mitä osia tarvitaan jos vaihdetaan citroen bx:ään -88 kansi. tarviiko siihen muita osia kuin tiivisteen?
citroen bx kannen vaihto
5
420
Vastaukset
- xxx
Pitää olla tarkkana, sylinteriputket ovat irtonaisia.
- RemppaReiska
No ei ne nyt ihan helpolla liikkelle lähde muta riski on tietysti olemassa.
Torxilla on kannenpultit, ja kai nekin pitäisi uusia. Samalla kun vaihdat kannen, kannattaa siihen koneeseen kiinni tulevaan kanteen vaihtaa ventiillinohjurin kumit, ja kun kansi on poissa on suht helppo vaihtaa nokkahihnakin. Ja kun vaihtaa hihnan, on helppo tarkistaa kiristinrullan laakeri, pitääkö ääntä ja vaikka varmuuden vuoksi vaihtaa vesipumppu. - Sparda
RemppaReiska kirjoitti:
No ei ne nyt ihan helpolla liikkelle lähde muta riski on tietysti olemassa.
Torxilla on kannenpultit, ja kai nekin pitäisi uusia. Samalla kun vaihdat kannen, kannattaa siihen koneeseen kiinni tulevaan kanteen vaihtaa ventiillinohjurin kumit, ja kun kansi on poissa on suht helppo vaihtaa nokkahihnakin. Ja kun vaihtaa hihnan, on helppo tarkistaa kiristinrullan laakeri, pitääkö ääntä ja vaikka varmuuden vuoksi vaihtaa vesipumppu.kiitti tosi paljon neuvoista molemmille ku ei itellä ole kokemusta bx:än kannenvaihdosta..
Sparda kirjoitti:
kiitti tosi paljon neuvoista molemmille ku ei itellä ole kokemusta bx:än kannenvaihdosta..
kannattaa siinä vaiheessa tarkastaa venttiilin välykset.
- jkl
karvapää kirjoitti:
kannattaa siinä vaiheessa tarkastaa venttiilin välykset.
Vaihda koko auto 400e välillä ehjään -89 1.6 BX:ään Tampereella niin ei tarvitse vaihtaa kantta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000