Pitäis joku vissiin saada toimistolle päivystämään käykö asiakkaita. Yksi tai kaksi saattaa vuodessa käydä. Muilla on puhelin.
Oikeasti lienee haluaa kyttäämään miten toimitusjohtaja ja vesijohtaja viihtyy työpaikalla.
Vesasta se nyt riesa tuli
14
480
Vastaukset
- Anonyymi
Tökerö oli Vesan "esitys"....katkeruus lämpölaitosta kohtaan paistoi selvästi läpi!
- Anonyymi
Meinaakohan juuri, että kaupunki omistajana "omistajaohjaa" yhtiötä asiakaspalvelussa kun itse on pyrkinyt keskittämään kaiken sorteeriin. Tuommoista 8-16.15 asiakaspalvelua ei ole edes Lapponian potilastoimistossa nykyään.
Kokous meni muuten ihan konservatiivisesti vaikka varmaan joillakin pinnan alla kuohui. Tuo Aholan siemenen kylvö oli kyllä suuri pettymys. - Anonyymi
Ei taida edes kelalla olla kioskinluukkupäivystystä joka päivä. Ei ole mies tällä maailmalla.
- Anonyymi
Tuollaisen tapainen Aholan esitys kertoo miksi hän sai jättää Kaukolämmön TJ.n tehtävät.
- Anonyymi
Se pienikin valta sokaisee ihmisen kun sitä saa vähäsen maistaa. Hieno aloitus riitelemiseen heti alkuunsa.
- Anonyymi
Tekikö "Juhanat" heti kättelyssä?
- Anonyymi
Tuo oli arvattavissa ihan loogisia "fiksujen" vaaliteesien kanssa. Toivottavasti ei kuitenkaan valita lämpöyhtiön hallitukseen vaikka ei yksin mahda sieläkään mitään.
- Anonyymi
Toivottavasti Ahola valitaa lämpöyhtiön hallitukseen. Asiantuntijoita sinne tarvitaan. Mettäpuolen ja hallintopuolen taidot eivät riitä tällaisissa yhtiöissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Ahola valitaa lämpöyhtiön hallitukseen. Asiantuntijoita sinne tarvitaan. Mettäpuolen ja hallintopuolen taidot eivät riitä tällaisissa yhtiöissä.
Joka metsät tuntee, kaiken tuntee! Metsä on Lapin elämän perusta. Kirjaviisaus ei Lapissa auta! Täällä on metsiensydämen sivistys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se joutunut jo kerran pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksessa pärjää terveellä talonpoikaisjärjellä ja sen puutteestahan tässä ketjussa huolta kannetaan. Sen sijaan työntekijöillä yhtiössä tulisi olla joku koulutus. Ei maalaisjärki sieläkään pahitteeksi ole mutta on olemassa ihan vaatimuksiakin. Toimitusjohtaja lienee ainut jolla on vähintään kutostason koulutus. Vesipuolella ainakin kaikki on amismassaa joka on koulutusluokituksessa 3 eli peruskoulusta seuraava. Niin kauan meneen kun jotain sattuu. Sitten istutaan käräjillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksessa pärjää terveellä talonpoikaisjärjellä ja sen puutteestahan tässä ketjussa huolta kannetaan. Sen sijaan työntekijöillä yhtiössä tulisi olla joku koulutus. Ei maalaisjärki sieläkään pahitteeksi ole mutta on olemassa ihan vaatimuksiakin. Toimitusjohtaja lienee ainut jolla on vähintään kutostason koulutus. Vesipuolella ainakin kaikki on amismassaa joka on koulutusluokituksessa 3 eli peruskoulusta seuraava. Niin kauan meneen kun jotain sattuu. Sitten istutaan käräjillä.
Kemijärvellä voi päästä vaikka Lionseihin tai Rotareihin, vaikka ei ole ylioppilas. Tästä ei saa kuitenkaan puhua, koska on sanottu, että nauraa räkäsesti. No, eipä ole enää joulumyyjäisiä eikä kinkkua arvota. Onko hyvä? Kemijärven alamäki on syvä. Ennen oli myös merkomessut siellä kauppa-oppilaitoksella. Merkantti on usein ihminen, joka on käynyt elämän kovan korkeakoulun, vaikkei ole sukulaisille voinut leuhkia ylioppilaslakilla. Onko koulutettu ihminen parempi? Halveksuuko hän amiksia? Kemijärvellä on koulutustaso, että osaa paskantaa ja nukkua? Ei kai sentään...?
- Anonyymi
Tarkoitatteko sisä vai ulko vessaa?
- Anonyymi
Kognitiivisissa kyvyissä piiiikkuisen petraamista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358