UKK-puistossa on Aikion mukaan vilkkaimmat sesongit syksyn ruska-aikaan ja hiihtokautena. Mutta myös kesällä riittää kävijöitä. Viime vuonna UKK-puistossa kävi 435 900 kävijää.
EI IHME JOS TOLLINEN MÄÄRÄ KUSEE JA PASKOO SUORAAN LUONTOON KUN WC-- TÄ -EI OLE
UKK-puistossa on Aikion mukaan vilkkaimmat sesongit syksyn ruska-aikaan ja hiihtokautena. Mutta myös
7
159
Vastaukset
- Anonyymi
Luontoon.fi-sivustolla on ohjeita juomavesihygienista. Esimerkiksi on tärkeää tarkistaa, ettei vesilähteessä ei ole kuolleita eläimiä tai ulostetta.
- Anonyymi
Metsähallitus ei toistaiseksi tiedä taudin aiheuttajaa. Aikion mukaan suurin osa UKK-puiston sairastuneista ovat sairastuneet kansallispuiston syrjävyöhykkeellä. Se on hyvin erämaista aluetta.
tietää paskasta se johtuu , koko alue elinkelvotonta paskaa kelluu joka paikassa yms jätettä.. - Anonyymi
poro rehua koko talvi sinne ajettu pilattu kaikki pohja vedet.yms
- Anonyymi
satoja tuhansia kiloja ulkomaista rehua mitä lie paskaa niissä.. poromiehet vastuuseen ja petokorvaukset pois.
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
666
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512