Vesasta se nyt riesa tuli

Anonyymi-ap

Pitäis joku vissiin saada toimistolle päivystämään käykö asiakkaita. Yksi tai kaksi saattaa vuodessa käydä. Muilla on puhelin.

Oikeasti lienee haluaa kyttäämään miten toimitusjohtaja ja vesijohtaja viihtyy työpaikalla.

14

480

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tökerö oli Vesan "esitys"....katkeruus lämpölaitosta kohtaan paistoi selvästi läpi!

• Anonyymi

Meinaakohan juuri, että kaupunki omistajana "omistajaohjaa" yhtiötä asiakaspalvelussa kun itse on pyrkinyt keskittämään kaiken sorteeriin. Tuommoista 8-16.15 asiakaspalvelua ei ole edes Lapponian potilastoimistossa nykyään.

Kokous meni muuten ihan konservatiivisesti vaikka varmaan joillakin pinnan alla kuohui. Tuo Aholan siemenen kylvö oli kyllä suuri pettymys.

• Anonyymi

Ei taida edes kelalla olla kioskinluukkupäivystystä joka päivä. Ei ole mies tällä maailmalla.

• Anonyymi

Tuollaisen tapainen Aholan esitys kertoo miksi hän sai jättää Kaukolämmön TJ.n tehtävät.

• Anonyymi

Se pienikin valta sokaisee ihmisen kun sitä saa vähäsen maistaa. Hieno aloitus riitelemiseen heti alkuunsa.

• Anonyymi

Tekikö "Juhanat" heti kättelyssä?

• Anonyymi

Tuo oli arvattavissa ihan loogisia "fiksujen" vaaliteesien kanssa. Toivottavasti ei kuitenkaan valita lämpöyhtiön hallitukseen vaikka ei yksin mahda sieläkään mitään.

• Anonyymi

Toivottavasti Ahola valitaa lämpöyhtiön hallitukseen. Asiantuntijoita sinne tarvitaan. Mettäpuolen ja hallintopuolen taidot eivät riitä tällaisissa yhtiöissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti Ahola valitaa lämpöyhtiön hallitukseen. Asiantuntijoita sinne tarvitaan. Mettäpuolen ja hallintopuolen taidot eivät riitä tällaisissa yhtiöissä.

Joka metsät tuntee, kaiken tuntee! Metsä on Lapin elämän perusta. Kirjaviisaus ei Lapissa auta! Täällä on metsiensydämen sivistys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se joutunut jo kerran pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallituksessa pärjää terveellä talonpoikaisjärjellä ja sen puutteestahan tässä ketjussa huolta kannetaan. Sen sijaan työntekijöillä yhtiössä tulisi olla joku koulutus. Ei maalaisjärki sieläkään pahitteeksi ole mutta on olemassa ihan vaatimuksiakin. Toimitusjohtaja lienee ainut jolla on vähintään kutostason koulutus. Vesipuolella ainakin kaikki on amismassaa joka on koulutusluokituksessa 3 eli peruskoulusta seuraava. Niin kauan meneen kun jotain sattuu. Sitten istutaan käräjillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallituksessa pärjää terveellä talonpoikaisjärjellä ja sen puutteestahan tässä ketjussa huolta kannetaan. Sen sijaan työntekijöillä yhtiössä tulisi olla joku koulutus. Ei maalaisjärki sieläkään pahitteeksi ole mutta on olemassa ihan vaatimuksiakin. Toimitusjohtaja lienee ainut jolla on vähintään kutostason koulutus. Vesipuolella ainakin kaikki on amismassaa joka on koulutusluokituksessa 3 eli peruskoulusta seuraava. Niin kauan meneen kun jotain sattuu. Sitten istutaan käräjillä.

Kemijärvellä voi päästä vaikka Lionseihin tai Rotareihin, vaikka ei ole ylioppilas. Tästä ei saa kuitenkaan puhua, koska on sanottu, että nauraa räkäsesti. No, eipä ole enää joulumyyjäisiä eikä kinkkua arvota. Onko hyvä? Kemijärven alamäki on syvä. Ennen oli myös merkomessut siellä kauppa-oppilaitoksella. Merkantti on usein ihminen, joka on käynyt elämän kovan korkeakoulun, vaikkei ole sukulaisille voinut leuhkia ylioppilaslakilla. Onko koulutettu ihminen parempi? Halveksuuko hän amiksia? Kemijärvellä on koulutustaso, että osaa paskantaa ja nukkua? Ei kai sentään...?

• Anonyymi

Tarkoitatteko sisä vai ulko vessaa?

• Anonyymi

Kognitiivisissa kyvyissä piiiikkuisen petraamista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe