Lithium-ioniakku

Anonyymi-ap

Sähköpyörän akkua ladatessa onko väliä, onko siinä latauksen alussa minkä verran kapasiteettia jäljellä? Noin niin kuin akun pitkäikäisyyden kannalta.

15

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei jaksa selvittää asiaa netistä

• Anonyymi

Katso ensimmäinen sana

• Anonyymi

Miten liittyy pyöräilyyn?

• Anonyymi

Valaisimen akku vaatii latausta.

• Anonyymi

Katso ensimmäinen sana. PS. Tämä meni ensin väärään paikkaan.

• Anonyymi

Ole varovainen ettei syty

• Yleensä akkua ei suositella päästettävän aivan tyhjäksi, jos mahdollista niin akku kannttaa ladata viimeistään 20%:n kapasiteetin paikkeilla. Ja välttämättä ei kannata ladata edes aivan täyteenkään asti.

• Anonyymi

Sammutusvehkeet valmiiksi

• Anonyymi kirjoitti:

Sammutusvehkeet valmiiksi

Suomessa on pelastuslaitoksella vuosittain 2500-3000 asuntopalotehtävää.
        Kannattaa hieman tutkia yleisimmät palolähteet ja ennemmin varautua niihin.
        Kyllä akkupalojakin on, mutta lähes jokaisessa Suomalaiskodissa on iso määrä ladattavia laitteita joita ei vain tule ajateltua.

• Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

Suomessa on pelastuslaitoksella vuosittain 2500-3000 asuntopalotehtävää.
        Kannattaa hieman tutkia yleisimmät palolähteet ja ennemmin varautua niihin.
        Kyllä akkupalojakin on, mutta lähes jokaisessa Suomalaiskodissa on iso määrä ladattavia laitteita joita ei vain tule ajateltua.

Miten tämä asia liittyy lihasheikkouspyörän akkuihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä asia liittyy lihasheikkouspyörän akkuihin?

Autojen valtavasta määrästä päätellen suomalaiset kovin lihasheikkoa kansaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autojen valtavasta määrästä päätellen suomalaiset kovin lihasheikkoa kansaa.

Samoin voi päätellä lihasheikkouspyörien suosion perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin voi päätellä lihasheikkouspyörien suosion perusteella.

Kun ajaa yli 25 km/h niin avustusta ei ole yhtään ja pienimmällä avustuksella avustaa vain hieman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ajaa yli 25 km/h niin avustusta ei ole yhtään ja pienimmällä avustuksella avustaa vain hieman.

Jostain kumman syystä ohittamani lihasheikkouspyöräilijät eivät tuota maagista rajaa ole ylittäneet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain kumman syystä ohittamani lihasheikkouspyöräilijät eivät tuota maagista rajaa ole ylittäneet...

Sinulle on suuret luulot itsestäsi. Täällä sinulle ainakin nauretaan, koska olet se foorumin tunnettu trikoopelle. Kaltaisistasi saa aina lukea mediasta, eikä toki mitään hyvää.

Seuraavakin pyöräni tulee olemaan sähköpyörä, ja juu, varaan palopeitteen ja vaahtosammuttimen siihen lähelle. Ja lähimmän paloaseman numeron pikavalintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe