Pnko Inarissa ongelmajätelaitosta. Onko sajos sellainen.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kertokaa mikä on sajos.
- Anonyymi
Ritajouppi on hyvä autoliike
- Anonyymi
Paskajuoppi hyvä autoliike.
- Anonyymi00005
Tuohan SAJOS on se paikka jossa hoidetaan SAMI JA SKOLT ihmisten oikeuksia!
Ei he voi alkaa syrjimään toisiaan vaan pysykööt nyt omassa porukassaan. Kyllä Poliisi Holo osaa paremmin lakia lukea vaimonsa kanssa mitä minä VANHEMPI PANOSTAJA HOLO JA MIEHENI LÄÄKÄRI HOLO!
Me edustetaan IVALOA JA MINUN MIEHENI HOLO JUOKSEE VIELÄ KUNNIAA HELSINGIN OLYMPIA STADIONILLA JA HUUTAA, ETTÄ : MINUN VAIMO OLI SUOMI 100 VUONNA TÄÄLLÄ IVALOSTA PANOSTAMASSA! MISSÄHÄN TOISTEN HOLOJEN VAIMOT SILLOIN OLI!!!!
HOLOJEN KANSSA KUNNIOISTA PELAAMINEN ON KYLLÄ MUKAVAA HOMMAA ALKUPERÄISENÄ IVALOLAISENA!
LÄÄKÄRI HOLOHAN IHAN ITSE SENTÄÄN OPETTANUT MINUA JA EN OLLUT EDES HOLO, KUN HÄN ON ALOITTI OPETTAMAAN MINUA.
Se oli ihan vahinko, että ME OLTIIN YHTÄ AIKAA BAARISSA JUOPOTTELEMASSA KESKELLÄ VIIKKOA.
Ei sitä paikkaa ole enään edes olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609