Niinhän siinä käy. Työttömäksi kun jää niin vaimo lähtee jonkun työssäkäyvän matkaan. Työtön on yksin kotonaan. Kaipuu on kova. Sitä sitten alkaa pukeutumaan vaimolta jääneisiin vaatteisiin. Tissiliivien alle sujahtavat leipäjonosta saadut grapehedelmät, pitsistringien päälle avohalkiosukkahousut ja lopulta hame ja kukkapaita. Survomalla vielä korkokengät jalkaan ja niin on työtön langennut transsuksi😔
Työttömyys altistaa transsuilulle
14
410
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyrjäytä nilkkojasi korkokenkien kanssa. Muuten ihan ok.
- Anonyymi
Paljon on nykyään tämmöstä. Eläkeläisillä myös
- Anonyymi
On jollain jutut..
- Anonyymi
Varmaan työtön🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan työtön🤔
Kannattaisi katsoa lehdestä avointen työpaikkojen osastoa ja mennä töihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi katsoa lehdestä avointen työpaikkojen osastoa ja mennä töihin!
Haetaanko jossain transsuja laitoshuoltajaksi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haetaanko jossain transsuja laitoshuoltajaksi???
Toivottavasti, pääsis lakaisemaan hameessa🥰
- Anonyymi
Kiva kun kerroit aloittaja oman tarinasi. Mutta kyllä tuollainen taipumus on tainnut olla sinulla jo aiemmin.
- Anonyymi
Moni työtön joutuu tyytymään ns nyrkkikyllikkiin ja ex-vaimon hepeneisiin😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni työtön joutuu tyytymään ns nyrkkikyllikkiin ja ex-vaimon hepeneisiin😔
Itse joudun tyydyttämään itseäni ex-vaimon tukisukat jalassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse joudun tyydyttämään itseäni ex-vaimon tukisukat jalassa
Saispas naisten vaatteet niin vois ees onanoida
- Anonyymi
Jossain oli kuulemma jouduttu laittamaan työkokeiluun tullut työtön mies ekana aamuna kotiinsa kun yritti vaihtaa työvaatteita naisten pukkarissa ja verkkosukkisten läpi näkyi kivekset
- Anonyymi
Paljon tapahtuu tälläistä, varsinkin hesassa
- Anonyymi
Itse oon ollut transu koko ikäni tykännyt pukeutua. Töitä silti riittänyt😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5842269Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4081826Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221650Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641428JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191226- 571154
- 1221144
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13878Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66833