Tulen viikoksi Rollossa käymään kahden viikon kuluttua. Suositelkaa menomestoa ja tekemistä? Kiinnostelisiko kettää kaljotella.
Tulossa käymään
13
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaljoitella , Huumeissa ollaan.
- AnonyymiUUSI
Ei Rollossa ole huumeongelmaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Rollossa ole huumeongelmaa.
Rollossa ei, kun sellaista paikkaa ei ole olemassakaan, mutta Rovaniemellä on. Taas jäi kiinni monta huumeiden kanssa sählääjää.
Rollo o sanana ruma ja vastenmielinen, en käytä koskaan.
- Anonyymi
Rovaniemellä Scanburgerilla paras ruokapaikka
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, omistaja kehuu. Rovaniemellä on monta monituista parempaa ruokapaikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, omistaja kehuu. Rovaniemellä on monta monituista parempaa ruokapaikkaa.
Pelkkää negatiivista huomiota tulee jatkuvalla tyrkyttämisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Henttunen, mutta olen käynyt siellä. Nyt on some kampanja ollut myös italialaisen perinneruoan puolesta (pitsa) ja tosi ammattitaidolla. Siis ei ole mikään v-n nakkikoppi, kuten joku sanoi, on huippumesta ja poikkeustarjonta. Nyt kaikki siis Scanille ystävät!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole Henttunen, mutta olen käynyt siellä. Nyt on some kampanja ollut myös italialaisen perinneruoan puolesta (pitsa) ja tosi ammattitaidolla. Siis ei ole mikään v-n nakkikoppi, kuten joku sanoi, on huippumesta ja poikkeustarjonta. Nyt kaikki siis Scanille ystävät!
italia laistako hahaheh kyllä ihan suomalaista se on ei ees tekijä oo italialainen hahaheheh
- Anonyymi
Muutamia kymmeniä vaihtoehtoja syödä täällä hyvissä paikoissa.
- Anonyymi
Pussikaljalle joen rantaan,rantaa riittää ja upeita paikkoja istuskella on paljon.
- Anonyymi
Oluthuoneella ottaa sivistyneesti joka ottaa. Todellakaan ei pidä juoda yksin. Kodeissa ei varsinkaan pidä juoda eikä ulkona, antaa huonon kuvan Rovaniemestä. Ravintoloissa voi käydä, joka ottaa. Syrjäytyminen lisääntyy, kun kannetaan kaljaa koteihin, mikä pitäisi kieltää eikä sitä nykyään enää ihmiset yleensä tee, on tosi vanhanaikaista.
- Anonyymi
Hyvä kello kauas kuluu, paha kello tyhjää kalkattaa.
- AnonyymiUUSI
Uberilla liikut edullisesti paikasta toiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307