Hän katselee välillä kauempaa. Lähellä säätelee hiuksiaan ja on laittanut ne pitkäksi vapaaksi. Mutta miksi lähellä hän ei katso silmiin? Miehenä koen että hän ei ole todellisuudessa kiinnostunut.
Mutta miksi sitten pitää katsoa kauempaa, tulla lähemmäksi ja säädellä lähellä hiuksia. Kiinnostaisi kysyä ulos, mutta epäröin tuon lähikatseen välttämisen takia. Itse otan katsekontaktia myös lähellä, mutta siihen ei vastata
Onko tämä nainen kiinnostunut
11
372
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä tuo liittyy siihen että yhteys tuntuu niin vahvalta ja ns.liiankin hyvältä, että säätelen sitä intensiivisyyttä huomaamattani katselemalla muualle ja olen vähän levoton
- Anonyymi
Varmaan kääntyy munasarjat ympäri lähellä. Näin ainakin mulla yhden miehen kanssa . Eli mies on liian ihana ja p*nettaa
- Anonyymi
Panon löydät helpommallakin tarjoat pillua suoraan vähänkään on ulkonäköä ni haminasta ainakin joka toinen melkein on tuohon panoon valmis oli suhteessa tai ei mun kanssa se on niiltäkin osin si säännöt tehdään selviksi ja pelkkä seksisuhdekin loppuu siihen kun toisella tulee vähänkään tunteita toista kohtaan opin sen jo päältä parikymppisenä ainoa tapa säästää itseään mulle tuota tuskaa edes loppuelämän seksisuhde ilman tunteita niin hyvin opin tunteideni säätelyn viimeisen seurusteluni myötä viimeisimmän tapailun myötä toinen ei edes tienny itse minkälaisen suhteen haluaa mu lopputuloksena ei olis toiminu varmaan mikään suhdemuoto kun ei toiminu pelkkä tapailukaan johtu toki siitä että usko mielummin ihmistä joka hänen luottamuksensa oli pettänyt tuhansia kertoja päiviin olis ehkä ollu mukava tutustua mutta olis pitkällä aikavälillä ollu varmaan turhan pitkä toipumisaika huonosta parisuhteesta ensin vaikutti että hänellä oli huonoitsetunto saamastaan kohtelusta suhteessaan kenties
- Anonyymi
Miksei sitten voi ottaa katsekontaktia? Eli koska et halua sen miehen kanssa mitään?
- Anonyymi
Jännittää. Ja oon aika kriittinen omasta ulkonäöstä. Pelkään että pitää mua rumana tai löytää musta jonkun vian mistä huomauttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännittää. Ja oon aika kriittinen omasta ulkonäöstä. Pelkään että pitää mua rumana tai löytää musta jonkun vian mistä huomauttaa.
Juu kyllä löydän itseään täydellisenä pitävästäkin kaikki pikkuvirheet ei ole olemassakaan mitään täydellistä jos parisuhdetta ajattelee esimerkkinä parsuhde on just tasan sellainen kuin ne ihmiset jotka parisuhteessa on siitä itselleen tekevät jos parisuhteessa on jokin asia päin vittua on siitä turha syyttää pelkästään suhteen toista ospuolta ainakaan ennen kuin on itse miettinyt kuinka itse kohtelee suhteen toista osapuolta
- Anonyymi
Yleensä nainen kai noin kiusoittelee yleiskäsityksenä testaa viehätysvoimaansa sanoisin suoraan et eti seuraava kun en selvästi kelpaa toivotaan edes että pienellä majdollisuudella löydät sen paremman
- Anonyymi
"Katselee välillä kauempaa", ei kyllä kerro yhtään mistään. Eikä kyllä "hiusten sääteleminenkään". Kuulostaa ihan tavalliselta normaalilta elämältä, johon ei liity kiinnostusta.
- Anonyymi
Jos toistuvasti katsoo kauempaa suoraan silmiin ja pitää katseen aika pitkään = ei kiinnostunut?
- Anonyymi
Vaikea sanoa mitä kukakin mielessään miettii, mutta teen tuota itsekin että katselen kauempaa miestä josta olen kiinnostunut, mutta mitä lähempänä ollaan, alkaa jännittään. Koitan kyllä lähelläkin välillä katsoa silmiin, mutta se on vaikeampaa, kun ujostuttaa ja pelkää että muut huomaavat tunteeni. -sivusta
- Anonyymi
On tunteita. Vältän lähellä katsetta tiedostamattani, pelkään olevani läpinäkyvä, punasteleva hölmö. Lupaan seuraavalla kerralla katsoa myös lähellä silmiin.
N>M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1093233Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2482046Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631974- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701063