Elämäntapa muutokset on turhia,liikunnan määrä eri tilanteissa

Anonyymi-ap

Ei laihduttamiseen ja painonhallintaan tarvitse tehdä mitään elämäntapa muutoksia,sekin riittää että siistii vähän ruokavalioa.
Ainakin minä olen laihtunut tuohon tapaan tehtynä.
Laihtuminen on ollut vain hidasta,mutta se ei mitään haittaa koska laihdutettavaa kiloja minulla on vielä vain noin 4 kiloa.
Pituus 176 cm
Paino 67 kiloa
Vyötärön ympärysmitta 84
Pihtimitat ylä ja alavatsa 22mm
Nämä on juuri niitä jotka lihoo takaisin jotka on tehnyt liian suuria muutoksia.😳

Suurempia liikuntamääriä tarvitsee harrastaa vain laihdutuksen aikana.Sitten kun on laihtunut,riittää pienempikin määrä liikuntaa ylläpitämään samaa painoa JOS syö oikein.
Tietenkin sitä pitää harrastaa silloinkin enemmän JOS haluaa herkutella paljon.

28

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkastin mitat uudestaan,siinä olikin käynyt niin että paino oli noussut edellisestä mittauksesta 1,5 kg ja pihtimitat oli pienentynyt.
      Liikuntaa en ole ehtinyt vielä kovin paljon harrastamaan.
      Alavatsa nyt 19 mm
      Ylävatsa 21 mm
      Paino 68,5 kg

• Anonyymi

Silloinhan ohjelma vasta toimii jos läski lähtee samaan aikaan mahasta ja paino nousee.
        Ainoastaan yhden muutoksen ollen tehnyt,lisännyt lihan ja kananmunien syömistä jotta proteenia tulisi enemmän.

• Anonyymi

Niin olet siis vain lihomaan päin.

• Anonyymi

Jäi sanomatta,että olen hieman yksinkertainen henkilö.

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan itseäsi 😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan itseäsi 😂🤣

Niin,minä olen hieman yksinkertainen henkilö.Silti pihtimitta vaihtelee.

• Anonyymi

Tämä pieni siistiminen tarkoittaa käytännössä sitä että JOS on syönyt vaikka karkkia joka päivä 200 g niinkuin minäkin olen tehnyt jo 50 vuotta ,syökin vain sitä VAIN 😮‍💨100 g eikä aivan kaikkina päivinä.🫤

Syön edelleen isoja ruokaannoksia herkullista ruokaa aivan mahan täyteen niin paljon kuin mahaa mahtuu ja läski lähtee siltikin.Ja syön myös illalla ja yölläkin reilun kokoisia annoksia.😳

• Anonyymi

Siinä oli pieni lihomisen vaara koska kalorit oli keskimäärin noin 2900 päivässä ja vähän liikuntaa.mutta onneksi en lihonut.Varmasti johtui suuresta arkiaktiivisuudesta.
        Huavei ei sitä pysty mittaamaan.Se mittaa kyllä hyvin liikuntasuoritukset ja siinä on erittäin hyvä kalorilaskuri.
        Yhtenä päivänäkin söin suklaata 250 kalorit sille päivälle 4100

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä oli pieni lihomisen vaara koska kalorit oli keskimäärin noin 2900 päivässä ja vähän liikuntaa.mutta onneksi en lihonut.Varmasti johtui suuresta arkiaktiivisuudesta.
        Huavei ei sitä pysty mittaamaan.Se mittaa kyllä hyvin liikuntasuoritukset ja siinä on erittäin hyvä kalorilaskuri.
        Yhtenä päivänäkin söin suklaata 250 kalorit sille päivälle 4100

Kukaan tervejärkinen ei syö yli 4000 kaloria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan tervejärkinen ei syö yli 4000 kaloria.

Olen syönyt joskus monesti jopa 5000 kaloriakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen syönyt joskus monesti jopa 5000 kaloriakin

M.O.T.

• Anonyymi

Mistä kumpuaa tämä ihmisten into esitellä omaa idioottimaisuuttaan?

