Näin tulee käymään leiponut tätä pullaa jo vuoden ajan mielessä... suhde on aivan pystyyn kuollut. Pelkkä osoitteen jakamis suhde..
Ei helevetti jaksa enään.. Liima on kuivunut suhteen välistä pois... Ahistaa vaan kun toinen on persaukinen, miten se mihinkään muuttaa pois jos ei yön vanhaa 10e ole lompsassa.. mutta eteenpäin on mentävä...
Kyllä se on ero
7
352
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se raha muuttaa miten suhtaudut parisuhteeseen tai ihmiseen kanssasi miten raha hänestä tekee IHMISENÄ mitenkään paremman mahdollistaa toki kalliimman kulissin ylläpidon
- Anonyymi
Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Aloittaja oletettavasti nainen. Ei ole varaa ylläpitää enää tuota loiseläjää (äijää) siinä. Säälistä on katsellut, vaikka suhde on pystyyn kuollut. Vuoden suunnitellut eroa.
Vastaan aloittajalle, sinä et ole vastuussa toisen ihmisen majoituksesta ja ylläpidosta. Ja kun teidän suhdekin on jo ohi, niin pihalle vaan. Et ole mikään sossu. Elätät itsesi.
- Anonyymi
:( hylkääminen on melko kurja juttu, mutta jos noin jo valmiiksi ajattelee toisesta niin ei kai se voi huonommaksi enää muuttua.
Parastahan se olisi, että voisi kauniisti lähteä eri suuntiin hyvällä toista muistaen.- Anonyymi
Parastahan se olisi, mutta joillekin joutuu soittamaan poliisit.
- Anonyymi
Ohohohohohohohooo
- Anonyymi
No voi että.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681239
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47782