, mutta juoksin silti. On mukavimmat kisashortsit mitkä minulla on koskaan olleet. Taskuja löytyy sivuilta ja takaa, geelit ja avaimet kulkevat mukana.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Käytä munasuojuksia niin ei näy kamelinvarvas.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa jotkut poimut haaroissa. Jockstrapit vaan ukko päälle ja juoksemaan.
- Anonyymi
Pyllyjen katselu lenkkeilyn parhaita puolia. Itse juoksen, jotta näkisin pyllyjä.
- Anonyymi
Yksinhölkkäily tylsää. Massajuoksuissa saa katsella perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinhölkkäily tylsää. Massajuoksuissa saa katsella perään.
Mieluummin katselisin juoksijoita edestäpäin kuin takaa. Pakko siis luopua osallistumisesta ja mennä kannustusjoukkoihin. Kamelin varvas erottuu parhaiten keltaisista juoksusortseista. Tämä tiedoksi. Kamera valmiina kun keltasortsi lähestyy.
- Anonyymi
Maantiepyöräilykin on mainiota, kun pääsee peesaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöräily enempikin peppumiesten heiniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IL:ssä juttu että vaikea ostaa sopivia pyöräilyhousuja. Mitoitukset tehty hoikille atleettityypeille, ei leveälanteisille savokarjalaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IL:ssä juttu että vaikea ostaa sopivia pyöräilyhousuja. Mitoitukset tehty hoikille atleettityypeille, ei leveälanteisille savokarjalaisille.
Sama juoksussa. Savokarjalaisilla paistaa kamelinvarvas huonosti istuvissa sortseissa.
- Anonyymi00012
Minulla ei paista kamelin varvas shortseissa vaan kulli. Kunnon kullishortsit. Naiset tuijottaa.
- Anonyymi00013UUSI
Ei saa tuijottaa kulliukkelia naiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123776
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60542
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26491
- 53473