Kyllä moni tarvitsee nimen omaan elämäntapamuutoksen.
      Esimerkiksi säännölliset ruoka-ajat joihin syöminen pelkästään keskitetään on monelle jo "elämäntapamuutos". Samoin säännöllinen liikunta, jos ennen on ollut sohvaperuna.

• Anonyymi

Onko sinulla jo poikaystävä?

• Anonyymi

Eihän mitkään elämäntapamuutokset onnistu oikeasti lähes kenelläkään.Sekin jo kertoo sen että lähes kaikki lihoo takaisin.Se pitää siis mennä sillä entisellä mitä oikeasti tykkää syödä mutta tehdä siihen pieniä muutoksia.
        Esim jos olet tottunut syömään kerralla pussillisen munkkeja,syö vain 2-3 niin et liho.Ja niin edelleen.😧

• Anonyymi

Kyllä tuo lempeäkin tapa toimii,ei sitä tietysti niin nopeasti laihdu,mutta laihtuu kuitenkin.Minulle riittää sekin että jätän välillä jotain pois.Joitakin lopetin jonkin aikaa sitten pois kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän mitkään elämäntapamuutokset onnistu oikeasti lähes kenelläkään.Sekin jo kertoo sen että lähes kaikki lihoo takaisin.Se pitää siis mennä sillä entisellä mitä oikeasti tykkää syödä mutta tehdä siihen pieniä muutoksia.
        Esim jos olet tottunut syömään kerralla pussillisen munkkeja,syö vain 2-3 niin et liho.Ja niin edelleen.😧

Ehkä sinulta ei onnistu, mutta sinä et ole kaikki.

Surullinen tai kannustava (riippuu katsantokannasta) havainto on se, että liki kaikki pystyy elämäntapamuutokseen, jos siihen on MOTIVAATIO. Se miksi oma terveys ei kaikille riitä on oma arvoituksensa.

Tunnen parikin tapausta (toinen töiden kautta toinen suvusta) joilla oli laaja kokoelma syitä miksi laihdutus ei hänen kohdallaan onnistu, kun on perintötekijät, kiire, sitä ja tätä. Ja takana oli tietenkin näitä semionnistuneita laihdutuskuureja, liikunnan aloittamista jne, mutta paino tuli aina takaisin korkojen kera. Sitten toiselle näistä tuli sydänkohtaus, toiselle aivoinfarkti. Ja kaskummaa löytyi MOTIVAATIO ja elämäntapamuutos ja normaalipainoon pääseminen ei ollutkaan mitenkään mahdotonta.

Ihminen on erinomainen valehtelemaan itselleen ja useimmat meistä mukavuudenhaluisia ja laiskoja. Toivoa sopisi, että useampi ymmärtäisi terveiden elintapojen merkityksen ennen kuin kyse on elämästä ja kuolemasta. Ja on tietenkin niitäkin joille ei edes kuoleman uhka ei riitä vaan itsepetoksesta kiinni pitäminen on tärkeämpää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo lempeäkin tapa toimii,ei sitä tietysti niin nopeasti laihdu,mutta laihtuu kuitenkin.Minulle riittää sekin että jätän välillä jotain pois.Joitakin lopetin jonkin aikaa sitten pois kokonaan.

Ainut konsti saada selville tämäntyylisessä laihduttamisessa missä paino nousee on pihtimittaus.Mitta oli pienentynyt 4 mm noin kolmessa viikossa aivan itsestään vaikka en ole edes kunnolla laihduttanut.Olo tuntuu kyllä venentyneen ja vatsa on vähän litteämpi.
        Kuvat otan vasta tämän kuun lopussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainut konsti saada selville tämäntyylisessä laihduttamisessa missä paino nousee on pihtimittaus.Mitta oli pienentynyt 4 mm noin kolmessa viikossa aivan itsestään vaikka en ole edes kunnolla laihduttanut.Olo tuntuu kyllä venentyneen ja vatsa on vähän litteämpi.
        Kuvat otan vasta tämän kuun lopussa.

