,että on aidosti yrittänyt.
- Anonyymi
Surullista luettavaa, kun tietää että hyviäkin ihmisiä on oikeasti etsimässä parisuhdetta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4313673Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1161446
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851409Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591326- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891169Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331037- 40975