En voi koskaan eläissäni elää kenenkään muun miehen kanssa kuin mieheni

Tämä on fakta. Esim meidän kovat koettelumme on aiheuttanut meille niin kovin pahoja traumoja muista ihmisistä vain ainoastaan voimme luottaa toisiimme.
Enkä usko että lapsemme tulee olemaan onnellisia koska varasti heiltä perheen sossut.

Lapseni 7v sanoi häneltä puuttuu palanen kun lauloi puuttuva palanen . Se on meidän perheemme.
https://youtu.be/jplE41H2ieo?si=xr_d0o_lSU5SPPpl

50

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Tänään näemme vain 6tuntia ja nähdään seuraavan kerran 2viikon päästä. Meitä vanhempia vieraannutetaan sossun valheiden takia.

• UUSI

Se onkin ettei nähdä 3vkoo:n

• UUSI

Koska lapsemme on niin ihania niin ja niin helppoja, niin kovasti vielä pkerheetkin yrittää varastaa lapseni.
      Ai mistä tiedän koska rajoituspäätökset perustuu esim esim epäonnistumisiin esim vaatteet on heidän ja viety heidän vaatteilla ulos niin lapsilla on ollut kylmä ja meitä siitä syytetään. Kun nähdään vain silloin kolme tuntia.

• Anonyymi
      UUSI

Palstasedällä taas äitipsykoosi meneillään

• Anonyymi
        UUSI

Tukareille vähä stooria

• UUSI

Sinä se jaksat. Ettet jaksa edes totuutta kuulla korrupiosta.

• UUSI

En voi mitään jos menee sitten tuusulaan netti osoite. Mutta en ainakaan jokaista ole voinut kirjoittaa koska minä saan omiinkin viesteihin itseltäni vastauksen koska en itse käytä anonyymiä vaan kirjoitan vain nimimerkkinäni. Kai sitä voi varastaa toisen nimimerkkiä kun ymmärtänyt että tämmöinen on mahdollista.

• UUSI

En tiedä onko näin mutta ei ole minun juttuni en ole tuusulassa.

• UUSI

Olen minä tehnyt rikosilmoituksenkin täällä olevista henkilöistä.

• UUSI

Mutta ne on ihan oikeassa rekisterissä eikä suomi24. Netin jutuissa.

• UUSI

Minua oksettaa, jos oikeasti poliisit eivät hoida enää oikeutta. Minua muutenkin oksettaa. En halua olla täällä enää. Haluan olla vain mieheni kanssa.
        Mutta miten me saadaan oikeutta.
        ?

• UUSI

Muutenkin jos poliisit tutkisi olen jo puhunut vuosien ajan tästä ongelmasta tukea ei kouluissa saa ja tuosta asiasta lapsia sijoitetaan väärin keinoin ja tilanne on pahentunut koska itsekin olen jo tähän joutunut.

• UUSI

Tämmöinen yhteiskunta . Esim jos meillä on kaveri kylässä ja epäonnistuminen tulee kun vieras lapsi tekee vahingon esim keinulaudan päältä nousee ja kaksi vuotias tipahtaa alas tämän seuraksena laudan kanssa alas pepulleen ja irtoo ote voimasta kolataen pepun alla lauta maahan ja valahtaa päältä tämän vuoksi kun irtoo kädet, mutta vaan säihkähtää kaikki ja säihkähdyksellä selvittiin. Ei itke ja veljensä nostaa heti ylös ja lähtee muualle leikkiin.

Väännettiin että ”tippui keinusta ” eikä lohdutettu.
      Rajoituspäätöksellä sitten nähdä ollenkaan.

Rajoitus päätös kuuluu esim vain jos henki on vaarassa meidän kanssa.

Kuulkaas nyt rajoituspäätös kuuluu vain tehdä, jos henki on vaarassa meiltä vanhemmilta. Siinä se oli veljensä kanssa keinulaudan toisesssa päässä kun nousi pois veljensä ensin eli leikki sisaruksien kanssa ja lasten kaveri käymässä.

Tämä on aivan käsittämätöntä että tuollaiset rajoituspäätökset on suotavia koska valitus on vuoden kestävä ja sossujen varastaa lapsia on tällä sinetöity. Selkeä suunitelma on.

• Anonyymi
        UUSI

Ethän sä nyt 🤬 voi jättää parivuotiasta lasten vahdittavaksi...!

Ihan oikein ovat lasussa reagoineet, kun et edes ymmärrä toimintasi vääryyttä.

xLiner

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Minähän itse katsoin vierestä, minähän itse olin paikalla miksi kerroin tämän näin tarkkaa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Joten olet syyllistynyt taas kunnianloukkaukseen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Minä itse olin viemässä ulkona tässä ja kerroin tämän henkilökohtaisesti mitä tapahtui koska näin tämän lapsihan ei itse kertonut. Lapset leikkii kaverinsa kanssa minun läsnä pihalla..

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Ei ole minun syy että leikkiessä tapahtuu vahinkoja sillä juuri estän ettei enää jätetä yksin keinulautaan, ettei satu jolloin kerroin tämän.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kyllä sinä olet surkea ihminen kuvittelet että jätin yksin tuossa edes 2v, 9v lapsen ja 6v lapsen kanssa ikävä kyllä keinulautaan en mahdu mukaan aina.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Lapset 6v ja sen kaveri, taas oli toisessa päässä ja 9v 2v kanssa toisessa päässä. Joten voit miettiä vähän mikä sinua vaivaa itse varmaan jätät ja syytät minua siitä. Seison vieressä ja raivoot kun tekeville sattuu.

Todenäköisesti olisivat vain jatkaneet jos olisivat olleet yksin koska kokemuksen äänenä lapset sanovat että kun ei sattunut ja jatkuu sama leikki myös koulun pihalla isommalle lapselle.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Sen vuoksi on ikävä, jos koulun pihalla ei ole aikuiset vahtimassa. Kuin itse näet että ne tarvitsee vahtioita. Isommat lapset oli kotona olin pienten kanssa yksin pihalla mutta koska perheessä on perhetyötekijöitä, jotka kerää tämmöistä materiaalia mitä tapahtuu mitään muuta syytöstä lapsen keinumisesta tippumista, en tiedä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Idoootteja tähän maahan sitten riittää jos kuvittelet että ne lapset oli yksin kotona ne isommatkin.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Idoootteja tähän maahan sitten riittää jos kuvittelet että ne lapset oli yksin kotona ne isommatkin.

Vahvistit viestini paikkansa pitävyyden. Et todellakaan ymmärrä.

xLiner

• UUSI

Juu, tää on tätä. Nykykatsomuksen mukaan lapset ei sais enää leikkiä. Luin just lehdestä, ettei lapset oikeestaan sais tehdä mitään. Ei kiipeillä puissa, eikä mitään, mikä oli niin ku mun omassa lapsuudessa ihan luonnollista. Enemmän mä olisi niistä perheistä huolissani, missä ei lasten anneta leikkiä ja ollaan niin ylisivistyneitä. Lapsuus on leikin aikaa, opiskella voi sitten myöhemminkin, niin ku itekin oon tehny.

• UUSI
        JeroP kirjoitti:

Juu, tää on tätä. Nykykatsomuksen mukaan lapset ei sais enää leikkiä. Luin just lehdestä, ettei lapset oikeestaan sais tehdä mitään. Ei kiipeillä puissa, eikä mitään, mikä oli niin ku mun omassa lapsuudessa ihan luonnollista. Enemmän mä olisi niistä perheistä huolissani, missä ei lasten anneta leikkiä ja ollaan niin ylisivistyneitä. Lapsuus on leikin aikaa, opiskella voi sitten myöhemminkin, niin ku itekin oon tehny.

Kyllä se juttu on että valvotusti voivat kiipeillä kunhan ei korkealle mene.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kuule kaikki muut ymmärtää tuo vahingoksi paitsi idiootit.
        Ettei niin tee uudelleen jota säestin vieressä, niin on pois suljettu ulkopuolelle. Ei siinä kerkeä tekemään mitään jos tilanne tulee yllättäen.
        Se että lapsilla oli hauskaa koska tahansa missä vaiheessa voi kaatua esim pyörälläkin kuin kaatui pieni mutta ei kuollut sentään

• valtakunta
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Minähän lapsiani vahdin silloin, mutta todistat itsesi idiootiksi koska koskaan ei voi vahingolta välttyä kuin toisen tökkämisen silmään.
        Se on ikävää.

• UUSI

Kuulkaa nyt jos joudutaan vanhempina taistelemaan tämmöisistä asioista oikeudessa kumpi on parempi vanhempi biologiset vain sijaisperhe. Niin miettikäämpä nyt.

• UUSI

Kyllä noi sijaisperheet piti olla vain sitä varten, jos tarvitaan viedä huonoista oloista, ei hyvistä oloista. Että on paikka lapsella niin kuin selviytyä mutta mikäs siinä sitten.

Koska minua pännii niin valituksia tulee nämäkin paikat saamaan huonosta kohtelusta.

• UUSI

Tämän perusteella mitä näen nämä perheetkin eivät kukaan ole edes lapsiani ansainnut, jos pitää sijoitus perheistäkin vastaan käydä lapsista.
      Jännä juttu. Omat sukulaiseenkin luotan enemmän johon lyönyt suhteen poikki 15 vuotta sitten joten saa mielummin lapseni kuin nämä perheet.

• UUSI

Omat sukulaiseni huomioivat lapseni paremmin kuin perheet tai laitokset yksi laitos edes pitänyt lapsestani hyvää huolta.

• UUSI

En voi olla enää tukemassa täällä yksinäisten tunteita ja auttamassa menestyy elämässä koska minun elämäni on tahallaan tuhottu vaikka olen pyrkinyt aina auttamaan muita.

• Anonyymi
      UUSI

Ja minä en voi olla yhdessä kenenkään muun kanssa kuin kaipaamani miehen kanssa! Hän on minua noin kymmenen vuotta nuorempi. Kunpa pääsisin kohta tutustumaan häneen, kaipaan miehen syliä ja seksiä. Edellisestä seksikerrasta on aikaa yli kymmenen vuotta, eikö vanhempi nainen saa nauttia samoista asioista kuin nuoremmat ihmiset! Eikö vanhemmalla naisella ole oikeutta saada rakkautta ja seksiä! Se joka niin ajattelee ei ole hyvä ihminen, ketään ei saa syrjiä ikään vedoten! Minäminä tyypit luulevat olevansa tärkeämpiä ihmisiä, kuin muut! Sellainen ei ole hyväksyttävää keneltäkään!

• Anonyymi
        UUSI

Ei minua kukaan ole auttanut koskaan, mutta elämääni on häiritty sitäkin enemmän!

• UUSI

Kunhan ei ole varattu niin hyvin menee.

• Anonyymi
        UUSI

Itse en ole saanut nauttia seksistä liiemmin nuorenakaan ja tuskin saan nauttia vanhempanakaan, eikö tämä ole väärin? Varmaan sama tilanne on aika monella muullakin miehellä.

KilttiMies89

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole saanut nauttia seksistä liiemmin nuorenakaan ja tuskin saan nauttia vanhempanakaan, eikö tämä ole väärin? Varmaan sama tilanne on aika monella muullakin miehellä.

KilttiMies89

Kiltti please! Ei enää tätä samaa levyä.

En tietenkään itekään oo mikään kaunokirjoittajan esikuva. mutta en sentäs joka ketjussa noista vanhoista tehtaista jankuta, vaikka mulle ne onkin niin kiehtovia.

• Anonyymi
      UUSI

Miksiköhän sinulle tulee niin kovia koitoksia elämässäsi? Poliisit "kiusaavat", sosiaalitädit "kiusaavat", lasten opettajat "kiusaavat" jne.

Varoitin sinua jo vuosia sitten, ettet tule pärjäämään lapsikatraasi kanssa, vaikka lapsia oli silloin vähemmän kuin nyt. Sanoit lastesi pitävän sinua elossa, ilman heitä tekisit itsemurhan. Lapset ovat sinulle ainoa syy elää. Lasten on kovin raskasta kantaa tuollaista taakkaa, mutta sitähän sinä et ymmärrä.

