Kuka siellä levittää tahallaan paskatautia, varmaan sotkee kaikki tuvat ja vedenottopaikat?
Mahatauti?
6
282
Vastaukset
- Anonyymi
Poronrehuja jänkät,järvet,purot täynnä,älkää juoko niitä vesiä.
- Anonyymi
son kato sil lail et etelän immeiset tulee / pakko päästä lappiin vaikka kipeänä ei niitä kiinnosta tartuttaako vai ei. Tuohan ne toki punkkejakin tullessaan...
- Anonyymi
Ne on jo pilalla, tänä keväänä sabotoivat tuvat, laavut, vedenottopaikat ja kaiken. Ei sinne ole enää kellään asiaa, kuolema korjaa erämaahan.
- Anonyymi
Pitäisi laittaa Krista Kiuru hoitamaan asia kuntoon kuten corona aika. Löytyisi pyssymiehet polun varteen tunnissa aivan kuten meille kävi täällä länsirajalla kilpisjärveltä tornioon. Meiltä vietiin tunnissa oikeus elää ja käyttää omia aivoja. Met jotka täällä Muonion yläpuolella emme edes näe ihmistä joka päivä eikä meillä juosta kaupassa ja kapakoissa päivittäin. Meillä on kaupat noin sadan kilometrin välein jne..... eli melkoisen pieni riski täällä sairastua mutta kun viruksesta oli kyse ei sitä pyssyt estäneet kyllä se tännekkin lopulta leijaili enemmän tai vähemmän. Eniten sairastu ne jotka olivat sen piikin ottaneet, heitä joka kuoli, meiltäkin naapuri eikä ikää edes ollut paljon. Huppista. Mitähän p....kaa siinäkin ihmisiin työnnettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi laittaa Krista Kiuru hoitamaan asia kuntoon kuten corona aika. Löytyisi pyssymiehet polun varteen tunnissa aivan kuten meille kävi täällä länsirajalla kilpisjärveltä tornioon. Meiltä vietiin tunnissa oikeus elää ja käyttää omia aivoja. Met jotka täällä Muonion yläpuolella emme edes näe ihmistä joka päivä eikä meillä juosta kaupassa ja kapakoissa päivittäin. Meillä on kaupat noin sadan kilometrin välein jne..... eli melkoisen pieni riski täällä sairastua mutta kun viruksesta oli kyse ei sitä pyssyt estäneet kyllä se tännekkin lopulta leijaili enemmän tai vähemmän. Eniten sairastu ne jotka olivat sen piikin ottaneet, heitä joka kuoli, meiltäkin naapuri eikä ikää edes ollut paljon. Huppista. Mitähän p....kaa siinäkin ihmisiin työnnettiin.
Se on ainakin paskapuhetta,että rokotteet tappoi. Olen ottanut 8 rokotetta korona+influenssa ja oon edelleen hengissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ainakin paskapuhetta,että rokotteet tappoi. Olen ottanut 8 rokotetta korona influenssa ja oon edelleen hengissä.
Ota vielä lisää niin näet mitä se saa aikaan ruumissasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574