Nyt oikeasti kertokaa mikä juttu tämä on?
Olen tuore matkailuauton omistaja ja törmännyt tähän outoon ilmiöön kun lähes kaikki vastaan tulevat matkailuauton kuljettajat nostaa mulle kättä..
Miksi te teette niin?
Vähän jää itselle huono fiilis kun en välitä moikkailla tuntemattomille takas..
Muutamalle Fiat kuskille olen nostanut, mutta Fordi kuskeille, Retkiautoille, enkä etenkään vaunun vetäjille nosta...
Karavaanareiden kädennosto tuntemattomille?
21
303
Vastaukset
- Anonyymi
Rumatikki porukkaa on iloinen kun on kesä. Rumatikki porukka ei talvella ajele. Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Rumatikki porukka tarkenee kesällä.
- Anonyymi
Kyllä varmasti ahdistaa tuollainen ja vielä jokainen pitää vahtia, että nostaako tuo ja tuo ja tuo.... elämä voi olla monella tapaa vaikeaa.
- Anonyymi
Sitten kun itse tulee moikattua ja tajuaa, että toinen ei moikannut takaisin, niin siinä on päivä pilalla. Usein koko kesä menee pilalle. Sitten täytyy ajaa johonkin matkaparkkiin ja alkaa tissuttelemaan...
- Anonyymi
Moikkaan vain sellaisia joilla on autossaan Sfc-jäsennumero, tosin niistäkin kädennostoista menee paljon hukkaan autojen Airbnb-vuokrauksen yleistyttyä taantuman myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikkaan vain sellaisia joilla on autossaan Sfc-jäsennumero, tosin niistäkin kädennostoista menee paljon hukkaan autojen Airbnb-vuokrauksen yleistyttyä taantuman myötä.
Kommenttisi ei ihan avautunut, siis miten käden nosto ja airbnb liittyvät toisiinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi ei ihan avautunut, siis miten käden nosto ja airbnb liittyvät toisiinsa?
Se on kai sama juttu, kun omistusasunnossa asuva ei halua moikkailla vuokralla asuvaa naapuria?
- Anonyymi
Se on se yhteen kuuluvuuden tunne, vaikka ei tunnettaisi. Myös jelpataan kaveria, vaikka ei tunnettaisi.
- Anonyymi
Tietysti moikataan tiellä niitä, joilla on jollain tapaa "sama matka". Oli se auto tai vaunu tai pyörä.
Sun auto muistuttaa jotain heidän autoaan.- Anonyymi
Varmaan nätti :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan nätti :D
Sori se olikin matkailuauto. Huonosti luettu.
- Anonyymi
Moikkasin kerran yhtä hevosautoa vahingossa, tuskin se pahastu. Rekkakuskitkin moikkaa, samoin motoristit. Se on se yhteenkuuluvaisuuden tunne. Nim. Karavaanari on kaikkien kaveri
- Anonyymi
Tuskin se hevonen sinun moikkaamista edes näki. Eikä auto siitä varmaan pahastu.
- Anonyymi
Yhteinen häpeä yhdistää näitä tientukkoja ja jäätelökioskin vetäjiä. Kyllä liikenteen jarru toisen tunnistaa ja siksi se käpäläkin kohdatessa heilahtaa.
- Anonyymi
Kateus pitää ansaita.
- Anonyymi
Sosialisti sojottelee keskisormea kaikille " tovereilleen ".
Kansainvälinen meininki, sdp- Anonyymi
Pitää paikkkansa, näytän keskisormea aina jos tunnistan vastaantulijan "persutoveriksi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkkansa, näytän keskisormea aina jos tunnistan vastaantulijan "persutoveriksi".
Persuilla on fiiatissa rumatikki ja santanderin rahoitus.
- Anonyymi
Aika heppoisia vastauksia tullut.
Itse en koe yhteenkuuluvuuden tunnetta teidän kanssa, enkä myöskään näe, että meillä on ns" sama matka" vastaantulevan kanssa.
Mielestäni olette tehneet matkailuautostanne liian ison numeron ja tuo moikkailu menee jo jonkinlaisen kerjäämisen puolelle..
Itsellä auto päivittäisessä käytössä ja tuo hölmöily alkanut enenevissä määrin ärsyttämään. Se on vähän sama ku korona aikana apinat alkoivat pitää rättiä naamalla ikään kuin yleisenä käyttäytymismallina. Siihenkään en halunnut osallistua.
Itse koen, että se on auto muiden joukossa...
Ja esim. Jos satun pysähtymään jonnekkin, niin en odota, että kukaan matkailuauton omaava tulee häiritsemään. En lähtökohtaisesti välitä tutustua.
T. Ap.- Anonyymi
Heppoisia vastauksia trollialoitukseen.
- Anonyymi
Moikkaan kaikkia, asuntovaunuista matkailuautoihin. Kuten myös mp:llä ajellessani vastaantulevia motoristeja. Mopopojatkaan eivät jää moikkaamatta.
Että semmosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205526Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222749Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5722732Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512571- 242267
- 821674
- 1461555
- 1341384
- 130998
- 89964