Niinhän siinä käy. Työttömäksi kun jää niin vaimo lähtee jonkun työssäkäyvän matkaan. Työtön on yksin kotonaan. Kaipuu on kova. Sitä sitten alkaa pukeutumaan vaimolta jääneisiin vaatteisiin. Tissiliivien alle sujahtavat leipäjonosta saadut grapehedelmät, pitsistringien päälle avohalkiosukkahousut ja lopulta hame ja kukkapaita. Survomalla vielä korkokengät jalkaan ja niin on työtön langennut transsuksi😔
Työttömyys altistaa transsuilulle
14
416
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyrjäytä nilkkojasi korkokenkien kanssa. Muuten ihan ok.
- Anonyymi
Paljon on nykyään tämmöstä. Eläkeläisillä myös
- Anonyymi
On jollain jutut..
- Anonyymi
Varmaan työtön🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan työtön🤔
Kannattaisi katsoa lehdestä avointen työpaikkojen osastoa ja mennä töihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi katsoa lehdestä avointen työpaikkojen osastoa ja mennä töihin!
Haetaanko jossain transsuja laitoshuoltajaksi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haetaanko jossain transsuja laitoshuoltajaksi???
Toivottavasti, pääsis lakaisemaan hameessa🥰
- Anonyymi
Kiva kun kerroit aloittaja oman tarinasi. Mutta kyllä tuollainen taipumus on tainnut olla sinulla jo aiemmin.
- Anonyymi
Moni työtön joutuu tyytymään ns nyrkkikyllikkiin ja ex-vaimon hepeneisiin😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni työtön joutuu tyytymään ns nyrkkikyllikkiin ja ex-vaimon hepeneisiin😔
Itse joudun tyydyttämään itseäni ex-vaimon tukisukat jalassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse joudun tyydyttämään itseäni ex-vaimon tukisukat jalassa
Saispas naisten vaatteet niin vois ees onanoida
- Anonyymi
Jossain oli kuulemma jouduttu laittamaan työkokeiluun tullut työtön mies ekana aamuna kotiinsa kun yritti vaihtaa työvaatteita naisten pukkarissa ja verkkosukkisten läpi näkyi kivekset
- Anonyymi
Paljon tapahtuu tälläistä, varsinkin hesassa
- Anonyymi
Itse oon ollut transu koko ikäni tykännyt pukeutua. Töitä silti riittänyt😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382446Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482030Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91976Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien481705Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391438Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241106Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68915Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119898Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62893- 67886