Mahatauti?

Anonyymi-ap

Kuka siellä levittää tahallaan paskatautia, varmaan sotkee kaikki tuvat ja vedenottopaikat?

6

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poronrehuja jänkät,järvet,purot täynnä,älkää juoko niitä vesiä.

• Anonyymi

son kato sil lail et etelän immeiset tulee / pakko päästä lappiin vaikka kipeänä ei niitä kiinnosta tartuttaako vai ei. Tuohan ne toki punkkejakin tullessaan...

• Anonyymi

Ne on jo pilalla, tänä keväänä sabotoivat tuvat, laavut, vedenottopaikat ja kaiken. Ei sinne ole enää kellään asiaa, kuolema korjaa erämaahan.

• Anonyymi

Pitäisi laittaa Krista Kiuru hoitamaan asia kuntoon kuten corona aika. Löytyisi pyssymiehet polun varteen tunnissa aivan kuten meille kävi täällä länsirajalla kilpisjärveltä tornioon. Meiltä vietiin tunnissa oikeus elää ja käyttää omia aivoja. Met jotka täällä Muonion yläpuolella emme edes näe ihmistä joka päivä eikä meillä juosta kaupassa ja kapakoissa päivittäin. Meillä on kaupat noin sadan kilometrin välein jne..... eli melkoisen pieni riski täällä sairastua mutta kun viruksesta oli kyse ei sitä pyssyt estäneet kyllä se tännekkin lopulta leijaili enemmän tai vähemmän. Eniten sairastu ne jotka olivat sen piikin ottaneet, heitä joka kuoli, meiltäkin naapuri eikä ikää edes ollut paljon. Huppista. Mitähän p....kaa siinäkin ihmisiin työnnettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi laittaa Krista Kiuru hoitamaan asia kuntoon kuten corona aika. Löytyisi pyssymiehet polun varteen tunnissa aivan kuten meille kävi täällä länsirajalla kilpisjärveltä tornioon. Meiltä vietiin tunnissa oikeus elää ja käyttää omia aivoja. Met jotka täällä Muonion yläpuolella emme edes näe ihmistä joka päivä eikä meillä juosta kaupassa ja kapakoissa päivittäin. Meillä on kaupat noin sadan kilometrin välein jne..... eli melkoisen pieni riski täällä sairastua mutta kun viruksesta oli kyse ei sitä pyssyt estäneet kyllä se tännekkin lopulta leijaili enemmän tai vähemmän. Eniten sairastu ne jotka olivat sen piikin ottaneet, heitä joka kuoli, meiltäkin naapuri eikä ikää edes ollut paljon. Huppista. Mitähän p....kaa siinäkin ihmisiin työnnettiin.

Se on ainakin paskapuhetta,että rokotteet tappoi. Olen ottanut 8 rokotetta korona+influenssa ja oon edelleen hengissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ainakin paskapuhetta,että rokotteet tappoi. Olen ottanut 8 rokotetta korona influenssa ja oon edelleen hengissä.

Ota vielä lisää niin näet mitä se saa aikaan ruumissasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3210
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1642
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1538
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe