Kun päiväni kuluvat aivan vain yhdessä ja samassa harrastuksessa, tämän ah niin ihanan keskustelupalstan aiheiden laavaamisen -ja kommentoinnin lisäksi.Minun täytyy nimittäin vähän väliä kurkkia naamakirjan profiileja Onko aihekommentti joka ei minua imartele saanut lisää tykkäyksiä, Tiedostan kyllä ettei kukaan Normiyksilö piittaa moisesta kommentoinnista, eikä koe silloin niitä merkityksellisiksi.
Olenko "mielenvikainen"
7
323
Vastaukset
- Anonyymi
oliko osuma niin totta ja tuleeko niitä lisää ?????.
- Anonyymi
https://www.eeva.fi/jutut/ylisukupolviset-traumat
aloittajalle voi löytyä selitys tästä - Anonyymi
Aloittajalle sanon, että sinä kuitenkin osaat kirjoittaa ja asia loogisesti selitetty. Keskustelujen seuraaminen on sinun juttusi, kannattaa kuitenkin tehdä muutakin.
Vilkaisen minäkin lähes päivittäin mitkä asiat täällä ihmisiä puhututtaa.
Minua ärsyttää ne kirjoitustaidottomat, rumasti kommentoivat ja ne muutaman kirjaimen laittavat jotta saavat keskustelun esille. Todella asiattomia aiheeseen liittymättömiä kommentteja muutamat, aina samat, kirjoittelevat. Ei ihan tervettä mielestäni, mutta kai hekin purkautumiskanavansa tarvitsevat - halpaa terapiaa jos tuo pahan olon suoltaminen tänne jotenkin palkitsee heitä. On kyllä sellainen sanonta, että ilkeys, viha ja kauna syö ihmisen itsensä sisintä niin, että ei se ehkä mitään korjaa vaikka kuinka rumasti kommentoi.- Anonyymi
Tarvit psygologin apua
- Anonyymi
Syksyllä 10 vuotta täyttävä Dieselgate-päästöhuijausskandaali on vieläkin arkipäivää tuomioistuimissa, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi tuomioillakaan.
Viime viikolla uutisoimme, että syksyllä 2015 autoalaa vavisuttaneessa Dieselgate-päästöhuijausskandaalissa oli luettu tuomioita neljälle tekijälle. Kyseessä eivät ole suinkaan ensimmäiset tuomiot edes Saksassa, saati Yhdysvalloissa, ja valituskierroskin on vielä kesken, mutta tuomioilla on silti merkitystä. Keskitason VW-johtajat ovat olleet suoraan tekemisissä asian kanssa ennen päästöhuijauksen paljastumista.
Erityisen villiltä tuntuu johtavana insinöörinä tuntuneen Hanno Jeldenin rooli, sillä hän on ollut paikalla 2006 järjestetyssä palaverissa, jossa kolmen henkilön kesken päädyttiin päästöhuijausratkaisuun. Volkswagenille päästöhuijausskandaali maksoi vuoteen 2020 mennessä yli 32 miljardia euroa.
Volkswagenin pääjohtajana toimineen Martin Winterkornin oikeudenkäynti on edelleen kesken. Neljän moottoripuolen johtajan lisäksi Audin johtaja Rupert Stadler on saanut tuomion, josta hän valittaa. Lisäksi tuomioita on annettu osakemarkkinoiden manipuloinnista (mm. avauskuvassa EA189-dieselmoottorin korjausjärjestelyjä osoittava VW-pomo Herbert Diess) ja myös Yhdysvalloissa Volkswagen on joutunut selvittämään syntejään, sekä yhtiönä että työntekijöinä.
PS. monia asioita kurkitaan ties mistä - Anonyymi
kamux autot
- Anonyymi
Poistetaan viestit, jos vähän arvostelee "Mie oon asukas" ränkistelyä
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683