Kun päiväni kuluvat aivan vain yhdessä ja samassa harrastuksessa, tämän ah niin ihanan keskustelupalstan aiheiden laavaamisen -ja kommentoinnin lisäksi.Minun täytyy nimittäin vähän väliä kurkkia naamakirjan profiileja Onko aihekommentti joka ei minua imartele saanut lisää tykkäyksiä, Tiedostan kyllä ettei kukaan Normiyksilö piittaa moisesta kommentoinnista, eikä koe silloin niitä merkityksellisiksi.
Olenko "mielenvikainen"
8
145
Vastaukset
- Anonyymi
oliko osuma niin totta ja tuleeko niitä lisää ?????.
- Anonyymi
Et sinä aivan normaali ole.
En kuitenkaan suosittele psykiatria.
Kaltaisellesi jahnukaiselle pari kylmää
olutta Oluthuoneen terassilla.
Salmari pistossa helpottaa.
- Anonyymi
Paikkakunnat
Uusimaa
Helsinki
Kiitos Anne Berner ja tuutori Sipilä
Anonyymi-ap
2025-06-05 18:23:18
Tampereella taksikuskiksi päässyt kurdiaano ei voinut pidätellä himojaan ja väkivaltafantasioitaan, vaan raiskasi ja hakkasi kyytiinsä ottaman suomalaisen naisen.
Suomalainen nainen oli viime vuoden kevättalvella Tampereen yöelämässä ja otti aamuyöstä taksin Tampereen keskustasta.
Nainen oli voimakkaassa humalassa ja nukahti taksin takapenkille. Seuraavat muistikuvat olivatkin sitten raiskauksesta. Goran Omer Khurshidia oli nimittäin alkanut panettamaan ja hän päätti sutaista sammunutta naista. Teko oli hyvin suunniteltu, sillä Khurshid oli ajanut autonsa selvästikin ennalta valikoituun paikkaan syrjään, jotta raiskaus voitaisiin suorittaa ilman ylimääräisiä silmäpareja.
Nainen alkoi tässä vaiheessa vastustella voimakkaasti ja siitä seurasi vain se, että Khurshid pahoinpiteli naisen. Taksari repi naista hiuksista ja löi tätä nyrkillä kasvoihin.
Paikalle sattui sivullinen tässä pahoinpitelyvaiheessa ja sivullinen soitti poliisit. Taksikuski otettiin kiinni heti tapahtumapaikalla.
Mies kiisti syytteen siltä osin, että hänen mukaansa nainen oli halunnut seksiä. Todistajan lausunto oli yksi todiste, jolla Khurshid lopulta tuomittiin 2 v 2 kk ehdottomaan vankeuteen ja pieniin korvauksiin. - Anonyymi
Missä muslimit ja muut maahanmuuttajat torilta?
Anonyymi-ap
2025-06-06 13:30:14
humppa soi
ja lettu tuoksuu
suomalaisuus inhaa? - Anonyymi
https://www.eeva.fi/jutut/ylisukupolviset-traumat
aloittajalle voi löytyä selitys tästä- AnonyymiUUSI
Lasteni isän isä oli sellainen, joka ei halunnut tai pystynyt näyttämään tunteita. Hänen mielestään oli väärin, kun tykkäsin pitää sylissä ja halata omia lapsiani, koska pojista ei muuten kasva miehiä. Kenenkään nähden ei olisi saanut itkeä ja naisen tehtävä oli tehdä kaikki kotityöt! Ei olisi saanut itkeä edes silloinkaan, kun lasteni ukki menetti vaimonsa, kun hän kuoli 55-vuotiaana. Vain hautajaisissa sai itkeä. Siinä perheessä kaikki tunteet vaiettiin, ihan kuin niitä ei olisi ollut olemassa. Niin toimi myös lasteni isä.
- AnonyymiUUSI
Aloittajalle sanon, että sinä kuitenkin osaat kirjoittaa ja asia loogisesti selitetty. Keskustelujen seuraaminen on sinun juttusi, kannattaa kuitenkin tehdä muutakin.
Vilkaisen minäkin lähes päivittäin mitkä asiat täällä ihmisiä puhututtaa.
Minua ärsyttää ne kirjoitustaidottomat, rumasti kommentoivat ja ne muutaman kirjaimen laittavat jotta saavat keskustelun esille. Todella asiattomia aiheeseen liittymättömiä kommentteja muutamat, aina samat, kirjoittelevat. Ei ihan tervettä mielestäni, mutta kai hekin purkautumiskanavansa tarvitsevat - halpaa terapiaa jos tuo pahan olon suoltaminen tänne jotenkin palkitsee heitä. On kyllä sellainen sanonta, että ilkeys, viha ja kauna syö ihmisen itsensä sisintä niin, että ei se ehkä mitään korjaa vaikka kuinka rumasti kommentoi.- AnonyymiUUSI
Tarvit psygologin apua
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983