Niin ja jos et luota toisiin ihmisiin, elät ainaisessa pelon vallassa. Olet ahdistunut, alakuloinen, kiukkuinen, vihainen. Vihan ja kiukun alle yleensä kätkeytyy avuttomuuden tunnetta, turhautumista ja kipua. Olet vahvasti ripustautunut lapsiisi ja sinusta heidän huostaanottonsa tuntuu järkyttävän pahalta, mahdollisesti koet jopa oman henkesi olevan uhattuna (viitaten "Sanoit lastesi pitävän sinua elossa").

- Sheena

• UUSI

Koskas ne poliisit on kiusannut? Valheellinen on sinun elämä.

• Anonyymi
      UUSI

Teille pitäis tarjota enemmän apua kotiin.
      Lapset traumatisoituu kodin ulkopuolella.
      Ehkä tuossa on ajateltu sitä vauvaa.
      Ettei vaan jää heitteille.
      Älkää nyt vaan enempää lapsia tehkö.

• UUSI

Kuule vauva ei ole koskaan jäännyt heitteelle tänään käytiin uimarannalla.

• UUSI

Pyysin lisäkäsiä kun miehen painostettiin töihin niin aloin tekemään kanstelua kun ei sossu antanut tukea ja vei valhein sitten lapset.

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Pyysin lisäkäsiä kun miehen painostettiin töihin niin aloin tekemään kanstelua kun ei sossu antanut tukea ja vei valhein sitten lapset.

Olen ketjun ensimmäisen kanssa samaa mieltä, että tarvitsette kotiin tukea. Silti haluaisin, että ihmiset rajoittaisivat lapsimääräänsä. Ei niitä voi vaan tehtailla. On sitä vähemmän aikaa yhdelle, mitä enemmän perheessä lapsia

• Anonyymi
        UUSI
        valtakunta kirjoitti:

Teillä taitaa olla vaan mielikuvitus lapset! Hyvä niin!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mielikuvituksellisia. Ei antanut tukea pyysin lisäkäsiä kun miestä painostettiin työhön. Sanoin myös sen että miehen pitää mennä opiskeleen ja ollaan jo kaksi vuotta tässä tilanteessa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyysin niitä päätöksiä kun ei anna kotipalvelua tai perhetyötä jossa on kädetkin mukana.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei antanut tukea koko sen ajan miksi aloin tekemään kantelua sosiaalivastaaja pyysi pyytää näitä kielteisiä päätöksiä ja ei ole vieläkään tuoneet. Eli vain varasti lapset.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ketjun ensimmäisen kanssa samaa mieltä, että tarvitsette kotiin tukea. Silti haluaisin, että ihmiset rajoittaisivat lapsimääräänsä. Ei niitä voi vaan tehtailla. On sitä vähemmän aikaa yhdelle, mitä enemmän perheessä lapsia

18v ensimäinen niin kerro kuinka paljon käsiä se tarvitsee?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus ihmiset on hölmöjä. Esim satukin voi lukea yhdelle kuin viidelle kerralla.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä valheita teistä tarkalleen ottaen on esitetty viranomaisten toimesta? Millä perusteella lapset on otettu huostaan? Onhan heillä jotkin perusteet oltava. En sano, etteivätkö virheet viranomaisten taholta olisi mahdollisia, mutta uskoakseni ei lapsia noin vain voi huostaanottaa, jollei siihen ole mitään perusteita.

En tunne tilannettanne sen tarkemmin, mutta muistan lukeneeni täältä sinun kirjoituksiasi, joissa kerrot lastesi monenlaisista vaikeuksista esim kouluun menon suhteen ja miehesi itsemurha-ajatuksista. Olet siis ihan itsekin kertonut paljon sellaista, mistä moni jo täällä palstalla on ollut huolissaan, joten ihan tuulesta temmattuja sossun huolet tuskin lienevät.

Kehottaisin sinua pohtimaan, miten voit itse myötävaikuttaa siihen, että lapset joskus pääsisivät takaisin kotin. Tilannettasi ei auta se, että olet kaikessa vastakarvaan vaan sinun on pystyttävä tekemään yhteistyötä ja löytämään keinoja, joiden avulla perheenne voi taas olla yhdessä.

Aletheias

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe