Sähköpyörän akkua ladatessa onko väliä, onko siinä latauksen alussa minkä verran kapasiteettia jäljellä? Noin niin kuin akun pitkäikäisyyden kannalta.
Lithium-ioniakku
15
186
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jaksa selvittää asiaa netistä
- Anonyymi
Katso ensimmäinen sana
- Anonyymi
Miten liittyy pyöräilyyn?
- Anonyymi
Valaisimen akku vaatii latausta.
- Anonyymi
Katso ensimmäinen sana. PS. Tämä meni ensin väärään paikkaan.
- Anonyymi
Ole varovainen ettei syty
Yleensä akkua ei suositella päästettävän aivan tyhjäksi, jos mahdollista niin akku kannttaa ladata viimeistään 20%:n kapasiteetin paikkeilla. Ja välttämättä ei kannata ladata edes aivan täyteenkään asti.
- Anonyymi
Sammutusvehkeet valmiiksi
Anonyymi kirjoitti:
Sammutusvehkeet valmiiksi
Suomessa on pelastuslaitoksella vuosittain 2500-3000 asuntopalotehtävää.
Kannattaa hieman tutkia yleisimmät palolähteet ja ennemmin varautua niihin.
Kyllä akkupalojakin on, mutta lähes jokaisessa Suomalaiskodissa on iso määrä ladattavia laitteita joita ei vain tule ajateltua.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Suomessa on pelastuslaitoksella vuosittain 2500-3000 asuntopalotehtävää.
Kannattaa hieman tutkia yleisimmät palolähteet ja ennemmin varautua niihin.
Kyllä akkupalojakin on, mutta lähes jokaisessa Suomalaiskodissa on iso määrä ladattavia laitteita joita ei vain tule ajateltua.Miten tämä asia liittyy lihasheikkouspyörän akkuihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä asia liittyy lihasheikkouspyörän akkuihin?
Autojen valtavasta määrästä päätellen suomalaiset kovin lihasheikkoa kansaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autojen valtavasta määrästä päätellen suomalaiset kovin lihasheikkoa kansaa.
Samoin voi päätellä lihasheikkouspyörien suosion perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin voi päätellä lihasheikkouspyörien suosion perusteella.
Kun ajaa yli 25 km/h niin avustusta ei ole yhtään ja pienimmällä avustuksella avustaa vain hieman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajaa yli 25 km/h niin avustusta ei ole yhtään ja pienimmällä avustuksella avustaa vain hieman.
Jostain kumman syystä ohittamani lihasheikkouspyöräilijät eivät tuota maagista rajaa ole ylittäneet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain kumman syystä ohittamani lihasheikkouspyöräilijät eivät tuota maagista rajaa ole ylittäneet...
Sinulle on suuret luulot itsestäsi. Täällä sinulle ainakin nauretaan, koska olet se foorumin tunnettu trikoopelle. Kaltaisistasi saa aina lukea mediasta, eikä toki mitään hyvää.
Seuraavakin pyöräni tulee olemaan sähköpyörä, ja juu, varaan palopeitteen ja vaahtosammuttimen siihen lähelle. Ja lähimmän paloaseman numeron pikavalintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782