Ei ihastunut, mutta kiinnostunut?
Mistä etukirjaimesta olet kiinnostunut?
29
529
Vastaukset
- Anonyymi
Z ja X.
Mutta ihmettelen vähän, siis mitähän jotain pieniä puita laittaneet varmaankin kaupungin kesätöissä tyttöpuutarhurit, jotai lappuja niissä on pitäisiköhän GIant-kiikareilla 52x suurennoksella katsoa mitä noissa lukee.- Anonyymi
Totta, etukirjain on aina iso kirjain. Niin on aina, ku puhutaan erisnimistä.
- Anonyymi
Ehkä kaikista, mutta toisaalta etukirjaimet ovat aika tylsiä. Minä tykkään keskimmäisistä kirjaimista.
- Anonyymi
E..
- Anonyymi
E niin kuin Edam, Adamin vähän tunnettu velipuoli 😁
- Anonyymi
No vaikka kymmenennestä
- Anonyymi
En mistään. Pakit kaikille aina!
- Anonyymi
...pieniä puita ELI siiskin ehkä pensaita jotain, kyllä nuo näyttäisivät kaukaa katsuttuna jollekin pienille puille jotain hah.... hyvin suurentaa jätti-kiikarit joissa 52x optinen ZOOMi.
Soveltuva katselumatka voi olla kilometrikin. - Anonyymi
Saako olla kiinnostunut muustakin kuin aakkosista, minä kun en ole mikään varsinainen aakkosfanaatikko 🙂
- Anonyymi
Ei saa olla, jos kyse on vanhemmasta naisesta. Häntä ei kiinnosta tutustua keneenkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa olla, jos kyse on vanhemmasta naisesta. Häntä ei kiinnosta tutustua keneenkään!
Kunpa olisitte kysyneet tätä häneltä jo ennen projektin aloitusta, niin hänen ei olisi tarvinnut kokea elämänsä kauheimpia vuosia! Miten oli edes mahdollista olla kysymättä niin tärkeää kysymystä! Hän ei tule koskaan ymmärtämään sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14:10:21 kauhean kranttu tapaus olet, noh mennään sitten vain aakkoslinjalla 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa olisitte kysyneet tätä häneltä jo ennen projektin aloitusta, niin hänen ei olisi tarvinnut kokea elämänsä kauheimpia vuosia! Miten oli edes mahdollista olla kysymättä niin tärkeää kysymystä! Hän ei tule koskaan ymmärtämään sitä!
Suivaannuttaako sinua jokin, palstaäijä? Olen aika haka kaivelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai projektitapaus on täälläkin. Yksi parhaita hokemia.
🤭
- Anonyymi
Tuli mieleeni jotain kesälukemista jos aika riittää lukemiseen, niin Remo Williams -pokkarit tuli mieleen maailman tapahtumista eräs: Rautaa Taivaalta.
http://www.taidetakomo.com/comixfreak/pokkarit2.html- Anonyymi
Keräilin noita joskus, ihan kaikkia minulla ei ole, joitain uupuu
- Anonyymi
Ässä
- Anonyymi
Hyvin ikävä-palstamainen aloitus. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Ei minua kirjaimet kiinnosta. 😄
Nimikin on vain kutsumista ja puhuttelua nimellä varten. Muutenhan nimi on ihan turha.
Jasu - Anonyymi
Minusta iso Q on aina mielenkiintoinen, jotenkin symppis. Vähän kuin lerpahtanut omena.
- Anonyymi
Erittäin kiva aloitus, mut en kerro 😅
hihihi 🤨 - Anonyymi
AjaO
- Anonyymi
Vee, niinku vattu.
- Anonyymi
😂😂🤭🧃😋
- Anonyymi
Ihana puberteetti-ikäisten tykkäysketju ❤️
- Anonyymi
R niinkuin Rakkaus
- Anonyymi
Pilkut vois olla innokkaampia....
- Anonyymi
En tiedä yhdenkään minua kiinnostavan tummatukkaisen miehen nimeä. Muta toivottavasti kohta tiedän!
- Anonyymi
Mielenkiintoinen rajaus, miten on aloituksen tehneen laita?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142510Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437