Työttömyys altistaa transsuilulle

Anonyymi-ap

Niinhän siinä käy. Työttömäksi kun jää niin vaimo lähtee jonkun työssäkäyvän matkaan. Työtön on yksin kotonaan. Kaipuu on kova. Sitä sitten alkaa pukeutumaan vaimolta jääneisiin vaatteisiin. Tissiliivien alle sujahtavat leipäjonosta saadut grapehedelmät, pitsistringien päälle avohalkiosukkahousut ja lopulta hame ja kukkapaita. Survomalla vielä korkokengät jalkaan ja niin on työtön langennut transsuksi😔

18

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä nyrjäytä nilkkojasi korkokenkien kanssa. Muuten ihan ok.

• Anonyymi

Paljon on nykyään tämmöstä. Eläkeläisillä myös

• Anonyymi

On jollain jutut..

• Anonyymi

Varmaan työtön🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan työtön🤔

Kannattaisi katsoa lehdestä avointen työpaikkojen osastoa ja mennä töihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi katsoa lehdestä avointen työpaikkojen osastoa ja mennä töihin!

Haetaanko jossain transsuja laitoshuoltajaksi???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haetaanko jossain transsuja laitoshuoltajaksi???

Toivottavasti, pääsis lakaisemaan hameessa🥰

• Anonyymi

Kiva kun kerroit aloittaja oman tarinasi. Mutta kyllä tuollainen taipumus on tainnut olla sinulla jo aiemmin.

• Anonyymi

Moni työtön joutuu tyytymään ns nyrkkikyllikkiin ja ex-vaimon hepeneisiin😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni työtön joutuu tyytymään ns nyrkkikyllikkiin ja ex-vaimon hepeneisiin😔

Itse joudun tyydyttämään itseäni ex-vaimon tukisukat jalassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse joudun tyydyttämään itseäni ex-vaimon tukisukat jalassa

Saispas naisten vaatteet niin vois ees onanoida

• Anonyymi

Jossain oli kuulemma jouduttu laittamaan työkokeiluun tullut työtön mies ekana aamuna kotiinsa kun yritti vaihtaa työvaatteita naisten pukkarissa ja verkkosukkisten läpi näkyi kivekset

• Anonyymi

Paljon tapahtuu tälläistä, varsinkin hesassa

• Anonyymi

Itse oon ollut transu koko ikäni tykännyt pukeutua. Töitä silti riittänyt😁

• Anonyymi

Missä oot töissä?

• Anonyymi

Narsisti muuttuu naiseksi. Kuinka kätevää, voi runkata peilin edessä. Itsekkyyden huippu koko trans kulttuuri.

• Anonyymi

hölynpölyä

• Anonyymi

Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii

Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata jopa 300€ viikossa viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta

Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5811
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4555
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4312
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4101
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3700
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3199
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      48
      2406
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      33
      2277
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2049
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1104
    Aihe