😱😱😱😱😱 HERRAJUMALA!!!!!!! 😱😱😱😱😱😱😱
Lapsen kavereiden äideistä tasan kaksi (2) käy juoksemassa ja molemmat ovat taustaltaan aasialaisia. Sellaisia sirpakan iloisia neitoja ja aina hyvällä tuulella, kun tulevat vastaan. Toinen treenaa aika tosissaan.
Mutta sitten nämä kotoisammat mammat... voi hyvää päivää mihin kuntoon on pitänyt itsensä lihottaa! Eipä heitä juuri ulkona näekään.
Juoksu on varmasti yksi pahiten itsenä lihottamisen trendistä kärsinyt laji.
/ ! \ Nykymammojen liikkumattomuus kauhistuttaa. Katukuvasta huomaa, ettei liikuta. / ! \
12
166
Vastaukset
- Anonyymi
Läskimammojen väite: Milläs juokset, kun on aina pentu helmoissa.
Totuus: Lapsi kärryyn jo pienestä pitäen ja lenkkarit jalkaan. Oppii lapsikin ulkoliikunnan ilot. - Anonyymi
Urho Kalevi Kekkonen: jokainen syy olla liikkumatta on tekosyy
- Anonyymi
Juoksu on turhaa. Tunti pari kävelyä päivässä riittää pitkään ikään.
- Anonyymi
Köllöttelet teltassa ja ei tarvi tuhlata aikaansa hölkkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köllöttelet teltassa ja ei tarvi tuhlata aikaansa hölkkään
Ja retkikahvit tunturin huipulla.
- Anonyymi
Useimmille juoksu on aivan kaameata tuskaa. Siksi eivät juokse.
- Anonyymi
Totuttelemalla tuska helpottaa. Juoksee vaan lyhkäisiä matkoja. Ei pidä köpötellä kähösykkein.
- Anonyymi
THL:n mukaan vähintään ylipainoisten miesten osuus on 72 % ja naisten 63 %. Myös työikäisillä miehillä ylipainon ja lihavuuden osuus on suurempi kuin naisilla
Läskit ukot- Anonyymi
Polkujuoksijoilla ylipainoo enenpi kuin muilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polkujuoksijoilla ylipainoo enenpi kuin muilla
Ylipaino on ylivoimaa.
- Anonyymi
Ei tartte juosta kun syö vähemmän
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1215494- 613710
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433409Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332872Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭272574En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112107Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle261918Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli111876- 1181697
- 1061541