Tekemällä arkeen pieniä muutoksia riittää 🤔.Esim jos on syönyt päivällä jotain muuta kuin pääruokaa,ei syö sitten lämmintä ruokaa.JOS syöt ne kummatkin et varmasti laihdu.😲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Esim jos olet tottunut syömään kerralla pussillisen munkkeja,syö vain 2-3 niin et liho.Ja niin edelleen."

Onko tämä trollailua?
        Laihdutusohje on, että syö "vain" 2-3 munkkia kerralla.
        Voi Jeesus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Esim jos olet tottunut syömään kerralla pussillisen munkkeja,syö vain 2-3 niin et liho.Ja niin edelleen."

Onko tämä trollailua?
        Voi Jeesus!

Terveen ja sairaan ero on välillä melko pieni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä trollailua?
        Voi Jeesus!

Meinaatko ettei yli 100 kiloiset ole syöneet 2-3 munkkia 😳
        Jo 70 kiloisetkin syö sen verran ja siihen vielä päälle pitsat ja kaikki muutkin herkut 😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jo 70 kiloisetkin syö sen verran ja siihen vielä päälle pitsat ja kaikki muutkin herkut 😏

Ahmintahäiriö ei ole niin yleinen kuin eräs asiasta kärsivä luulee.

Ylipaino johtuu usein laiskuudesta ja välinpitämättömyydestä, josta seuraa liikkumattomuus ja tasainen jatkuva ylensyönti. Vain 100 - 200 ylimääräistä kaloria joka päivä vuoden aikana aiheuttaa jo useiden kilojen lihomisen.

Etkö ymmärrä sitä, että vaakaa on käytettävä joka päivä tai vähintään kerran viikossa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen ollut satakiloinen enkä ole koskaan ahminut makeita ruokia. Jos jälkiruuaksi tai kahvin kanssa joskus harvoin munkin söin, niin en koskaan yli yhtä.
        Lihotin itseni aivan normaalilla ruualla. Alkoholiakin käytin suunnilleen yhtä maltillisesti kuin nyt normaalipainoisena. Lihoaminen toki kesti pari vuosikymmentä eikä vuodessa ylipainoa tullut kuin korkeintaan muutama kilo. Mutta se riitti siihen, että lopputulos oli 100+.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen ollut satakiloinen enkä ole koskaan ahminut makeita ruokia. Jos jälkiruuaksi tai kahvin kanssa joskus harvoin munkin söin, niin en koskaan yli yhtä.
        Lihotin itseni aivan normaalilla ruualla. Alkoholiakin käytin suunnilleen yhtä maltillisesti kuin nyt normaalipainoisena. Lihoaminen toki kesti pari vuosikymmentä eikä vuodessa ylipainoa tullut kuin korkeintaan muutama kilo. Mutta se riitti siihen, että lopputulos oli 100 .

Monesti ne kilot tulee nopeasti.

Antti Railio pudotti painoaan 80 kiloa, mutta niistä 60 tuli rytinällä takaisin – avautuu tv:ssä addiktiostaan
        https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006635424.html

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka nyt on kesä kermajäätelöä ei kannata syödä litraa päivässä.Aivan hyvin riittää kaksi reilunkokoista palaa.😮‍💨

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka nyt on kesä kermajäätelöä ei kannata syödä litraa päivässä.Aivan hyvin riittää kaksi reilunkokoista palaa.😮‍💨

Yksi kilo riittää pariksi päiväksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ahminnassa mitään häiriötä,vaan voin kyllä ahmia hyvin.

• Anonyymi

Niin,minä olen hieman yksinkertainen henkilö.Silti pihtimitta vaihtelee.Pihtimitta vaihtelee,mutta se ei valehtele.
      Ahmintahäiriötä ei ole,mutta joskus voi kulua 5000isi tuhatta kaloria päivässä.Salmiakki ja irtokarkkeja iso pussi voivat pilata hyvän päivän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3939
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      34
      3434
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2773
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2024
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      11
      1163
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1107
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe