En voi koskaan eläissäni elää kenenkään muun miehen kanssa kuin mieheni

Tämä on fakta. Esim meidän kovat koettelumme on aiheuttanut meille niin kovin pahoja traumoja muista ihmisistä vain ainoastaan voimme luottaa toisiimme.
Enkä usko että lapsemme tulee olemaan onnellisia koska varasti heiltä perheen sossut.

Lapseni 7v sanoi häneltä puuttuu palanen kun lauloi puuttuva palanen . Se on meidän perheemme.
https://youtu.be/jplE41H2ieo?si=xr_d0o_lSU5SPPpl

130

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään näemme vain 6tuntia ja nähdään seuraavan kerran 2viikon päästä. Meitä vanhempia vieraannutetaan sossun valheiden takia.

• Se onkin ettei nähdä 3vkoo:n

• Koska lapsemme on niin ihania niin ja niin helppoja, niin kovasti vielä pkerheetkin yrittää varastaa lapseni.
      Ai mistä tiedän koska rajoituspäätökset perustuu esim esim epäonnistumisiin esim vaatteet on heidän ja viety heidän vaatteilla ulos niin lapsilla on ollut kylmä ja meitä siitä syytetään. Kun nähdään vain silloin kolme tuntia.

• Anonyymi

Haloo, missä järkesi. Huostaanotto ei ole lasten varastamista. Sinut pitäisi oikeasti vielä tahdonvastaiseen hoitoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Haloo, missä järkesi. Huostaanotto ei ole lasten varastamista. Sinut pitäisi oikeasti vielä tahdonvastaiseen hoitoon.

Se on kun sosiaalityöntekijän valheisiin perustuu

• Anonyymi kirjoitti:

Hallinta oikeus ei ole tehnyt päätöstä ja sosiaalityöntekijän tekemä valheet anna oikeutta varastaa lapsia.

• Anonyymi

Palstasedällä taas äitipsykoosi meneillään

• Anonyymi

Tukareille vähä stooria

• Sinä se jaksat. Ettet jaksa edes totuutta kuulla korrupiosta.

• En voi mitään jos menee sitten tuusulaan netti osoite. Mutta en ainakaan jokaista ole voinut kirjoittaa koska minä saan omiinkin viesteihin itseltäni vastauksen koska en itse käytä anonyymiä vaan kirjoitan vain nimimerkkinäni. Kai sitä voi varastaa toisen nimimerkkiä kun ymmärtänyt että tämmöinen on mahdollista.

• En tiedä onko näin mutta ei ole minun juttuni en ole tuusulassa.

• Olen minä tehnyt rikosilmoituksenkin täällä olevista henkilöistä.

• Mutta ne on ihan oikeassa rekisterissä eikä suomi24. Netin jutuissa.

• Minua oksettaa, jos oikeasti poliisit eivät hoida enää oikeutta. Minua muutenkin oksettaa. En halua olla täällä enää. Haluan olla vain mieheni kanssa.
        Mutta miten me saadaan oikeutta.
        ?

• Muutenkin jos poliisit tutkisi olen jo puhunut vuosien ajan tästä ongelmasta tukea ei kouluissa saa ja tuosta asiasta lapsia sijoitetaan väärin keinoin ja tilanne on pahentunut koska itsekin olen jo tähän joutunut.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen minä tehnyt rikosilmoituksenkin täällä olevista henkilöistä.

Oletko miettinyt miten ääliömäiset rikosilmoitukset vaikuttavat negatiivisesti ihan kaikessa elämääsi? Poliisikaan ei ole vain sinua ja sinun typeriä rikosilmoituksia varten.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko miettinyt miten ääliömäiset rikosilmoitukset vaikuttavat negatiivisesti ihan kaikessa elämääsi? Poliisikaan ei ole vain sinua ja sinun typeriä rikosilmoituksia varten.

Kuule se että olisin voinut viedä oikeuteen asian mutta tuokin totuus on ettei köyhällä ole varaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Poliisi kuuluu meitä kansalaisia auttaa mutta ei ne niitä kevyitä asioita ota ja eivät reagoinut niihin ja sekin tekee elämästä vaikeaa mitä jätetään ulkopuolelle. Minua harmittaa kovin mummelin puolesta kun sinne on mennyt pesäpallomailojen kanssa ja eivätkä ottaneet juttua kun mentiin kertoon lapsen kanssa..

Silloin joku erittäin vahvasti päihteissä oleva tyyppi istumassa haluamassa tehdä jo eu asti ihmisoikeuksien puolesta olemmeko mekin jo tuonne asti menossa tällä menolla. Sehän tässä tuntuiskin kovalta asianajaja tekeetyötä tälläkin hetkellä .

• Anonyymi kirjoitti:

Ääliömäiset rikosilmoitukset kyllähän ne rikosilmoitukset joita on 3 tehty virallisesti koko elämän ajan.

Loppu on ollut vain nettipoliisin kautta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sekin että minut on haluttu murhata. Ehkäpä sekin päivä vielä tulee.

• Anonyymi kirjoitti:

Edes se ei ole joutunut rikosilmoitukseen koska olen voinut niin pahoin ahdishäiriöstä , että en pystynyt julkisessa tiloissa olla tai käydä.

• valtakunta

Tämmöinen yhteiskunta . Esim jos meillä on kaveri kylässä ja epäonnistuminen tulee kun vieras lapsi tekee vahingon esim keinulaudan päältä nousee ja kaksi vuotias tipahtaa alas tämän seuraksena laudan kanssa alas pepulleen ja irtoo ote voimasta kolataen pepun alla lauta maahan ja valahtaa päältä tämän vuoksi kun irtoo kädet, mutta vaan säihkähtää kaikki ja säihkähdyksellä selvittiin. Ei itke ja veljensä nostaa heti ylös ja lähtee muualle leikkiin.

Väännettiin että ”tippui keinusta ” eikä lohdutettu.
      Rajoituspäätöksellä sitten nähdä ollenkaan.

Rajoitus päätös kuuluu esim vain jos henki on vaarassa meidän kanssa.

Kuulkaas nyt rajoituspäätös kuuluu vain tehdä, jos henki on vaarassa meiltä vanhemmilta. Siinä se oli veljensä kanssa keinulaudan toisesssa päässä kun nousi pois veljensä ensin eli leikki sisaruksien kanssa ja lasten kaveri käymässä.

Tämä on aivan käsittämätöntä että tuollaiset rajoituspäätökset on suotavia koska valitus on vuoden kestävä ja sossujen varastaa lapsia on tällä sinetöity. Selkeä suunitelma on.

• Anonyymi

Ethän sä nyt 🤬 voi jättää parivuotiasta lasten vahdittavaksi...!

Ihan oikein ovat lasussa reagoineet, kun et edes ymmärrä toimintasi vääryyttä.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Minähän itse katsoin vierestä, minähän itse olin paikalla miksi kerroin tämän näin tarkkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Joten olet syyllistynyt taas kunnianloukkaukseen.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Minä itse olin viemässä ulkona tässä ja kerroin tämän henkilökohtaisesti mitä tapahtui koska näin tämän lapsihan ei itse kertonut. Lapset leikkii kaverinsa kanssa minun läsnä pihalla..

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Ei ole minun syy että leikkiessä tapahtuu vahinkoja sillä juuri estän ettei enää jätetä yksin keinulautaan, ettei satu jolloin kerroin tämän.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kyllä sinä olet surkea ihminen kuvittelet että jätin yksin tuossa edes 2v, 9v lapsen ja 6v lapsen kanssa ikävä kyllä keinulautaan en mahdu mukaan aina.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Lapset 6v ja sen kaveri, taas oli toisessa päässä ja 9v 2v kanssa toisessa päässä. Joten voit miettiä vähän mikä sinua vaivaa itse varmaan jätät ja syytät minua siitä. Seison vieressä ja raivoot kun tekeville sattuu.

Todenäköisesti olisivat vain jatkaneet jos olisivat olleet yksin koska kokemuksen äänenä lapset sanovat että kun ei sattunut ja jatkuu sama leikki myös koulun pihalla isommalle lapselle.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Sen vuoksi on ikävä, jos koulun pihalla ei ole aikuiset vahtimassa. Kuin itse näet että ne tarvitsee vahtioita. Isommat lapset oli kotona olin pienten kanssa yksin pihalla mutta koska perheessä on perhetyötekijöitä, jotka kerää tämmöistä materiaalia mitä tapahtuu mitään muuta syytöstä lapsen keinumisesta tippumista, en tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Idoootteja tähän maahan sitten riittää jos kuvittelet että ne lapset oli yksin kotona ne isommatkin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Idoootteja tähän maahan sitten riittää jos kuvittelet että ne lapset oli yksin kotona ne isommatkin.

Vahvistit viestini paikkansa pitävyyden. Et todellakaan ymmärrä.

xLiner

• Juu, tää on tätä. Nykykatsomuksen mukaan lapset ei sais enää leikkiä. Luin just lehdestä, ettei lapset oikeestaan sais tehdä mitään. Ei kiipeillä puissa, eikä mitään, mikä oli niin ku mun omassa lapsuudessa ihan luonnollista. Enemmän mä olisi niistä perheistä huolissani, missä ei lasten anneta leikkiä ja ollaan niin ylisivistyneitä. Lapsuus on leikin aikaa, opiskella voi sitten myöhemminkin, niin ku itekin oon tehny.

• JeroP kirjoitti:

Juu, tää on tätä. Nykykatsomuksen mukaan lapset ei sais enää leikkiä. Luin just lehdestä, ettei lapset oikeestaan sais tehdä mitään. Ei kiipeillä puissa, eikä mitään, mikä oli niin ku mun omassa lapsuudessa ihan luonnollista. Enemmän mä olisi niistä perheistä huolissani, missä ei lasten anneta leikkiä ja ollaan niin ylisivistyneitä. Lapsuus on leikin aikaa, opiskella voi sitten myöhemminkin, niin ku itekin oon tehny.

Kyllä se juttu on että valvotusti voivat kiipeillä kunhan ei korkealle mene.

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kuule kaikki muut ymmärtää tuo vahingoksi paitsi idiootit.
        Ettei niin tee uudelleen jota säestin vieressä, niin on pois suljettu ulkopuolelle. Ei siinä kerkeä tekemään mitään jos tilanne tulee yllättäen.
        Se että lapsilla oli hauskaa koska tahansa missä vaiheessa voi kaatua esim pyörälläkin kuin kaatui pieni mutta ei kuollut sentään

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Minähän lapsiani vahdin silloin, mutta todistat itsesi idiootiksi koska koskaan ei voi vahingolta välttyä kuin toisen tökkämisen silmään.
        Se on ikävää.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei ole minun syy että leikkiessä tapahtuu vahinkoja sillä juuri estän ettei enää jätetä yksin keinulautaan, ettei satu jolloin kerroin tämän.

Kaksi vuotias yksin keinulaudassa, mitäköhän taas selität. Kaksivuotias on kuitenkin vielä niin pieni, ettei häntä jätetä hetkeksikään yksin minnekään, eikä myöskään päästetä keinumaan kenenkään kanssa eikä keinuun, josta voi pudota

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Juu, tää on tätä. Nykykatsomuksen mukaan lapset ei sais enää leikkiä. Luin just lehdestä, ettei lapset oikeestaan sais tehdä mitään. Ei kiipeillä puissa, eikä mitään, mikä oli niin ku mun omassa lapsuudessa ihan luonnollista. Enemmän mä olisi niistä perheistä huolissani, missä ei lasten anneta leikkiä ja ollaan niin ylisivistyneitä. Lapsuus on leikin aikaa, opiskella voi sitten myöhemminkin, niin ku itekin oon tehny.

Lapset saavat leikkiä ja se on suositelvaa. Kaksivuotias on liian pieni leikkimään valvomatta hetkeksikään.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kuule kaikki muut ymmärtää tuo vahingoksi paitsi idiootit.
        Ettei niin tee uudelleen jota säestin vieressä, niin on pois suljettu ulkopuolelle. Ei siinä kerkeä tekemään mitään jos tilanne tulee yllättäen.
        Se että lapsilla oli hauskaa koska tahansa missä vaiheessa voi kaatua esim pyörälläkin kuin kaatui pieni mutta ei kuollut sentään

Vahinko ja vahinko on eri asioita. Joillekin sattuu enemmän vahinkoja, koska ei ole riittävä valvonta ja järki käytössä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lapset 6v ja sen kaveri, taas oli toisessa päässä ja 9v 2v kanssa toisessa päässä. Joten voit miettiä vähän mikä sinua vaivaa itse varmaan jätät ja syytät minua siitä. Seison vieressä ja raivoot kun tekeville sattuu.

Todenäköisesti olisivat vain jatkaneet jos olisivat olleet yksin koska kokemuksen äänenä lapset sanovat että kun ei sattunut ja jatkuu sama leikki myös koulun pihalla isommalle lapselle.

Äly hoi, 2v ei laiteta 9v ja 6v kanssa keinulautaan, se on vaarallista nimenomaan pienelle.

• Kuulkaa nyt jos joudutaan vanhempina taistelemaan tämmöisistä asioista oikeudessa kumpi on parempi vanhempi biologiset vain sijaisperhe. Niin miettikäämpä nyt.

• Kyllä noi sijaisperheet piti olla vain sitä varten, jos tarvitaan viedä huonoista oloista, ei hyvistä oloista. Että on paikka lapsella niin kuin selviytyä mutta mikäs siinä sitten.

Koska minua pännii niin valituksia tulee nämäkin paikat saamaan huonosta kohtelusta.

• Tämän perusteella mitä näen nämä perheetkin eivät kukaan ole edes lapsiani ansainnut, jos pitää sijoitus perheistäkin vastaan käydä lapsista.
      Jännä juttu. Omat sukulaiseenkin luotan enemmän johon lyönyt suhteen poikki 15 vuotta sitten joten saa mielummin lapseni kuin nämä perheet.

• Omat sukulaiseni huomioivat lapseni paremmin kuin perheet tai laitokset yksi laitos edes pitänyt lapsestani hyvää huolta.

• En voi olla enää tukemassa täällä yksinäisten tunteita ja auttamassa menestyy elämässä koska minun elämäni on tahallaan tuhottu vaikka olen pyrkinyt aina auttamaan muita.

• Anonyymi

Ja minä en voi olla yhdessä kenenkään muun kanssa kuin kaipaamani miehen kanssa! Hän on minua noin kymmenen vuotta nuorempi. Kunpa pääsisin kohta tutustumaan häneen, kaipaan miehen syliä ja seksiä. Edellisestä seksikerrasta on aikaa yli kymmenen vuotta, eikö vanhempi nainen saa nauttia samoista asioista kuin nuoremmat ihmiset! Eikö vanhemmalla naisella ole oikeutta saada rakkautta ja seksiä! Se joka niin ajattelee ei ole hyvä ihminen, ketään ei saa syrjiä ikään vedoten! Minäminä tyypit luulevat olevansa tärkeämpiä ihmisiä, kuin muut! Sellainen ei ole hyväksyttävää keneltäkään!

• Anonyymi

Ei minua kukaan ole auttanut koskaan, mutta elämääni on häiritty sitäkin enemmän!

• Kunhan ei ole varattu niin hyvin menee.

• Anonyymi

Itse en ole saanut nauttia seksistä liiemmin nuorenakaan ja tuskin saan nauttia vanhempanakaan, eikö tämä ole väärin? Varmaan sama tilanne on aika monella muullakin miehellä.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole saanut nauttia seksistä liiemmin nuorenakaan ja tuskin saan nauttia vanhempanakaan, eikö tämä ole väärin? Varmaan sama tilanne on aika monella muullakin miehellä.

KilttiMies89

Kiltti please! Ei enää tätä samaa levyä.

En tietenkään itekään oo mikään kaunokirjoittajan esikuva. mutta en sentäs joka ketjussa noista vanhoista tehtaista jankuta, vaikka mulle ne onkin niin kiehtovia.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Kiltti please! Ei enää tätä samaa levyä.

En tietenkään itekään oo mikään kaunokirjoittajan esikuva. mutta en sentäs joka ketjussa noista vanhoista tehtaista jankuta, vaikka mulle ne onkin niin kiehtovia.

Hyvä pointti Jero, pisteet sinulle!

• Anonyymi

Miksiköhän sinulle tulee niin kovia koitoksia elämässäsi? Poliisit "kiusaavat", sosiaalitädit "kiusaavat", lasten opettajat "kiusaavat" jne.

Varoitin sinua jo vuosia sitten, ettet tule pärjäämään lapsikatraasi kanssa, vaikka lapsia oli silloin vähemmän kuin nyt. Sanoit lastesi pitävän sinua elossa, ilman heitä tekisit itsemurhan. Lapset ovat sinulle ainoa syy elää. Lasten on kovin raskasta kantaa tuollaista taakkaa, mutta sitähän sinä et ymmärrä.

Niin ja jos et luota toisiin ihmisiin, elät ainaisessa pelon vallassa. Olet ahdistunut, alakuloinen, kiukkuinen, vihainen. Vihan ja kiukun alle yleensä kätkeytyy avuttomuuden tunnetta, turhautumista ja kipua. Olet vahvasti ripustautunut lapsiisi ja sinusta heidän huostaanottonsa tuntuu järkyttävän pahalta, mahdollisesti koet jopa oman henkesi olevan uhattuna (viitaten "Sanoit lastesi pitävän sinua elossa").

- Sheena

• Koskas ne poliisit on kiusannut? Valheellinen on sinun elämä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Koskas ne poliisit on kiusannut? Valheellinen on sinun elämä.

Valtis, kun kirjoituksiasi lukee, on antamasi kuva varsin selkeä: koulu, opettaja, lasu, sossu, lakimies, poliisi, yhteiskuntajne kaikki, joko kiusaa tai muuten kohtelee väärin tai on epäreiluja. Kaikissa muissa on vika paitsi sinussa, lapsista tai miehessä. Rahaa pitäisi antaa enemmän kuin muille tekemättä itse mitään. Kouluun ei tarvitse mennä, jos ei huvita tai ei tunnu kivalta.

Elämässä pitää pystyä tekemään monia asioita, jotka ei ole omia suosikkeja tai omalla mukavuusalueella. Pitää siivota koti, pitää herätä töihin, käydä töissä ja maksaa oma elämisensä, pitää maksaa veronsa, pitää käydä koulua, pitää pystyä olemaan ainakin jollain tavalla osa yhteisöä, pitää yrittää tulla toimeen myös ihmisten kanssa, jotka ajattelee eri tavalla ja paljon muuta.

Vastuu tulla toimeen, vastuu pitää huolta omasta perheestä ja vastuu saada lapset opiskelemaan, on ensisijaisesti perheellä itsellään. Huostaanotto on hyvin perusteltu, jos oppivelvollisuus ikäinen ei suostu hankkimaan ammattia.

P.s. Vain totaalisen tyhmä teini ratkaisee ongelmat hankkiutumalla raskaaksi. Se lapsi tullaan huostaanottamaan todennäköisesti aika pian. Vielä älyttömänpi vanhempi rohkaisee lasta tekoon, josta ei seuraa kuin surua ja tuskaa. Teinin pitäisi saada olla vielä kasvaa rauhassa aikuiseksi, muuten hän elää samanlaisen elämän kuin sinä Valtis. Puhu hänelle järkeä! 18v ei ole kaukana ja silloin hän voi muuttaa omilleen.

• Anonyymi

Teille pitäis tarjota enemmän apua kotiin.
      Lapset traumatisoituu kodin ulkopuolella.
      Ehkä tuossa on ajateltu sitä vauvaa.
      Ettei vaan jää heitteille.
      Älkää nyt vaan enempää lapsia tehkö.

• Kuule vauva ei ole koskaan jäännyt heitteelle tänään käytiin uimarannalla.

• Pyysin lisäkäsiä kun miehen painostettiin töihin niin aloin tekemään kanstelua kun ei sossu antanut tukea ja vei valhein sitten lapset.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Pyysin lisäkäsiä kun miehen painostettiin töihin niin aloin tekemään kanstelua kun ei sossu antanut tukea ja vei valhein sitten lapset.

Olen ketjun ensimmäisen kanssa samaa mieltä, että tarvitsette kotiin tukea. Silti haluaisin, että ihmiset rajoittaisivat lapsimääräänsä. Ei niitä voi vaan tehtailla. On sitä vähemmän aikaa yhdelle, mitä enemmän perheessä lapsia

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Pyysin lisäkäsiä kun miehen painostettiin töihin niin aloin tekemään kanstelua kun ei sossu antanut tukea ja vei valhein sitten lapset.

Teillä taitaa olla vaan mielikuvitus lapset! Hyvä niin!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mielikuvituksellisia. Ei antanut tukea pyysin lisäkäsiä kun miestä painostettiin työhön. Sanoin myös sen että miehen pitää mennä opiskeleen ja ollaan jo kaksi vuotta tässä tilanteessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pyysin niitä päätöksiä kun ei anna kotipalvelua tai perhetyötä jossa on kädetkin mukana.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei antanut tukea koko sen ajan miksi aloin tekemään kantelua sosiaalivastaaja pyysi pyytää näitä kielteisiä päätöksiä ja ei ole vieläkään tuoneet. Eli vain varasti lapset.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ketjun ensimmäisen kanssa samaa mieltä, että tarvitsette kotiin tukea. Silti haluaisin, että ihmiset rajoittaisivat lapsimääräänsä. Ei niitä voi vaan tehtailla. On sitä vähemmän aikaa yhdelle, mitä enemmän perheessä lapsia

18v ensimäinen niin kerro kuinka paljon käsiä se tarvitsee?

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus ihmiset on hölmöjä. Esim satukin voi lukea yhdelle kuin viidelle kerralla.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Joskus ihmiset on hölmöjä. Esim satukin voi lukea yhdelle kuin viidelle kerralla.

Täällä ainoastaan sinä olet hölmö, et ymmärrä mitään.

Sinun tehtäväsi ja miehesi olisi tehdä töitä ja elättää lapsenne. Koska viimeksi olitte töissä, montako päivää?

• Anonyymi

Lapset traumatisoituu tässä tapauksessa aivan varmasti kodin sisäpuolella. Huostaanottoa pitää jatkaa niinkauan kunnes vanhemmat saavat päänsä kuntoon ja työpaikan.

• Anonyymi

Mitä valheita teistä tarkalleen ottaen on esitetty viranomaisten toimesta? Millä perusteella lapset on otettu huostaan? Onhan heillä jotkin perusteet oltava. En sano, etteivätkö virheet viranomaisten taholta olisi mahdollisia, mutta uskoakseni ei lapsia noin vain voi huostaanottaa, jollei siihen ole mitään perusteita.

En tunne tilannettanne sen tarkemmin, mutta muistan lukeneeni täältä sinun kirjoituksiasi, joissa kerrot lastesi monenlaisista vaikeuksista esim kouluun menon suhteen ja miehesi itsemurha-ajatuksista. Olet siis ihan itsekin kertonut paljon sellaista, mistä moni jo täällä palstalla on ollut huolissaan, joten ihan tuulesta temmattuja sossun huolet tuskin lienevät.

Kehottaisin sinua pohtimaan, miten voit itse myötävaikuttaa siihen, että lapset joskus pääsisivät takaisin kotin. Tilannettasi ei auta se, että olet kaikessa vastakarvaan vaan sinun on pystyttävä tekemään yhteistyötä ja löytämään keinoja, joiden avulla perheenne voi taas olla yhdessä.

Aletheias

• Anonyymi

Ongelma on siinä ettei yhteiskunnassa ole rahaa, ja jokaisen vastuu on huolehtia itse perheestään. Ei minukaan luokse kukaan tule kokkaamaan, siivoamaan, huolehtimaan lemmikeistäni tai pyyhkimään persettäni. Jos päättää tehdä 10 lasta, eikä heidän kanssaan pärjää kotona, ja lasten hyvinvointi vaarantuu, on yhteiskunnan mietittävä miten lastesi perustarpeet toteutetaan. Olisihan se hienoa, jos jokainen saisi joukon palvelijoita, mutta kuka sen sitten kustantaisi?

Miksi ajattelet että on yhteiskunnan vastuu kustantaa kallis elämäntyylisi?

• Lasten perusturva ei ollut vaarantunut. Esim nyt ne maksaa vuodessa miljoona yhteiskunnalle onneksi teillä on varaa heihin ja ei niitä ei rajoiteta noissa laitoksissa tai esim niissä sijaisperheissä.

• Anonyymi

Näin on vahvasti. Apuakin on saatavissa, mutta aloittajalla ei olisi mitään kyvykkyyksiä ottaa sitä vastaan. Hän haluaisi vain alamaisia, määräiltäviä ja lepäisi itse laakereillaan ja tekisi lisää muksuja.

Lapsista tulee iän karttuessa vaativampia, eikä heitä voi määräillä ja aivopestä ajattelemaan samalla tavalla kuin valtakunta itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on vahvasti. Apuakin on saatavissa, mutta aloittajalla ei olisi mitään kyvykkyyksiä ottaa sitä vastaan. Hän haluaisi vain alamaisia, määräiltäviä ja lepäisi itse laakereillaan ja tekisi lisää muksuja.

Lapsista tulee iän karttuessa vaativampia, eikä heitä voi määräillä ja aivopestä ajattelemaan samalla tavalla kuin valtakunta itse.

Hauska lapset kaikki tietää heidät on varastettu valhein.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Hauska lapset kaikki tietää heidät on varastettu valhein.

Tietysti he tapaamisissa myötäilevät sinua. Tuskin he niin tyhmiä ovat, että haluaisivat joutua tuon sinun inttämisesi kohteiksi. Juu juu äiti ja kyllä äiti. Tuollaisen hankalan äidin kanssa noin pääsee helpoimmalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti he tapaamisissa myötäilevät sinua. Tuskin he niin tyhmiä ovat, että haluaisivat joutua tuon sinun inttämisesi kohteiksi. Juu juu äiti ja kyllä äiti. Tuollaisen hankalan äidin kanssa noin pääsee helpoimmalla.

Kuule lapseni piirtää minulle ja puhuu minulle sponttaamisti kuin lähettää minulle semppi viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin ja se on lapsille raskasta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kuule lapseni piirtää minulle ja puhuu minulle sponttaamisti kuin lähettää minulle semppi viestiä.

Sinun kuuluisi lähettää lapsellesi tsemppiviestejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapseni kuuli kun täällä ihmiset kiusaa, joten hän tietää kuinka huonoja ihmisiä olette. Sen vuoksi lähettää. Myös eriksee sanoo haluavan kotiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Myös mielummin sukulaisille kuin noihin sijoituspaikkoihin sairaita ihmisiä on paljon kuin ettei lapseni pääse edes lääkäriin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sellaisia ne lapset ovat. Loppuun asti lojaaleja vanhemmilleen, vaikka vanhemmat olisivat millaisia tahansa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lapseni kuuli kun täällä ihmiset kiusaa, joten hän tietää kuinka huonoja ihmisiä olette. Sen vuoksi lähettää. Myös eriksee sanoo haluavan kotiin.

Sinun tehtäväsi olisi aikuisena suojella lasta ja tsempata lasta, ei toisinpäin. Tuo jo kertoo miten päin persettä teillä nuo mallit ovat, kun lapset joutuvat kannattelemaan äitiään.

• Anonyymi kirjoitti:

Noh lapseni on nyt saanut sinun viestisi .

• Anonyymi kirjoitti:

Lähetän hänelle kestää mutta kotio me halutaan heidät.

Mutta jos lapseni ei haluaisivat kotio ei esim teini-ikäinen olisi itsekään jättänyt hakemusta ja heillä on omat asianajajat

• Anonyymi kirjoitti:

Yli 12vuotiailla on omat asianajajat.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Osoitit siis juuri miten äärimmäisen huono vanhempi olet. Kuormitat lapsiasi silläkin, että itse mouhoat keskustelupalstoilla. Toivottavasti joku hoitaa tuonkin tiedon pikaisesti lastensuojeluviranomaisten tietoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Se että toivottavasti joudut vankilaan lopun elämäksi

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se että toivottavasti joudut vankilaan lopun elämäksi

Sitä pelkoa ei ole. Jokainen näkee kyllä miten sekaisin sä olet. Tarvitsisit nyt pikaista apua oman korvienvälisi kanssa. Harmi että Suomessa eivät tarvitsevat pääse pakkohoitoon, sillä sä olisit lataamon tarpeessa ja pikaisesti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Yli 12vuotiailla on omat asianajajat.

Onneksi ja hyvä niin. Mahdillisimman vähän yhteyttä sekoilevaan äitiin. 👍

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lähetän hänelle kestää mutta kotio me halutaan heidät.

Mutta jos lapseni ei haluaisivat kotio ei esim teini-ikäinen olisi itsekään jättänyt hakemusta ja heillä on omat asianajajat

Tottakai olisi. Lapset haluavat aina takaisin kotiin ja se on monien suurin tragedia. Vasta aikuisena tajuaa miten sekopäinen se koti oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai olisi. Lapset haluavat aina takaisin kotiin ja se on monien suurin tragedia. Vasta aikuisena tajuaa miten sekopäinen se koti oli.

Jos aikuisenakaan, riippuu pääsevätkö itsenäistymään/irtautumaan vanhemmistaan. Tuossa tapauksessa se varmasti olisi täysin mahdotonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos aikuisenakaan, riippuu pääsevätkö itsenäistymään/irtautumaan vanhemmistaan. Tuossa tapauksessa se varmasti olisi täysin mahdotonta.

Tuokin on totta, jos isä uhkailee itsemurhalla ja äiti kaataa kaikki murheensa lasten niskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Osoitit siis juuri miten äärimmäisen huono vanhempi olet. Kuormitat lapsiasi silläkin, että itse mouhoat keskustelupalstoilla. Toivottavasti joku hoitaa tuonkin tiedon pikaisesti lastensuojeluviranomaisten tietoon.

Kuule en todellakaan omiani viestejä hänelle näytä kun ne ei kuulu niille, täällä on aikuisten hiekkalaatikko ei lasten .

• Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on totta, jos isä uhkailee itsemurhalla ja äiti kaataa kaikki murheensa lasten niskaan.

En ole sinä.🫥 turha yleistää .

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kuule en todellakaan omiani viestejä hänelle näytä kun ne ei kuulu niille, täällä on aikuisten hiekkalaatikko ei lasten .

Vielä suuremmalla syyllä sinun ei pitäisi näyttää lapsillesi muiden kirjoittamia viestejä. Ymmärrätkö kuinka ahdistuneeksi ne saavat lapsesi.

Ja mistä arvelet lastesi keksineen syömälakon, kun äitinsäkin niin tekee?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Katso valtakunta peiliin sun ukkosi kanssa.
        Sä olet loputtomiin vaatinut yhteiskunnalta apua ja tukea, etkä ole näyttänyt minkäänlaista itsenäistä selviytymistä tai ratkaisua mihinkään asiaan. Ainoa vain että lapsiluku kasvaa ja tuen tarve sen myötä. Huomaatko miten vastuuttoman ja itsekeskeisen kuvan susta saa?

Sun vaatimukset varmaan ylitti tietyn rajan jossa ei nähty muuta keinoa kuin nollata tilanne ja antaa sulle ja miehellesi mahdollisuus näyttää että saatte asianne järjestykseen kuten vanhempien kuuluukin. Työpaikka ja opiskelut loppuun. Sijoituspaikassa lapsille opetetaan normaalia elämää eikä vieraannuteta tai eristetä yhteiskunnasta. Sullehan päiväkoti ja koulu on kauhistus ja todellinen paha paikka lapsille. Ei ihme jos lapset oireilee. Vanhempien tehtävä on kannustaa lapsia pärjäämään kodin ulkopuolellakin.
        Tulee mieleen että pyrit estämään lapsilta kaverisuhteet etteivät lapsesi näe miten tavallisessa perheessä eletään.

Mutta ei.
        Te vaan jatkatte vaatimuksia ja vastahankailua. Sun mielestä on väärin että mies on patistettu töihin vaikka sä tarvitsisit häntä kotona lastenhoidossa. Siis haloo.
        Vanhempainloma on tietyn mittainen, ei lopunikäinen rooli. Sitä varten lapsille on päiväkodit. Mutta sekään ei tietenkään teille käy. Lapset ovat teille kuin syy olla tekemättä mitään, olla etuoikeutettu kaikkiin tukiin ja nimenomaan teitä varten räätälöityihin palveluihin. Niihin, joita vaadit kunnalta ja sossulta.

Katsos ei se niin mene. Tasavertaisessa yhteiskunnassa jokaisella on samat oikeudet ja velvollisuudet, toki kunkin terveyden mukaan sovitellut.

Kenelläkään ei voi olla vain oikeuksia, ei edes teillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä pelkoa ei ole. Jokainen näkee kyllä miten sekaisin sä olet. Tarvitsisit nyt pikaista apua oman korvienvälisi kanssa. Harmi että Suomessa eivät tarvitsevat pääse pakkohoitoon, sillä sä olisit lataamon tarpeessa ja pikaisesti.

Tuo on NIIN totta. Valtakunta kuvittelee, että häntä kiusataan, kun pyritään saamaan häntä hoitoon.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lapset pärjäävät huostaanotettuina hyvin, paremmin kuin sinä.

• Anonyymi

Kummatkin olette kotona miehenne kanssa, mitään lisäkäsiä ei tarvita. Tunnen ihmisiä joilla on yli kymmenen lasta, käyvät töissä ja hoitavat lapsensa hyvin omin avuin.

• Eivät antaneet lapsia vaikka sanoin voin laittaa päiväkotiin.

• Ei katso ei mitään mikään ei ole kuin raha niillä mikä nyt mene ja toivottavasti menee myös ammatti ja linnaa tulisi🤷🏻‍♀️

• Enää ei saa kasvattaa kotona ja se on nyt heidän juttu.

En todellakaan tule tukemaan yhteiskuntaa kun yhteiskunta tukee lasten varastamista.

• Anonyymi

Kirjoittelet sitten sinkkupalstalle ?

• Vuosien ajan kirjoitellu joo. Katso ihmisten tukeminen alkaa yhdestä hyvinvoimasta ihmisestä . Ihan vaan parisuhteessa olen 22vuotta ollut.

• Tämäkin tulee loppumaan koska en halua enää tukea ketään minulle riittää sisään kääntyminen ei enää pyrkiä muuttamaan ihmisiä keskityn vain minuun, mieheeni ja lapseeni. Eikä siihen että ihmiset ymmärtää vaikuttaa.

Olen yhteiskunnan heikommalla portaalla, eikä tässä ole järkeä edes elää.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tämäkin tulee loppumaan koska en halua enää tukea ketään minulle riittää sisään kääntyminen ei enää pyrkiä muuttamaan ihmisiä keskityn vain minuun, mieheeni ja lapseeni. Eikä siihen että ihmiset ymmärtää vaikuttaa.

Olen yhteiskunnan heikommalla portaalla, eikä tässä ole järkeä edes elää.

Suunnittelet itsemurhaa ja sitten ihmettelet, että miten ne lapset oikein huostaanotettiin. Sinun tehtävä on nyt ensisijaisesti saada oma mielenterveytesi kuntoon ja miettiä lasten saamista takaisin kotiin vasta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suunnittelet itsemurhaa ja sitten ihmettelet, että miten ne lapset oikein huostaanotettiin. Sinun tehtävä on nyt ensisijaisesti saada oma mielenterveytesi kuntoon ja miettiä lasten saamista takaisin kotiin vasta sitten.

Hyvä pointti. Kyllä voikin olla sekaisin ihminen, pahoja mt ongelmia valtakunnalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti lihasi revitään hiljalleen jokaisen valheesi joita laukaiset koska minulla oli kaikki hyvin ennen sijoitusta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Toivottavasti lihasi revitään hiljalleen jokaisen valheesi joita laukaiset koska minulla oli kaikki hyvin ennen sijoitusta.

Toivottavasti saat hoitoa ja lääkkeitä

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Vuosien ajan kirjoitellu joo. Katso ihmisten tukeminen alkaa yhdestä hyvinvoimasta ihmisestä . Ihan vaan parisuhteessa olen 22vuotta ollut.

Nimenomaan VAAN parisuhteessa. Miten olisi työsuhde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan VAAN parisuhteessa. Miten olisi työsuhde?

Heh, aivan. Ja muutama muu ihmissuhde.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. Ihminen joka kirjoittaa "Toivottavasti lihasi revitään hiljalleen " ja toivoo muuta pahaa toisille ei voi hyvin.

• Anonyymi

Sinuun ja mieheesi liittyi karmea historia.

• Ei liity.

• Minulla on vauva kotona ja huostaa pyrkii valheilla hakea 8 lastasta. Mikä idiootti siis valheilla.

• Sinun mielestä siis pitäisi kiusattujen olla onnettomia lopun elämän?

• Anonyymi

Voisitte käydä varastamassa lapset takaisin!

• Eihän niitä voi varastaa takaisin ja meitä ihan kiusataan eöihan silläkin kun oli 3tuntia näkeminen ja valheellisesti se että menee 25min lähtöön . Lapsille se on rankkaa joutuu lähtee aina uudelleen eikä saa jäädä rakkaiden kanssa.

• Anonyymi

Pitää varmasti paikkansa. Tuollaiseen sekasotkuun tuskin kukaan ulkopuolinen lähtee sotkeutumaan. Vakavasti mielenterveysongelmainen sossupummi nainen, jolla kasa lapsia, jotka on jouduttu ottamaan huostaa, kun heistä ei kyetä pitämään huolta ja siihen vielä jatkuvasti itsarilla uhkaileva eksä päälle. Joo, et sä todellakaan mikään saalis ole.

• Ei se ole eksä ja lapset viety sossu valhein kun se virheitään piilotteli ja valheellisti kaiken.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei se ole eksä ja lapset viety sossu valhein kun se virheitään piilotteli ja valheellisti kaiken.

Niin ei ole eksä, sinä vain huviksesi ensin halusit erota miehestäsi, mutta sitten halunnutkaan, kun selvisi, että mies lupasi lapset sinulle eikä sinusta olisi voinut tulla yksinhuoltajaa, ero olisi myös estänyt lisääntymästä.

• Anonyymi

Se miten olet onnistunut vanhempana
      - pystyvätkö lapset hankkimaan minkä tahansa ammatin
      - pystyvätkö lapset menemään töihin ja maksamaan pitkäaikaisesti veroja
      - pystyvätkö lapset muodostamaan edes jollain lailla pysyä parisuhteita/ihmissuhteita kodin ulkopuolle
      -pystyvätkö itsenäistymään lapsuuden kodistaan ja onko elämänhallinta aikuisena kunnossa
      -pystyvätkö olemaan aikuisena onnellisia

Yksi kykenemätön voi mennä yksilön piikkiin, mutta monta samaan perheeseen johtuu olosuhteista tai ääritapauksissa on geneettistä).

• Lapset ovat lahjakkaita sosiaalisesti. Eli 7v sai kaveristipendin esikoulusta.

• 15v lukee enkuksiksi kirjoja kuin 18myös. 14v saanut 2kertaa sosiaalistataidoista stipentin ja taas numeroiden nostosta, 10v sai oppilaskunnan stipentin vaikuttamisesta kouluun ja esikoinen meinasi saada ekalla opettaja kertoi tämän itse että oli kaksi ehdokasta.
        Kodin ulkopuolisia kavereita on kaikilla.

• Esikoisella on kaverisuhteet ala-asteelta lähtien ja käynyt juomassa 3-4kertaa niiden kanssa ja pelannut niiden kanssa minecraftiin kotona ei juo. Soitti viimeksi mitä teki silloin kuulumisen puhelun.🫥

• 18v on tottakai aikuinen joten ekaa kertoja joi😮‍💨
        Eikä ole juonut enää ja hyvä niin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lapset ovat lahjakkaita sosiaalisesti. Eli 7v sai kaveristipendin esikoulusta.

Ai kaikkiko, ne autisteisetkin, jotka tarvitsevat erityistukea?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai kaikkiko, ne autisteisetkin, jotka tarvitsevat erityistukea?

Ei ne ole autistisia ole jolla on oireita autistisen. Kertoo hyvin paljon siitä että meillä on hyvin paljon sosiaalista kanssa käymistä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei ne ole autistisia ole jolla on oireita autistisen. Kertoo hyvin paljon siitä että meillä on hyvin paljon sosiaalista kanssa käymistä.

Kenen kanssa sinulla on paljon kanssakäymistä ja mikä on sen taso?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei ala- tai yläkoulun stipendit tai kaverit ratkaise, vaan se miten pärjää aikuisena kun on itsenäistymisen aika: miten opinnot ammattiin sujuu, miten työelämään siirtyminen onnistuu ja miten siellä pysyy pitkäaikaisesti, miten ihmlssuhteet ja parisuhteet sujuu ja osaako tehdä omasta elämästään onnellisen. Jokainen kohtaa jossain kohtaa vaikeuksia, eka työpaikka voi olla vaikeampi löytää ja hyvin harva nuoruuden parisuhde kestää lopun elämän, en nyt tarkoita yksityiskohtia tai pieniä kiviä matkalla, vaan miten kokonaisuutena sujuu ja miten onnistuu kampeamaan itsensä ulos kun joku juttu ei onnistu ekalla yrittämällä.

Kukaan lapsistasi ei ole sen ikäisiå, että lopullista kasvatuksen onnistumista voisi arvioda objektiivisesti. 17v tosin jo näyttää viitteitä, onnistuuko omien asioiden hoitaminen itsenäisesti ja miten ammattikoulu- tai lukio-opiskelu on sujunut, ja onko osannut ottaa vastuuta omasta elämästään oman ikätasonsa mukaisesti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sosiaalinen kanssakäyminen ja sosiaalinen kyvykkyys ovat eri asioita. Sosiaalinen kyvykkyys sisältää taitoja, kuten empatiakyky, kuuntelutaidot, ja kyky ymmärtää sosiaalisia vihjeitä ja tunteita. Hyvä sosiaalinen kyvykkyys auttaa luomaan ja ylläpitämään positiivisia ihmissuhteita sekä menestymään sosiaalisissa tilanteissa.

• Anonyymi

Enpä ihmettele että lapsesi olet menettänyt.

• Anonyymi

Kukaan muista huolehtiva, ei lykkää lapsia tähän maailmaan siksi että sairaalloinen itsekäs seksuaalilisuus /ja sen luomat kiksit sitä vaatimalla vaatii.👎🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe