Tulen viikoksi Rollossa käymään kahden viikon kuluttua. Suositelkaa menomestoa ja tekemistä? Kiinnostelisiko kettää kaljotella.
Tulossa käymään
23
337
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaljoitella , Huumeissa ollaan.
- Anonyymi
Ei Rollossa ole huumeongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Rollossa ole huumeongelmaa.
Rollossa ei, kun sellaista paikkaa ei ole olemassakaan, mutta Rovaniemellä on. Taas jäi kiinni monta huumeiden kanssa sählääjää.
Rollo o sanana ruma ja vastenmielinen, en käytä koskaan. - Anonyymi
Rovaniemen kapakat ammottavat
tyhjyyttään.
On tyhjiä penkkejä mistä valita.
En minäkään ole Henttunen ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rollossa ei, kun sellaista paikkaa ei ole olemassakaan, mutta Rovaniemellä on. Taas jäi kiinni monta huumeiden kanssa sählääjää.
Rollo o sanana ruma ja vastenmielinen, en käytä koskaan.Huumeet ovat piritorilla. Ei ROLLOSSA.
- Anonyymi
Rovaniemellä Scanburgerilla paras ruokapaikka
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, omistaja kehuu. Rovaniemellä on monta monituista parempaa ruokapaikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, omistaja kehuu. Rovaniemellä on monta monituista parempaa ruokapaikkaa.
Pelkkää negatiivista huomiota tulee jatkuvalla tyrkyttämisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Henttunen, mutta olen käynyt siellä. Nyt on some kampanja ollut myös italialaisen perinneruoan puolesta (pitsa) ja tosi ammattitaidolla. Siis ei ole mikään v-n nakkikoppi, kuten joku sanoi, on huippumesta ja poikkeustarjonta. Nyt kaikki siis Scanille ystävät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Henttunen, mutta olen käynyt siellä. Nyt on some kampanja ollut myös italialaisen perinneruoan puolesta (pitsa) ja tosi ammattitaidolla. Siis ei ole mikään v-n nakkikoppi, kuten joku sanoi, on huippumesta ja poikkeustarjonta. Nyt kaikki siis Scanille ystävät!
italia laistako hahaheh kyllä ihan suomalaista se on ei ees tekijä oo italialainen hahaheheh
- Anonyymi
Muutamia kymmeniä vaihtoehtoja syödä täällä hyvissä paikoissa.
- Anonyymi
ruumishuoneella yms.
- Anonyymi
Pussikaljalle joen rantaan,rantaa riittää ja upeita paikkoja istuskella on paljon.
- Anonyymi
Oluthuoneella ottaa sivistyneesti joka ottaa. Todellakaan ei pidä juoda yksin. Kodeissa ei varsinkaan pidä juoda eikä ulkona, antaa huonon kuvan Rovaniemestä. Ravintoloissa voi käydä, joka ottaa. Syrjäytyminen lisääntyy, kun kannetaan kaljaa koteihin, mikä pitäisi kieltää eikä sitä nykyään enää ihmiset yleensä tee, on tosi vanhanaikaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oluthuoneella ottaa sivistyneesti joka ottaa. Todellakaan ei pidä juoda yksin. Kodeissa ei varsinkaan pidä juoda eikä ulkona, antaa huonon kuvan Rovaniemestä. Ravintoloissa voi käydä, joka ottaa. Syrjäytyminen lisääntyy, kun kannetaan kaljaa koteihin, mikä pitäisi kieltää eikä sitä nykyään enää ihmiset yleensä tee, on tosi vanhanaikaista.
sitä sinä et päätä nisti sosialisti airnb huume nisti
- Anonyymi
Hyvä kello kauas kuluu, paha kello tyhjää kalkattaa.
- Anonyymi
Uberilla liikut edullisesti paikasta toiseen.
- Anonyymi
LASKEKAA ROIMASTI TUOPPIEN HINTOJA NIIN TERASSEILLE TULEE ASIAKKAITA.
- Anonyymi
ai mitä sie tuopilla teet ..olutta se olla pittää hahahehe
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi ,menomestoja ei ole,on vain pubeja joissa muutama tyyppi,naisia ei missään.
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi, joka sanoo Rovaniemeä Rolloksi on tollo. Rollotollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle tiedoksi, joka sanoo Rovaniemeä Rolloksi on tollo. Rollotollo!
Ehkä ne kaikki rollolaiset on sitten tolloja kun noin hyvin taipuu.
- Anonyymi
Pyhäjärveltä pussi pilveä ja rannalle parin kaljan kanssa, sielu kiittää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703