Et ole haluttava vaikka mitä yrität.
Turha tulla esiin missään muodossa
26
367
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule ei sun mielipide kiinnosta. 👍🏻En yritä edes mitään, että lienee omaa kuvitelmaas kaikki. Myöhemmin vielä kadut sanojasi ja sitä mä odotan..
Muutenkin pidän tuollaisia miehiä vastenmielisenä jotka yrittää kaikkia ja on naimisissa.. Näkisipä vaimosi touhusi. 😂- Anonyymi
maalari maalaa taloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maalari maalaa taloa
Noup Noup. 👎
- Anonyymi
🎵🎶🎵🎶😤😵🤐🥿🥿👠😘♥️🎶🎵🎶🎵😤😤
- Anonyymi
Mikko on ainakin hirmu kuvottava. Mitä edes koskaan hänessä näin. 😂
- Anonyymi
Sulla ei oo hirveesti varaa sanoa kun katsoo vaikka sua ja siippaas. Että oo ihan rauhassa vaa.
- Anonyymi
Et sinäkään. Olet vain pelkkä kusipää.
- Anonyymi
Olet hieman epätoivoinen ja säälittävä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä ja niin olen ajatellut jo pidemmän aikaa. Rahalla ei voi saada kaikkea vaikka joku niin luulisikin!
- Anonyymi
Uli Uli Uli Uli.
- Anonyymi
Asia ok.
- Anonyymi
Typerä aloitus ilman osoitetta. Täällä ihmetellään kenelle?
- Anonyymi
Oukkidoukki. Menkatkin on niin ei kyllä edes haluta.
- Anonyymi
Silloinhan usein haluttaakin
- Anonyymi
En itsekään halua jatkaa tätä. Minulla on kaikki hyvin nyt. Anteeksi kaikesta. Minulla ei ole mitään lisättävää.
- Anonyymi
😶🌫️ joo
- Anonyymi
Täysin samoin ajattelen minäkin! Tänään taas minulle kerrottiin hänestä toisena esiintyen, en voi sietää enää yhtään missään. Sukulaiseni sai tänään tietää henkilön nimen! Ketään muuta en ole koskaan inhonnut niin kuin häntä!
- Anonyymi
Käy vaan läpi kaikki. Et ole jatkossa.
- Anonyymi
En koske kehenkään.
- Anonyymi
Jätä vaan rauhaan, niin minäkin olen tyytyväinen!
- Anonyymi
Vai niin katsotaan kun ehdin
- Anonyymi
Muut on taikinaa sinä persikkaa
- Anonyymi
Mahtava peräsin
- Anonyymi
Miehelle menee.
- Anonyymi
Haluttava? Jaaha...
- Anonyymi
Hyvä, kun loppuu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921