ja nykyää sitä syötetäänkin kuin karja eläitä ei se ole riista kuselle maistuvaa halpaa lihaa ..joka on ylihinnoiteltua.. lihaa.. ravinto arvoiltaan köyhää kuin kintastasta söis kuumana sam saat ei mitään ravito aineita saa siitä..
Porot ovat suurin lapin ilmaston ja maan tuhoaja ei kuulu lapin eliötöön tuotu ulkomailta poro
5
435
Vastaukset
- Anonyymi
600 miljoonala tuoteaan sosilli immeisiä poromiehiä jooka ajaa nälissään port autojen alle lapissa..ja liikenne vahigot ovat hirvet..täysin tahallista toimintaa jaa porot maantielle ..kuin hamas terroristi uhrit tapetaan ja työnnetään rekkojen ja autojen alle..
- Anonyymi
rehu jolla sitä syötetää ei kelpaa sille siksi se haise ja maistuu kuselle koska poro ei kykene ruuokaa sulattamaan koska se ei ole riista eläin sen on elukka.. ihmis ravinnolle kelpaamaton elukka.
- Anonyymi
On se kyllä kummallista tuo poro hössötys eduskuntaa myöten. Joku muutama ns. porolappainen meinaa että heille kuuluu kaikki mitä Oulun yläpuolella on. Maat, veet, oikeus kalastaa, metsästää rajattomasti jne..... ovat muka näin ainoita jotka aina näin eläneet. Kaikki lapin ihmiset ovat eläneet suurilta osin luonnosta vielä -70 luvulle asti. Muutoin oltaisiin kuoltu nälkään. Tänä päivänä kaikki lappilaiset lappalaiset mukaan lukien syövät suurilta osin kaupan ruokaa. Metsästys ja kalastus kuuluu myös asiaan mutta siitä ei kukaan ole enää riippuvainen henkissä pysymiseksi. Koko lappalaisten oikeuskäsite perustuu suurisuiseen propagandaan jota jauhetaan joka paikassa. Lapin ihmiset tarvitsevat oikeudenmukaista jokaista asukasta arvostavaa lainsääntöä ja vapautta poroille. Porojen välineistäminen joiden etujen ajajaksi on täysin p.....stä.
- Anonyymi
Mahtaa se ihminen olla vielä poroakin pahempi tuholainen maailmassa
- Anonyymi
…itut ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314014- 442721
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82435- 302433
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142243- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481632- 1411497