Miksi ajoi louhokseen

Anonyymi-ap

Miksi 17 vuotias ajoi louhokseen?

18

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisko kaahannut?

• Poikkeusluvalla. Näitä pitäs ihan oikeesti kattoo, kuka näitä myöntää. Liian monta on jo kuollut.

• Anonyymi

Kun järki puuttui, turhaa on voivotella.

• Anonyymi

Selvin päin ilmeisesti oli.

• Anonyymi

Minä luulen että ne veti siinä runtua ja suditteli, ja sitten vaan lähti lapasesta.

• Anonyymi

Näitä nuorien ihmisten kuolemaan johtaneita auto-onnettomuuksia on sattunut useita vuoden sisällä. Mikä nuoria vaivaa? Ei osata varoa? Surullista.

• Anonyymi

Ajattelin jo lakimuutoksen jälkeen, että kuinka vitun tyhmiä päättäjiä meillä on? Suomalainen 17 vuotias on aivan kakara auton ratissa ja, kun sinne autoon yleensä sulloutuu muutama finninaama lisää, niin ei hyvä heilu.

• Anonyymi

Juuri näin. Nuoret kuskit ei tajua vaaraa, että siinä lähtee muitakin samalla? Kuski taisi itse pelastua louhoksesta?

• Anonyymi

Hurjastellut, eiköhän siinä syy. Miksi näitä "poikkeuslupia" myönnetään, hengenvaarallisia.

• Anonyymi

Jännää kun Amerikassa ajokortin saa 16 vanhana ja siellä ihmisiä paljon enemmän liikenteessä mitä Suomessa.

Jasu

• Anonyymi

Siis miten 17 vanha on Suomessa liian nuori ja huono kuski versus Amerikan 16 vanha?

Eiköhän tuo liene ihan vaan yksilöstä kiinni eikä iästä. Paljon vanhemmatkin toheloi liikenteessä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis miten 17 vanha on Suomessa liian nuori ja huono kuski versus Amerikan 16 vanha?

Eiköhän tuo liene ihan vaan yksilöstä kiinni eikä iästä. Paljon vanhemmatkin toheloi liikenteessä.

Jasu

Miehiä ja poikia kuolee enemmän muutenkin, koska ovat niin älyttömiä ja ottavat riskejä jotka ei aina pääty hyvin. Miessukupuolessa on valuvikoja tuossa riskienotossa paljon enemmän mitä meissä haarakiilallisissa.

Miehet on, no ei mulle nyt mitään voi sattua ja hähää hei me lennetään ja muuta älytöntä. Kunnes lentää itsensä ja muut hengiltä tai vammaiseksi.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehiä ja poikia kuolee enemmän muutenkin, koska ovat niin älyttömiä ja ottavat riskejä jotka ei aina pääty hyvin. Miessukupuolessa on valuvikoja tuossa riskienotossa paljon enemmän mitä meissä haarakiilallisissa.

Miehet on, no ei mulle nyt mitään voi sattua ja hähää hei me lennetään ja muuta älytöntä. Kunnes lentää itsensä ja muut hengiltä tai vammaiseksi.

Jasu

Testosteroni se on. Samasta syystä miehissä on enemmän miljonäärejä, keksijöitä yms... mutta myös linnakundeja ja tapaturmaisesti kuolleita...

En sano tätä valuviaksi. Se on vain osa luontoa ja näin kuuluu olla.
        Ilman riskiä ottavaa kokeilumenttaliteettia ihmiskunta ei olisi vielä tässäkään kehitysvaiheessaan.

• Anonyymi

Tämä on niin järkyttävä tapahtuma, etten oikein pysty edes ajattelemaan sitä. Itselläni on teinipoika ja tiedän, miten herkästi tuon ikäiset pojat saattavat tehdä jotain harkitsematonta. Porukalla tehdään jotain "hauskaa" ajattelematta vaaroja. Epäilen vähän samaa tapahtuneen tässäkin. Tapauksen tutkinta jätettäköön kuitenkin poliisille, ei ole yleisön tehtävä spekuloida eikö ainakaan levittää virheellistä tietoa.

Monessa perheessä on tämän onnettomuuden vuoksi pohjattoman suuri suru tällä hetkellä. Ihan kamalaa ajatellakin, mitä näiden nuorten perheet ja läheiset läpikäyvät parhaillaan.. Ei voi kuin toivoa voimia kaikille niille, joita tapahtuma koskettaa.

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI

Sukupuolilla se on jännä ero. Siinä missä naiset helposti jänistää ja vähättelee itseään, en minä osaa ja en minä pysty miehillä taas on yli-itsevarmuutta ja ylilyöntejä taitojensa kuitenkaan riittämättä hommaan. Sitten molemmissa käy helposti se katastrofi. Liiassa varovaisuudessa kuin ylirohkeudessakin.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Se on sitä taivaallista rallia.

Nuorena pojankloppina tuli itsekin yritettyä, mutta ihan tuolle tasolle ei päästy.

• Anonyymi
      UUSI

Ajoinhan minäkin noin nelikymppisenä mönkkärin ja itseni ihan rusinaksi.
      Ei tässä nyt kannata nuoruutta syyttää.
      Me miehet nyt vain ollaan tämmöisiä.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI

Siinä street fighterissä oli tosiaan rajoitin poistettu. 52hv/200Kg. Kyllä lähti!

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3939
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      34
      3434
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2773
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2024
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      11
      1163
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1107
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe