löysit?😉🫂
Tuliko hyvä olo?
Mitäs sinä Rakas
14
256
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ns. samalla saitilla?
- Anonyymi
Toki
- Anonyymi
Juu kun on vaan pakko olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kun on vaan pakko olla.
Olet joku kopio
- Anonyymi
Aikalailla sen mitä arvelinkin. Olo voisi kyllä olla parempikin. Tuletko pöyhimään kipeän tyynyä? 🥰
- Anonyymi
👀👀👀👀
- Anonyymi
Voi että olet kipeänä, voisin tullakkin.
Pikaiset paranemiset!
Pitäisikö käydä tyynykaupoilla joku päivä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että olet kipeänä, voisin tullakkin.
Pikaiset paranemiset!
Pitäisikö käydä tyynykaupoilla joku päivä?Käy vaan, osta uusi peitto samalla. Kipeä on heikko vastus, joten tervetuloa painimaan, sopii arvollesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy vaan, osta uusi peitto samalla. Kipeä on heikko vastus, joten tervetuloa painimaan, sopii arvollesi.
En harrasta painia, olen siinä mielessä eriarvoinen kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta painia, olen siinä mielessä eriarvoinen kuin sinä.
Aivan, siinähän voi vaikka itsensä satuttaa. Kaikki ihmiset ovat kuitenkin saman arvoisia, silloinkin kun käytös on arvotonta.
- Anonyymi
Rakastan edelleen, jos sitä mietit. Tuossa perhoskirjaa selaisin. Aika lösöpäivä tuli tästä sadepäivästä.
- Anonyymi
Ihanaa kuulla, niin minäkin❤️🔥 sitruunaperhonen on nätti☺️
- Anonyymi
Etsivä löytää on sanonta mutta harvemmin jos koskaan sitä mitä etsii
- Anonyymi
Elämäni rakkauden ja luonnollisesti kyllä 😘❤️ vaikka onkin ollut aikamoinen ikävä tässä nämä viime vuodet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101