Kun päiväni kuluvat aivan vain yhdessä ja samassa harrastuksessa, tämän ah niin ihanan keskustelupalstan aiheiden laavaamisen -ja kommentoinnin lisäksi.Minun täytyy nimittäin vähän väliä kurkkia naamakirjan profiileja Onko aihekommentti joka ei minua imartele saanut lisää tykkäyksiä, Tiedostan kyllä ettei kukaan Normiyksilö piittaa moisesta kommentoinnista, eikä koe silloin niitä merkityksellisiksi.
Olenko "mielenvikainen"
8
372
Vastaukset
- Anonyymi
oliko osuma niin totta ja tuleeko niitä lisää ?????.
- Anonyymi
https://www.eeva.fi/jutut/ylisukupolviset-traumat
aloittajalle voi löytyä selitys tästä - Anonyymi
Aloittajalle sanon, että sinä kuitenkin osaat kirjoittaa ja asia loogisesti selitetty. Keskustelujen seuraaminen on sinun juttusi, kannattaa kuitenkin tehdä muutakin.
Vilkaisen minäkin lähes päivittäin mitkä asiat täällä ihmisiä puhututtaa.
Minua ärsyttää ne kirjoitustaidottomat, rumasti kommentoivat ja ne muutaman kirjaimen laittavat jotta saavat keskustelun esille. Todella asiattomia aiheeseen liittymättömiä kommentteja muutamat, aina samat, kirjoittelevat. Ei ihan tervettä mielestäni, mutta kai hekin purkautumiskanavansa tarvitsevat - halpaa terapiaa jos tuo pahan olon suoltaminen tänne jotenkin palkitsee heitä. On kyllä sellainen sanonta, että ilkeys, viha ja kauna syö ihmisen itsensä sisintä niin, että ei se ehkä mitään korjaa vaikka kuinka rumasti kommentoi.- Anonyymi
Tarvit psygologin apua
- Anonyymi
Syksyllä 10 vuotta täyttävä Dieselgate-päästöhuijausskandaali on vieläkin arkipäivää tuomioistuimissa, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi tuomioillakaan.
Viime viikolla uutisoimme, että syksyllä 2015 autoalaa vavisuttaneessa Dieselgate-päästöhuijausskandaalissa oli luettu tuomioita neljälle tekijälle. Kyseessä eivät ole suinkaan ensimmäiset tuomiot edes Saksassa, saati Yhdysvalloissa, ja valituskierroskin on vielä kesken, mutta tuomioilla on silti merkitystä. Keskitason VW-johtajat ovat olleet suoraan tekemisissä asian kanssa ennen päästöhuijauksen paljastumista.
Erityisen villiltä tuntuu johtavana insinöörinä tuntuneen Hanno Jeldenin rooli, sillä hän on ollut paikalla 2006 järjestetyssä palaverissa, jossa kolmen henkilön kesken päädyttiin päästöhuijausratkaisuun. Volkswagenille päästöhuijausskandaali maksoi vuoteen 2020 mennessä yli 32 miljardia euroa.
Volkswagenin pääjohtajana toimineen Martin Winterkornin oikeudenkäynti on edelleen kesken. Neljän moottoripuolen johtajan lisäksi Audin johtaja Rupert Stadler on saanut tuomion, josta hän valittaa. Lisäksi tuomioita on annettu osakemarkkinoiden manipuloinnista (mm. avauskuvassa EA189-dieselmoottorin korjausjärjestelyjä osoittava VW-pomo Herbert Diess) ja myös Yhdysvalloissa Volkswagen on joutunut selvittämään syntejään, sekä yhtiönä että työntekijöinä.
PS. monia asioita kurkitaan ties mistä - Anonyymi
kamux autot
- Anonyymi
Poistetaan viestit, jos vähän arvostelee "Mie oon asukas" ränkistelyä
- Anonyymi
Mie en oo asukas. Mie arvostan soppa tarjoilua enkä vihaista kulkuetta. Hyvällä mielellä hernekeitto.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741